На добър час в ПЪРВИ клас! - 4

  • 31 491
  • 740
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 9 498
Не можеш ли да се разбереш с нея да се видите първо на саме (с госпожата). Може да питаш детето, за да си подготвена - с неговата версия, какво се е случило. Преди всичко не се притеснявай  Peace. Децата са си деца, едва ли е нещо страшно. Поне половината не умеят да губят без драми  Wink или периодично правят по някоя беля  Crazy.
Хубаво е да не му се караш пред госпожата, а да си се разберете на саме с него. Ако нещо е сгафил, примерно да го помолиш да се извини на госпожата, а след това да си се разбирате с него.
Стискам палци всичко да се нареди  Hug.

# 616
  • софия
  • Мнения: 1 332
Благодаря ви за окуражителните думи. Ще пиша утре какво е станало.

# 617
  • Мнения: 882
На мен като цяло родителските амбиции са ми странни и направо ме плашат. Все едно на детето се гледа като на средство, а не като на личност.
Много точно казано.
Желанието на детето ми беше на първо място.
Незнам , колко много щяха да ни се развалят отношенията , ако не бях го пуснала да следва мечтите си.Просто си представих след 3 години, когато е пълнолетен,как ще се обърне и ще чуя думите"Ти си виновна, защото не ми позволи...."
Понякога си мисля, че доста от неразбирателствата  между родители и деца , особено в пубертета е точно поради тази причина.След това вече е късно.

Последна редакция: ср, 13 ное 2013, 21:33 от ratridi

# 618
  • Мнения: 5 940
По-сложно би станало, ако детето има много желания Simple Smile и не е наясно кое е водещото.
Ако сега трябваше да избирам, съобразено с желанието му училище, трябваше да го запиша в някое към зоологическата градина или природонаучния музей. Но тъй като такова няма, на този етап да набляга на български и математика, пък после ще реши.
Все пак не посмях да не отида на родителска среща Laughing
Почти през цялото време се обсъждаше дисциплината. От основната учителка, от тази в занималнята, от учителката по английски и от господина по физическо. Също така поведението на едно конкретно дете.
За учебния процес почти нищо. Общо взето си припомних, че скоростта на една система се измерва с най-бавната й единица. Учителката каза, че учи в момента да четат тези, които не могат, за другите не остава време, та да се погрижим на можещите да си поддържат умението.

# 619
  • София
  • Мнения: 7 670
Валери, в твоето дете виждам един малък Джералд Даръл.  Grinning

# 620
  • Мнения: 5 940
Да се развива както иска, стига да не си озаглавява книгата "Моето семейство и други животни". Не искам да ме питат вие кое животно сте Simple Smile

# 621
# 622
  • Мнения: X
По-сложно би станало, ако детето има много желания Simple Smile и не е наясно кое е водещото.
Не е сложно. Моето в първи клас не искаше да ходи на нищо. Във втори се записа на всичко. В трети демонстрираше постоянство. В четвърти установи, че всичко останало му пречи на математиката. Та нещата се изчистиха от самосебе си.

 Red, толкова ми се иска да ти сваля чепиците и да те нагъделичкам.  newsm08

# 623
# 624
  • España (Плевен)
  • Мнения: 862
Едно записче от мен, че нещо съм ви изпуснала..  Grinning

# 625
  • Мнения: 5 940
По-сложно би станало, ако детето има много желания Simple Smile и не е наясно кое е водещото.
Не е сложно. Моето в първи клас не искаше да ходи на нищо. Във втори се записа на всичко. В трети демонстрираше постоянство. В четвърти установи, че всичко останало му пречи на математиката. Та нещата се изчистиха от самосебе си.

 
Laughing Сладурче, много бързо се е ориентирало математичето, браво.
Забравих да ви разкажа как протича часа по английски според вчерашните думи на учителката. Имат нещо като разгрявка /все едно са на физическо/- в тази разгрявка стават, сядат, мърдат си ръцете в отговор на нейна команда. Освен това след това е малко и като курс по актьорско майсторство - правят с тела дъжд, слънце. На думи не ги изпитва. Може би всички знаете тези методи, ако децата ви са учили езика в детска градина и на курсове като малки, но не са ли по-подходящи като за две-тригодишни

# 626
  • София
  • Мнения: 6 654
Забравих да ви разкажа как протича часа по английски според вчерашните думи на учителката. Имат нещо като разгрявка /все едно са на физическо/- в тази разгрявка стават, сядат, мърдат си ръцете в отговор на нейна команда. Освен това след това е малко и като курс по актьорско майсторство - правят с тела дъжд, слънце. На думи не ги изпитва. Може би всички знаете тези методи, ако децата ви са учили езика в детска градина и на курсове като малки, но не са ли по-подходящи като за две-тригодишни

струва ти се недостатъчно "академично" като за сериозни и големи първолаци ли?  Laughing

точно това е начинът за усвояване на думи и фрази при деца, които още не са грамотни - не четат и пишат. няма някаква драматична разлика между дете на 3 и дете на 7 години по отношение на желанието му за игра.
според теб, как ще запомни по-добре какво значи "shake your hands and turn around" - като го изпее и изиграе с тялото си (което ще му е забавно и приятно) или като го препише 10 пъти в тетрадката за домашно?

опитай да се отнасяш към обучението на детето ти в първи клас малко по-лежерно от към очаквания и взирания...

# 627
  • Мнения: 8 910
Моят син засега не харесва часовете по английски. Имат един път седмично ЗИП. В началото уж му беше интересно, сега казва, че му е скучно.
Извънкласното занимание е само гимнастиката - всеки следобед по около 3 часа. След като се прибере пише домашни. Не е запленен толкова много от гимнастиката като малкия, който буквално само за това мисли и плаче, че трябва да ходи на градина вместо да е всеки ден на тренировки, но като цяло му харесва и ходи с огромно желание.
Другото, по което е много запален, е акордеона. Искаше да започва уроци, ходихме дори и на нещо като прослушване, но е още малък чисто физически. Акордеонът е доста тежък инструмент и е вредно да започне да се упражнява с него на този етап, какъвто е и дребосък. Като стане 9-10 годишен, ако все още има желание, може да започне уроци, ако има къде да ги вмести.

# 628
  • Мнения: 5 940
[

точно това е начинът за усвояване на думи и фрази при деца, които още не са грамотни - не четат и пишат. няма някаква драматична разлика между дете на 3 и дете на 7 години по отношение на желанието му за игра.

За мен има разлика в задръжките на тригодишно и седемгодишно-по-малките не се срамуват пред цяла група да танцуват, да се движат , докато не всички шестгодишни са склонни да правят спектакли. Това е все едно да се очаква, че на всички деца ще им е приятно да се изявяват в тв шоу-та, защото е хубаво да се играе. Тя коментира, че някои деца не искали да ги правят тези неща-ами като не искат, да ги попита дали знаят думите, което според нея било непосилно на този етап.

# 629
  • софия
  • Мнения: 1 332
Здравейте,
Срещата при учителката мина сравнително добре, тя е много добре настроена имайки предвид, че сина ми е нарушавал учебния процес, реагирал е когато не го вдигала него,когато не е бил първи, имало е драми сърденици.Поговорихме, надявам се да си е взел бележка. Аз много добре си познавам детето и постоянно говорим за тези неща, но явно моите думи са недостатъчни. Ако не потръгнат нещата мисля да го срещна с психолог, ако може да му помогне, защото и детето се измъчва така. Sad

Общи условия

Активация на акаунт