Re: AVON само за представители - КАМПАНИЯ 14 -Тема 120

  • 18 901
  • 413
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 293
Това как се проверява - http://www.avon.bg/PRSuite/static/125/competition.jpg
Не дава на търсене, не ще да се разпечати  newsm78
Или да чакам да се обадят, евентуално?

Постнато е като снимка и не може да се търси с Ctrl+F. Идеята вероятно е да се взираш до умопобъркване  Tired
Ей сега се взрях набързо и се открих  Crazy.Печеля комплект Марла, който ми се вижда ужасен  Mr. Green.Разбира се, картичката с  печелившия номер изобщо не мога да се сетя къде може да съм скрила  hahaha.

# 376
  • Мнения: 114
Martinidan, честито! Мисля, че к-та е хубав и ще е чудесен подарък, ако не ти пасва като стил или го предложи за размяна. Имам 2 въпроса - LBD с фиксиран процент ли идва или на достигнат, и боите за коси се водят  амонячни, нали? Embarassed

# 377
  • Мнения: 11
Здравейте! Може ли някой да напише кодовете на хартиените торбички!

# 378
  • Бургас
  • Мнения: 839
Здравейте! Може ли някой да напише кодовете на хартиените торбички!
http://www.avon.bg/REPSuite/pg.page#minishop2/shop/5

# 379
  • Мнения: 15 797

    Изненадата за мен е , че явно ни подслушват Wink със сересета Simple Smile , защото варненският офис ще е с раб. време от 10 до 18 ч в делнични дни и даже и в събота. На наше разположение в съботния ден ще бъдат кординатори и лидери, зонална.  

Ако тези вълшебства се случва тогава нека да бъдат така добри да организират и нов стационарен офисен телефон за да не се налага през координатор осведомлението дали има човек в офиса или не.


Имам 2 въпроса - LBD с фиксиран процент ли идва или на достигнат, и боите за коси се водят  амонячни, нали? Embarassed

1. ЛБД е на фикс процент
2.Предполагам да, има някакви амониум хидроксид и амониум суфат в състава на самата боя.




КАТАЛОГ 1 ЗА 2014  украински тук:
https://plus.google.com/photos/112755161844152358349/albums/5935 … p;partnerid=gplp0

Последна редакция: ср, 16 окт 2013, 13:03 от _re_ge

# 380
  • Мнения: 70
https://plus.google.com/u/0/photos/103168574569819924386/albums/ … 34213239569595665
Сега виждат ли се? Ако ли не някои да помогне

# 381
  • Пловдив
  • Мнения: 1 635
Рали, виждат се  Peace

# 382
  • Мнения: 161
Привет момичета, преди време някой беше споделил, че е забравил да плати част от фактура (внесъл е по-малко пари), би ли могъл да сподели и как се развиха след това нещата. Запази ли си постигнати ниво и резултати или нулираха всичко? Последния път съм направила тази груба грешка и преди малко видях в баланса, че съм некоректен платец. Та сега седя и се чудя (повече си седя, май) какво точно да направя  Sad

# 383
  • София
  • Мнения: 780
Аз си взех днес поръчката,беше наблъскан кашона до безобразие,добре,че нищо не се беше разляло.Хванах 25%,за пръв път от 9-10 месеца,сигурно.Взех и комплекта,парфюм и четки за грим,от парфюма не съм особено очарована,май.Не го усещам,а съм се пръснала преди три-четири часа.

# 384
  • София
  • Мнения: 489
Темата вече малко остаря, но който го интересува да прочете отзивите ми за офертата с четки и парфюм, както и за балсамчето за устни с памук и праскова може да види тук: http://bbrillliantt.blogspot.com/2013/10/avon-brush-set-sensuelle-perfume.html

# 385
  • Русе
  • Мнения: 633
Темата от утре ще е нова, не е изтекла кампанията. Wink

А по моя въпрос с рекламацията, резултата е: обидена координаторка, която предлага да я сменя с друга.  Wink

# 386
  • Мнения: 15 797


А по моя въпрос с рекламацията, резултата е: обидена координаторка, която предлага да я сменя с друга.  Wink

Ohhh
това става вече смешно. Първо изчакваш месеци без никакви следи за подадена рекламация, после  координаторката ти иска да говориш с кол центъра, за да разбре какво да направи, сега пък е обидена. Нека задейства най-после машината за да те разубеди ако си решила все пак да я смениш.

# 387
  • Русе
  • Мнения: 633


А по моя въпрос с рекламацията, резултата е: обидена координаторка, която предлага да я сменя с друга.  Wink

Ohhh
това става вече смешно. Първо изчакваш месеци без никакви следи за подадена рекламация, после  координаторката ти иска да говориш с кол центъра, за да разбре какво да направи, сега пък е обидена. Нека задейства най-после машината за да те разубеди ако си решила все пак да я смениш.

Едва ли ще я задейства. От своята карта ми е превела пари в профила, за да приключи с недоразумението. Wink

# 388
  • Мнения: 15 797
Едва ли ще я задейства. От своята карта ми е превела пари в профила, за да приключи с недоразумението. Wink

Това пък ми звучи подозрително , а на теб   newsm78

# 389
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Привет момичета, преди време някой беше споделил, че е забравил да плати част от фактура (внесъл е по-малко пари), би ли могъл да сподели и как се развиха след това нещата. Запази ли си постигнати ниво и резултати или нулираха всичко? Последния път съм направила тази груба грешка и преди малко видях в баланса, че съм некоректен платец. Та сега седя и се чудя (повече си седя, май) какво точно да направя  Sad

Това бяхме направили аз и другарчето, но не помня с колко дена бяхме просрочили. Не е било с чак толкова много, защото не се отрази на достигнатия мах %. Не ни изхвърлиха от Топ-а. Само в сайта ни се нулира профила и от коректност 6/6 паднахме на 0/6, но с последващите редовни плащания бързо се качихме отново до 6/6. Но това се е случило само веднъж за толкова години вярна служба.

Последна редакция: чт, 17 окт 2013, 09:58 от `ТуиГ

Общи условия

Активация на акаунт