Декодери за баба и дядо?

  • 45 288
  • 195
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 3 317
CVETETO3101 - аз не изключвам декодера, а само ТВ-то. Не ми пречи зелената светлинка от него.
И моят декодер не добава автоматично нови канали. Но след сканиране снощи, вече имам 12-те канала.

Бъркаш. Това е излишна амортизация. Най-добре от щепсела или от висящо ключе на кабела му. Няма такова, но може да се сложи безпроблемно. Ако се оставя на стендбай, захранването се амортизира излишно и не е защитено от токови удари. Тук трябва да добавя и случая с гръмотевици. Задължително щепселът се вади от контакта! Антената, ако е горе на покрива-също. Ако е кабелна-също. Интернета от компютъра-също. И неговият щепсел от контакта, разбира се също.

# 136
  • София
  • Мнения: 1 336
свети червено - не може да се включи.
Пробвайте за 5 мин да е изкл. от контакта./ 220V/

Благодаря на всички за съвета! 5-те минути оправиха проблема  Peace

Но колко трябват за декодерното ни психясване  Mr. Green

# 137
# 138
  • Мнения: 3 317

Мерси. Не купувам такива неща и не им вярвам.

# 139
  • Мнения: 3 317
http://www.predavatel.com/bg/digital/karta

http://www.vesti.bg/tehnologii/kompyutri-i-djadji/kraj-na-analog … ez-signal-5994821


"Иначе няма проблем и телевизор "Опера" да се включи към цифровата система през антенния вход и тя да се гледа безпроблемно", допълни в отговор на въпрос Тодоров.

 rotfImao rotfImao rotfImao rotfImbo rotfImbo rotfImbo

"Вече се интегрираме към модерния свят, новите и старите медии ще влязат в партньорство. Навремето се говореше, че ако при Хитлер е имало телевизия, той е щял да спечели войната, а аз казвам, че ако е имало интернет, него изобщо нямаше да го има", посочи Лозанов.

  rotfImao rotfImao rotfImao rotfImbo rotfImbo rotfImbo

Последна редакция: пт, 04 окт 2013, 02:29 от vl

# 140
  • Мнения: X

Мерси. Не купувам такива неща и не им вярвам.
Wink
Мда, нали трябва да има работа за сервизите!
За отварянето /диагностика/ на ТВ - 15 лв. ,
пък то може т.н. 1А предпазител да е изгорял, струващ стотинки. / кондензаторчетата и те са ст./
Препоръчвам тези разклонители,
понеже потребителят сам може да ги разглоби и подмени предпазителят в тях.

http://nnelectronic.com/product.php?ProductID=147484
И двата разклонителят са българско производство и са надеждни.

# 141
  • Мнения: 3 317

Мерси. Не купувам такива неща и не им вярвам.
Wink
Мда, нали трябва да има работа за сервизите!
За отварянето /диагностика/ на ТВ - 15 лв. ,
пък то може т.н. 1А предпазител да е изгорял, струващ стотинки. / кондензаторчетата и те са ст./
Препоръчвам тези разклонители,
понеже потребителят сам може да ги разглоби и подмени предпазителят в тях.

http://nnelectronic.com/product.php?ProductID=147484
И двата разклонителят са българско производство и са надеждни.

Ох, че глупости! Не мога да повярвам, че точно вие ги пишете...... Обърква се бизнесът ви, разбирам.....Но аз написах какво трябва да се прави против токови удари и гръмотевици! Е???
И все пак тази тема не е за реклама на контакти и кабели.


Гръмотевичeн телевизор в повечето случаи не се поправя! Или, ако е възможно е сложно и струва скъпо!

Изгорели бушончета......Това да не е "Опера" или "Пирин"? На всички телевизори от 30г. насам щом е изгоряло бушонче нещо е гръмнало и клиентът не може сам да си го оправи! Тоест да смени въпросното бушонче и телевизорът да тръгне. Ако е диод е най-малкия проблем. Често от токови удари гърми и т.нар. STR.

Последна редакция: пт, 04 окт 2013, 14:58 от vl

# 142
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
CVETETO3101 - аз не изключвам декодера, а само ТВ-то. Не ми пречи зелената светлинка от него.
И моят декодер не добава автоматично нови канали. Но след сканиране снощи, вече имам 12-те канала.
Бъркаш. Това е излишна амортизация.

то аз се амортизирах и изхабих, та на един декодер за 40 кинта ще му правя кефа.

# 143
  • Мнения: 3 317
За нас няма резервни части. И времето ни сменя искаме, не искаме. Днес ни има, утре-не. Ако за нас имаше резервни части щяхме да бъдем вечни или много по-дълготрайни. Но какъв е смисълът? Стотици години живот ще ни дойдат в повече и Земята съвсем ще се пренасели.

