Орифлейм - тема за клиенти и консултанти - 9

  • 54 498
  • 731
  •   1
Отговори
# 285
  • Русе
  • Мнения: 117
И аз вече  съм по-спокойна, всичко ми излиза налично. Червената подаръчна кутия са я заменили със златиста подаръчна чантичка, но ще го преглътна Wink Остава да стискам палци всичко в кошницата ми да е така налично до утре, че ще изчакам една клиентка до сутринта за поръчка.

Съвсем случайно, ровейки се в сайта, открих кодовете на новите календари, имат даже и картинки. Не знам защо не ни уведомиха тази година за тях. Започват от 731490 - до 731496.

Ако някой знае код на някакви налични малки чантички, моля да пише.

# 286
  • Мнения: 83
Момичета, качих в блога си малко снимки на новите продукти от каталог 17, които можете да видите тук: http://consultantori.blogspot.com/2013/12/za-koleda-s-stilen-podarak.html

Тези дни ще гледам да подбера и да кача и останалите неща, които успях да снимам Simple Smile

# 287
  • Мнения: 2 479
Здравейте, искам да попитам защо ми начислиха такса пререгистрация, някой има ли си на идея къде мога да прочета повече?

# 288
  • Мнения: 83
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

# 289
  • Мнения: 2 479
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

аз съм консултант от 2008 , нищо не разбирам...ще разгледам пак сайта...

# 290
  • Мнения: 83
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

аз съм консултант от 2008 , нищо не разбирам...ще разгледам пак сайта...

Казано по друг начин, всеки консултант, който в рамките на 12 месеца е изпуснал поне 2 или 3 каталога (не помня точната бройка дали е 2 или 3) да пусне поръчка му се начислява такса пререгистрация от 5 лв.

# 291
  • Русе
  • Мнения: 117
Днес си пуснах поръчката, ето ви цялата история:  Simple Smile
Sent: Monday, December 09, 2013 11:24 AM
To: Info [Sofia]
Subject: липси
Моля за информация кога ориентировъчно ще бъде наличен комплекта Енигма?
Също така липсва и червената подаръчна кутия, която е към почти всички дамски комплекти,
моля, ако не може да се достави в близките дни, я заменете с друга подобна.
Заради една кутия изпускаме поръчки за стотици левове!
Моля и за информация, тази година ще предлагате ли календари и откога ще могат да се поръчват?

На 09.12.2013 г. 18:13, Tomova, Petya написа:
Здравейте г- жо ..........,
Нямаме точна дата за доставка на комплекта Енигма.
Отностно подаръчните кутии за момента са липсващи, но остават в чакаща поръчка.
Календари можете да закупувате от днес 09,12,2013 г.
Приятна вечер!

10.12.2013 - 9,00ч.:
Добро утро, г-жо Томова!
Благодаря Ви за отговора!
Току що пуснах поръчката си.
Комплекта Енигма е наличен. Но и към него и към комплекта My Red, ми бе начислена като чакаща поръчка
не червената подаръчна кутия, а златиста подаръчна чантичка.
Освен това бонус точките за комплектите са много странни - съответно 19,29 и 22,29 бт.
Съответно и консултантската цена е намалена, в сравнение с тази която е обявена.
Предполагам, че това несъответствие е заради замяната на кутиите.
Би било редно от Орифлейм да ни уведомяват предварително за тези промени,
а не да оставаме изненадани при пускането на поръчката си и да се чудим после какво да обясняваме на клиентите си.
Аз съм обещала да доставя продуктите с кутия и затова отделно си поръчах такава като чакаща,
дано е налична до празниците.
Пиша Ви всичко това, тъй като видно от отговора Ви, и Вие не сте наясно с всички тези промени.
Желая Ви приятен ден и Весели празници!

# 292
  • Мнения: X
Вчера половината ми продукти излезнаха като неналични или липсващи.

# 293
  • Мнения: 2
Здравейте, момичета,  ако някой е използвал Прасковения блясък за лице и Гела за стимулиране на ноктите моля да сподели мнение. Благодаря предварително! Hug

# 294
  • Русе
  • Мнения: 117
Здравейте отново г-жо .........,
Запозната съм много добре с всичко което ви споделяте. Беше ни дадено съощение за подаръчните кутии (което сме публикували и в сайта ни вчера),
Че ще остават в чакаща поръчка. За съжаление днес се разбра, че не при всички комплекти кутиите ще остават в чакаща поръчка. Ще остават само на комплектите, които не са до изчерпване на промоционалните количества. За точките знаем , че се начисляват по този начи.
 Наистина има огромен интерес към каталог 17 и и за жалост най-вероятно за някои от продуктите няма да има повторна доставка (аксесоарите).
Извиняваме се за причиненото неудобство!
Хубав ден!

Това ми отговориха от Орифлейм току що.

Теди, Прасковения блясък аз лично го препоръчвам. Нанася се и е покривен като фдт, с лек блясък и страхотен аромат. За гела за нокти нямам отзиви.

# 295
  • Мнения: 2
Благодаря, Дилянче, това ми трябваше да чуя.  Hug

# 296
  • Стара Загора
  • Мнения: 6 892
Момичета, еднолистови календари няма ли тази година, че не виждам в сайта?
Не мога да открия и бюлетина за текущия каталог. ooooh!

# 297
  • Варна
  • Мнения: 802
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

аз съм консултант от 2008 , нищо не разбирам...ще разгледам пак сайта...

Казано по друг начин, всеки консултант, който в рамките на 12 месеца е изпуснал поне 2 или 3 каталога (не помня точната бройка дали е 2 или 3) да пусне поръчка му се начислява такса пререгистрация от 5 лв.


Мисля, че дори при 1 пропуснат каталог се начислява 5 лв пререгистрация.

# 298
  • Русе
  • Мнения: 117
Еднолистови календари няма, а преди време имаше съобщение, че и бюлетин вече няма да има.

# 299
  • Пловдив
  • Мнения: 1 146
Такава такса се начислява след 12 месеца от регистрацията при условие, че има поне 2 или 3 (не помня) каталога, в които човека не е бил активен. Подробности в сайта на Орифлейм и заявлението за регистрация Simple Smile

аз съм консултант от 2008 , нищо не разбирам...ще разгледам пак сайта...

Казано по друг начин, всеки консултант, който в рамките на 12 месеца е изпуснал поне 2 или 3 каталога (не помня точната бройка дали е 2 или 3) да пусне поръчка му се начислява такса пререгистрация от 5 лв.


Мисля, че дори при 1 пропуснат каталог се начислява 5 лв пререгистрация.

Тази година съм пускала поръчка през юни месец и сега 2 (ноември и декември). Не са ми начислявали никаква такса  Rolling Eyes  
Може би наистина, ако се пропусне една година, тогава има нещо. Ако не забравя, ще питам като си вземам поръчката. И мен ме интересува, защото пускам по 2-3 поръчки в годината.

Общи условия

Активация на акаунт