Третокласници - 2

  • 49 341
  • 737
  •   1
Отговори
# 540
  • София
  • Мнения: 9 517
замайване  Simple Smile

# 541
  • Мнения: 298
Благодаря аз се чудех кое от всички да напишем.От опиянява,замайва,зашеметява,очарова.пленява.Да споделя и другото моя чака всеки ден гаджето си,казал е на всички,че са гаджета,днес другото момиче е отишло до него за първи път.Той за сега е пас,каза,че му е приятно с гаджето,но ще види как ще тръгнат нещата.Не знам какво му се върти в главата,но каза,че ако момичето в което е влюбен прояви интерес той няма да се съгласи,каза ми тя имаше шанса,може и на пук да го направя и ще остана със сегашното момиче.

# 542
  • Мнения: 3 927
И при нас развитието е като при повечето споделили  Simple Smile, а аз се чудех защо изведнъж от есента косата й взе да се омазнява....Миналото лято дъщеря ми се подстрига късичко, модерно, но преди това разресването на ужасно гъстата и дълга коса ставаше само с един спрей на фирма Saphir - препоръча ми го фризьорката ми, която е представителен салон на Кристиан оф рома. Всички професионални продукти, които съм пробвала са страхотни, вече 2 години децата се мият с плодовите шампоани, които си вземам от салона. Препоръчвам консултация с такъв фризьор - моята даже прави компютърна диагностика на скалпа!

А по темата - споделям мнението, че материала им е в повечко и като че ли с цел да откажат децата да учат. Аз не уча с детето си, но съм в къщи на разположение и разтълкувам, обяснявам, доуточнвам. Обяснила съм, че домашни вместо нея няма да правя, защото това е мечешка услуга.
В този смисъл да питам - ако детето ви не се справя с нещо - например редакция на едно изречение, не се досеща как да го поправи - оставяте ли го без завършена домашна или правите упражнението вместо него? Аз предпочитам да я оставя с недописано домашно, отколкото да се самозалъгваме с домашно, написано от мен.

# 543
  • София
  • Мнения: 9 517
В този смисъл да питам - ако детето ви не се справя с нещо - например редакция на едно изречение, не се досеща как да го поправи - оставяте ли го без завършена домашна или правите упражнението вместо него? Аз предпочитам да я оставя с недописано домашно, отколкото да се самозалъгваме с домашно, написано от мен.
помагам и обяснявам - както вече писах, при нас домашни я се проверят веднъж на седмица - две, я не, така че не мога да разчитам, че госпожата ще поправи и ще обясни къде е грешката  Peace

# 544
  • Мнения: 843
Аз толкова страдах, че нямам момиче, но като ви чета... май почвам да се радвам...хич не е лека задачата ви с подрастващите девойки.
Кажете как се справяте с разказвателните, аз въпреки големия си страх, ще си позволя да похваля гарджето, доволна съм:).
А на математическите състезания ще ходите ли?

Аз лично обяснявам когато има въпрос, досега ме е разбирал... Не проверявам домашни, но тук има момент, че моето и не си позволява да ходи без домашни. На случаен принцип проверявам знанията му по някой предмет... Е последния път беше БЕЛ, оказа се че там нямало "нужда" да се знаят определенията... издателите ги пишат подчертано и в каре за да е шарено:))).

# 545
  • Варна
  • Мнения: 2 133
Моето ходи на занималня и повечето домашни не минават през мен, но ако се затрудни за нещо, го обяснявам и го карам да го реши или разкаже или каквото е там, но да го напише сам.
Забелязвам, че има доста рутинни и скучни домашни, които са за повтаряне на наученото, на тях се съпротивлява много, а "незадължителните" все гледа да ги отложи - тяхната учителка им дава листи с упражнения, които са за свободното време и могат да се занесат "по-нататък". А това време все не идва и не идва.
На мат. състезания ходи, за него това е като спорт - участието му харесва, а и да е първи излязъл също много му харесва Simple Smile - винаги има още по-интересни неща за правене след това Simple Smile

# 546
  • Мнения: 3 818
Taneto, бих обяснявала, докато не разбере какво трябва да направи, но няма да го направя вместо нея.

mivan,на нас учителката изрично ни каза, че не трябва да се учат да ги разказват като приказка уроците.

На математическо състезание ходи миналата година веднъж, но тя като цяло няма афинитет към математиката, справя се, но не й е интересна и ако изяви желание, бих я записала за състезание, иначе няма да я карам.

# 547
  • Мнения: 3 927
Онзи ден се запъна с едно изречение - не се досеща как да го промени и редактира - затова я оставих с ненаписано домашно по БЕЛ. Затова питам конкретно.
Иначе обяснявам и разказвам дори в повечко, когато пита по другите предмети, давам примери от ежедневието, напомням кога какво подобно нещо сме правили и др.под.
На състезания ще ходим на олимпийския принцип и само на коледно, великденско и кенгуру. Сега предстоящото Ч. Храбър ще пропуснем. Детето ми не ходи на школи и не го насочвам умишлено към математиката.