# 144
  • Мнения: X
Обърква се бизнесът ви, разбирам.....
И все пак тази тема не е за реклама на контакти и кабели.[/b]
vl ,
Не съм производител или търговец на разклонители със защита.
Посочила съм 2-ма български производителя на такива.
Да, темата е за декодери MPEG4.
Тези декодери се подвключват към ТВ с кабели. /имаше въпроси с какви/
Те се включват и към мрежата /220V/. Нямат гаранция при "токов удар".
"Застраховка на имущество срещу първи риск"
http://www.allianz.bg/site/index.php?page=risk
Скрит текст:
Застрахователно покритие
Предлагаме Ви три варианта на покритие, предмет на избор съобразно Вашите конкретни изисквания и необходимост:

    Основно покритие
    На обезщетение подлежат понесените от Вас щети вследствие пожар, вкл. последиците от гасенето на пожара, удар от мълния, експлозия, удар от летателен апарат, части от него или товара му, природни бедствия (вкл. буря, градушка, проливен дъжд, наводнение, тежест при естествено натрупване на сняг и лед, замръзване, падащи дървета, клони, и други външни обекти вследствие буря или градушка), тръбопроводна вода, удар от превозно средство или животно.
Мнения всеки пише и споделя. Аз ги пиша въз основа на моя статистика.
Вие бяхте "изказали" мнение за ТВ Sony, при положение,
че не сте оторизиран сервиз, където в гаранционният срок се носят дефектиралите такива
и не можете да направите такава реална статистика.
Скрит текст:

Последна редакция: сб, 05 окт 2013, 11:57 от Анонимен

# 145
  • Мнения: 3 317
............................

Значи освен гаранционните сервизи никой друг няма право на мнение???? Ашколсун!

Ами извънгаранционните ремонти и те ли трябва да се правят в ОТОРИЗИРАНИ СЕРВИЗИ???

Например ПАН сервиз по тая локига не трябва да поправят Сони или Панасоник, както и да изказват мнение за тях, защо нямат статистика!?

Жалко, че и в тази тема стигнахме до разправии.....И разбира се, само си губим времето.

И до застраховки в "Алианц" стигнахме. Е, аз пък не правя никакви застраховки и не тача "Алианц", както и останалите. И не си купувам такива разклонители с т.нар. защита от гръмотевици и токови удари.  Да се засрамя ли?
 

Последна редакция: нд, 06 окт 2013, 00:41 от vl

# 146
  • Мнения: 244
Отново за Стронг-а 8113 - оправи се и сега лесно изключва (макар, че пак "мисли", докато светне от зелено в челвено). Явно бутоните на дистанционното се "разработиха" и няма проблем. Плюс е, че при тази марка (за разлика от другите ми два декодера) има и функция мозайка - така могат да се видят и голяма част от останалите канали на малки прозорчета  - за да не се налага да се превъртат един по-един каналите и да видим какво дават по другите канали, докато сме се закотвили на даден канал или да "убием времето" докато текат пазарските реклами  Grinning Grinning Grinning

# 147
  • Мнения: 47
2. Стронг 8113... Не ми допада функционирането на бутоните на дистанционното . ако ги натиснеш леко няма резултат, ако ги натиснеш по-продължително има някакво объркване. Това особено се отнася за загасването на декодера. Вчера си играх близо час опитвайки се да изключа декодера - объркването става, защото не поема командата (явно пак бутоните) и продължава да свети зелената лампичка вместо да стане червена. Само изключване, дори и когато е успешно възприета командата става доста бавно - около минута-две за да премине от зелено в червено. Определен недостатък. Явно трябва да си тренирам ръката на точно определен натиск.
Друг недостатък е невъзможност за регулиране на големината на шрифта на субтитрите, въпреки, че и в кратките описания на продукта и в подробната инструкция за експлоатация е записано, че уредът поддържа такава функция. След консултацията със съпорта стана ясно, че това се отнася само за някои филми записани на флашка, а не за цифрово излъчвани филми.

Бутоните на дистанционното наистина имат нужда от разработка. В началото са доста твърди което води до двойни натискания. Тези дистанционни са масово разпространени и при други приемници, макар и надписите и функциите да не са на едни и същи места.

Бавното изключване на Strong SRT8113 (нищо чудно и при други приемници да е така) си има супер логично обяснение и не е никакъв бъг. Просто при изключване си прави OTA (ефирния) update и за това се бави - изключете го от Меню -> Инсталация -> Други. В България и да го пуснат някога тоя сървис, е супер тъпо всеки път да ти се гаси бавно приемника, само защото проверява за ъпдейт на софтуера.

Съмнявам се да има приемник който да умее да регулира размера на субтитри твърдо "набити" в картината, а не пуснати като отделен стрийм. Това че на теб ти се е сторило че приемника ще го умее това, не означава, че това е проблем на приемника.

# 148
  • Мнения: 47
Мда, нали трябва да има работа за сервизите!
За отварянето /диагностика/ на ТВ - 15 лв. ,
пък то може т.н. 1А предпазител да е изгорял, струващ стотинки. / кондензаторчетата и те са ст./

Да, наистина, повечето кондензатори са на цени в рамките на левче, пък познай ако е изгорял някой резистор, те са по 2-3 стотинки някои модели. Чудя се защо има луди хора, които си носят телевизора на скъп ремонт, вместо да си ги сменят сами.

P.S. За да изгори мрежовия предпазител, първо трябва да изгори някой от хилядите чаркове в телевизора. Поставянето на нов предпазител вместо ремонт в 99% от случаите води единствено до изгарянето на новия предпазител, т.е. връщане на изходна позиция.

# 149
  • Мнения: 2 240
Моля за мнение. Трябва ми декодер за LCD телевизор с MPEG2. намира 11 програми телевизора, но няма картина. Тъй като TV-то има цифров вход мисля, че най добра картина би се получила ако и декодера има цифров изход. Предлагат ли се такива декодери с цифров изход на пазара. Иска ми се да разкарам Булсатком.
Може би трябва да търся цифров тунер с MPEG4, а не декодер?

Последна редакция: ср, 09 окт 2013, 09:53 от lu_lu

Общи условия

Активация на акаунт