# 548
  • Мнения: 298
Моя за сега се справя горе долу добре,обаче по рисуване продължава да носи тройки има една четворка и две тройки.Мен ме претеснява повече диктовката и там има четворка,много грешки прави,не знам четенето ли му е малко какво ,но не е добре,като добавим и ЧО и картинката става лоша.От отличник се превръща в средняк,ще трябва да работим повече в тази насока,въпреки,че за рисуването не знам какво мога да направя в този момент,ако финансовото ни положение беше по добро щях да го пратя на уроци.Не ми е приятно,че му пише тройки,защото не вярвам,че рисува чак толкова зле.По другите предмети има 5 и шестици.Туку що дойде до вкъщи,хвърли раницата и ме помоли за два лева на заем,защото бил с гаджето,нямах два дадох му пет.Дали ще ми ги върне е друг въпрос.За сага нещата вървят повече от добре,поне е малко по спокоен.

Последна редакция: пт, 25 окт 2013, 14:03 от rosikosefi

# 549
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 8 151
Теди не ходи на занималня, домашните ги прави в повечето случаи сама и когато нещо не разбира й помага баба й, която е учител. Вечерта като се приберем от работа с баща й я препитваме само по двата езика, защото там баба й няма как да проследи дали е вярно или не, а отделно я карам да ми разказва уроците по ЧО и ЧП. Мноого й е трудно все още да разказва. Не може да схване как точно да го прави - разбира материала, но опитва да го наизусти, а не да го разкаже със свои думи. По-добра е в писмената форма - там може да разказва без проблем, но когато трябва да се изрази с думи - удряме на камък все още. Thinking
Други оплаквания по отношение на ученето нямам. Справя се детето и то добре. Свиква да бъде по-самостоятелна. Има трески за дялане де, не е съвсем идеално положението.
Оставих я сама да прецени дали желае да ходи на някое от състезанията. Засега май - не, но ще видим.

# 550
  • Варна
  • Мнения: 2 133
Аз също забелязвам, че в писмена форма разказва много по-лесно. Може би, защото има време да помисли, докато пише.

# 551
  • Мнения: 3 379
А по темата - споделям мнението, че материала им е в повечко и като че ли с цел да откажат децата да учат. Аз не уча с детето си, но съм в къщи на разположение и разтълкувам, обяснявам, доуточнвам. Обяснила съм, че домашни вместо нея няма да правя, защото това е мечешка услуга.
В този смисъл да питам - ако детето ви не се справя с нещо - например редакция на едно изречение, не се досеща как да го поправи - оставяте ли го без завършена домашна или правите упражнението вместо него? Аз предпочитам да я оставя с недописано домашно, отколкото да се самозалъгваме с домашно, написано от мен.

Опитвам да му задавам насочващи въпроси, от които да се сети. Не бих го оставила без да разбере, но не бих и направила упражнението вместо него. Не ми се налага често, най-вече по английски и когато решаваме задачи за курса по математика - за последното понякога обяснявам направо какво е решението. Най-общо - ако е нещо, което по логически път може да се сети и сам или нам, че е учено и просто не се сеща в момента, задавам въпроси, като разбирам общото на части, а ако е ново и непознато - като нови задачи в математиката (напр. с две неизвестни, разтваряне на скоби и преминаване от другата страна на равното) - обяснявам (не всеки път сполучливо, защото последния път упорито го карам да "отвори" скобите, като имах предвид да ги "разтвори", а не да ги създаде, което е "отвори" и се изнервях, че не ме разбира детето  Mr. Green)

# 552
  • София
  • Мнения: 7 477
Роси, моля ти се! Какви уроци по рисуване??? Въобще е много смешно това да им пишат такива оценки по тези предмети. На твое място бих говорила с госпожата.

# 553
  • 1st floor
  • Мнения: 9 785
Туку що дойде до вкъщи,хвърли раницата и ме помоли за два лева на заем,защото бил с гаджето,нямах два дадох му пет.Дали ще ми ги върне е друг въпрос.За сага нещата вървят повече от добре,поне е малко по спокоен.
Чета те и поглеждам нагоре да видя дали съм в третокласната тема...да не съм объркала с осмокласната...Имам чувството , че пишеш за голям младеж, не за дете в трети клас...

Моят си е още бебе, даже аз си го прибирам от у-ще!  Mr. Green Кво остава пък сам с девойка да излиза... Joy

Днес вървим по улицата и до нас каца бял гълъб. Той:
- Мамо, намисли си бързо желание.
Аз, наставнически:
-Пожелавам си да почнеш по-сериозно да си пишеш домашните.
Той с трагична физиономия и глас:
-Еееее, казах ти да си го намислиш, не на глас да го кажеш!!!...СЕГА няма да стане!!! Naughty

 Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 554
  • Мнения: 3 379
И при нас няма никакви вълнения с момичета  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт