Мнения за ЧОУ "Питагор"

  • 83 625
  • 351
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 8
Училището стартира преди години прием на 4 паралелки - от по ~25 ученика. Към момента тези паралелки имат по около ~16 ученика, при това заедно с децата дошли отвън за съответната година. Това трябва да ви е напълно достатъчно за да си направите изводите, независимо какво ви говорят някои “платени клакьори” тук.
Изобщо не ми се влиза в изброителен режим, за да разкажа нескончаемия низ от простотии, които учители(то добрите избягаха, можете да проверите какво текучество има) и особено ръководство сътворяват на ежедневна база. Знам, че  собственикът се опитва да смени доста наглата директорка, но уви - безуспешно дотук.
Преди време четях мнения тук преди да запиша децата си в Питагор. За съжаление, след ненавременната смърт на старата директорка (и съсобственичка), всичко върви стремглаво надолу. Пиша това, за да върна жеста , а и защото виждам че липсва каквото и да е обективно мнение тук.

# 211
  • София
  • Мнения: 4 040
Може ли по - конкретно да посочите от какво не сте доволна? Дисциплина, как ръководството реагира на проблемите, ниво на обучение...16 деца в клас на мен ми звучи по - добре от 25.
 Следя Питагор, защото ми е план С за след 4ти клас и ще ми е полезно да науча повече.

# 212
  • Мнения: 8
Може ли по - конкретно да посочите от какво не сте доволна? Дисциплина, как ръководството реагира на проблемите, ниво на обучение...16 деца в клас на мен ми звучи по - добре от 25.
 Следя Питагор, защото ми е план С за след 4ти клас и ще ми е полезно да науча повече.
След 4ти клас нямам мнение, но е показателно, че на практика НИКОЙ родител на дете в Питагор не желае детето му да продължи там.
Не съм доволна от:
- Отношението на ръководството към децата и към родителите. Госпожа директорката обяснява на всеки недоволен, че “много чакат за мястото на вашето дете”.
- Отношението на някои учители към децата. Крещи се по тях, други се неглижират, трети се фаворизират заради родителите им.
- Учителите масово напускат. Децата до 4. клас е редно да учат с едни и същи  преподаватели, а не с нови всеки срок.
- децата масово напускат. 16 деца ви звучи по-добре от 24, но това не е защото се държи на малките класове, а защото повсеместно се бяга от там. Ако критерият за бройка е ключов, то държавното във факултета сигурно също има малки паралелки.
- Храната. Отвратителна, скъпа и нямаш право нито да се откажеш, нито да си внесеш друга. Децата реално ГЛАДУВАТ.
- Контролни, резултати, домашни - НУЛЕВА обратна връзка. Не ги връщат никога, за да не можеш да ги хванеш в лъжа. Реално, не знаеш какво учат.
-Спорт: унищожиха клуба по таекуондо в училище просто за да натрият носа на треньора (син на преподавателка в ПЧМГ).
-Отопление: в училището се отоплява с климатици, поради глупостта на ръководството, вследствие на което е особено подходящо за респираторни заболявания. Можете да си представите.

По всички точки по-горе мога да намеря буквално стотици недоволни родители. А аз лично имам още доста “кусури” да им връзвам. За мен имат нулев педагогически подход, нулева човечност, дори и като бизнес са неадекватни и лежат изцяло на стари лаври, а реално и децата, и учителите им вече не са същите.

# 213
  • София
  • Мнения: 4 040
Благодаря за отделеното време и наистина изчерпателния отговор. За някои неща мога да си затворя очите, но други и мен щяха да ме изнервят максимално, особено като плащам за тази услуга.

# 214
  • Мнения: 195
Скрит текст:
Може ли по - конкретно да посочите от какво не сте доволна? Дисциплина, как ръководството реагира на проблемите, ниво на обучение...16 деца в клас на мен ми звучи по - добре от 25.
 Следя Питагор, защото ми е план С за след 4ти клас и ще ми е полезно да науча повече.
След 4ти клас нямам мнение, но е показателно, че на практика НИКОЙ родител на дете в Питагор не желае детето му да продължи там.
Не съм доволна от:
- Отношението на ръководството към децата и към родителите. Госпожа директорката обяснява на всеки недоволен, че “много чакат за мястото на вашето дете”.
- Отношението на някои учители към децата. Крещи се по тях, други се неглижират, трети се фаворизират заради родителите им.
- Учителите масово напускат. Децата до 4. клас е редно да учат с едни и същи  преподаватели, а не с нови всеки срок.
- децата масово напускат. 16 деца ви звучи по-добре от 24, но това не е защото се държи на малките класове, а защото повсеместно се бяга от там. Ако критерият за бройка е ключов, то държавното във факултета сигурно също има малки паралелки.
- Храната. Отвратителна, скъпа и нямаш право нито да се откажеш, нито да си внесеш друга. Децата реално ГЛАДУВАТ.
- Контролни, резултати, домашни - НУЛЕВА обратна връзка. Не ги връщат никога, за да не можеш да ги хванеш в лъжа. Реално, не знаеш какво учат.
-Спорт: унищожиха клуба по таекуондо в училище просто за да натрият носа на треньора (син на преподавателка в ПЧМГ).
-Отопление: в училището се отоплява с климатици, поради глупостта на ръководството, вследствие на което е особено подходящо за респираторни заболявания. Можете да си представите.

По всички точки по-горе мога да намеря буквално стотици недоволни родители. А аз лично имам още доста “кусури” да им връзвам. За мен имат нулев педагогически подход, нулева човечност, дори и като бизнес са неадекватни и лежат изцяло на стари лаври, а реално и децата, и учителите им вече не са същите.
Не мога да се въздържа да коментирам...
Ясно е, че всеки има конкретни преживявания в училището. В последните години, в училището има доста проблеми и все пак ще кажа, че мнението е доста крайно. Явно коментиращия е имал лошия късмет да попадне в лош клас с лоши учители... Не искам да защитавам училището, и все пак, вярвам, че във всяко училище може да има такава ситуация...
Моето дете завърши 4 клас през изминалата година. Имаше плюсове, имаше и минуси. В крайна сметка, за мен преобладават плюсовете:
- страхотен клас, страхотни родители
- имаха доста добри учители, имаше и не толкова добри попадения - факт е, че училището успяваше да закърпи ситуацията на напускащи или излизащи по майчинство учители. За съжаление, проблемът с липсата на учители се забелязва навсякъде.
- в крайна сметка децата завършиха 4 клас и почти никой не остана в Питагор, но кой би предпочел Питагор пред СМГ все пак...
- и да, подготовката в училище не беше достатъчна за СМГ - всеки намери своя начин и положи доста труд вкъщи, за да успее да стигне до там.

Основните минуси на училището са:
- ръководството не търси обратна връзка от родителите. Но също така е факт, че когато родителите от класа се обединят, промени се постигат. Отнема време, но се получава.
- липса на стол - храната е кетъринг. Но все пак децата не гладуват. Аз винаги съм давала в добавка и кутия. Не е добре липсата на избор, но все пак храната е нормална, просто всяко дете си има своите предпочитания. Лошо е, че храната не винаги е топла и това влияе на вкусовите качества.

Относно:
- клуба по таекуондо - може би нещата не се развиха по правилния начин, но по мое мнение, промяната може и да е за добро. Моето дете се отказа от таекуондото именно заради подхода на предишния треньор, така че ... загуба е за децата, които са свикнали с него, но не е задължително загуба за училището. И пак казвам - начинът, по който се случи и се злепостави името на стария клуб, не беше коректен.
- контролни и домашни - тук нещата си зависят от конкретния учител. В малките класове бяхме затрупани от обратна връзка. В 3 и 4 клас, писмата станаха по-малко, което е нормално - все пак децата са по-големи и не е детска градина. За сметка на това, всички контролни се носеха за подпис вкъщи. Винаги съм имала достъп до учител и възможност да получа подробна обратна връзка. Та в случая, мисля, че е въпрос и на късмет... - и да, никой не иска да разчита на късмет, особено, когато плаща.

Истината е, че учителите са претоварени и често не смогват с всичките си задължения. Учителката по математика в 4 клас имаше доброто желание да научи децата, но понеже освен на тях, преподаваше и на още доста класове, чисто физически не смогваше да провери домашните. Съответно стажанти ги проверяваха и учителката не винаги имаше възможност след това да адресира проблемите. Това за 4 клас си е проблем, който за съжаление, ние трябваше да адресираме вкъщи.

Та в общи линии, няма еднозначно мнение за училището. Има доста проблеми. За етапа след 4 клас, все още нещата са доста неясни. За етапа до 4 клас - опира до късмет. Малкото ми дете също е в училището и дотук бих казала, че случихме и на клас и на учителки. Ще видим как ще продължи.

И все пак изборът зависи и от алтернативите, които имате. Ако имате възможност половин ден да сте с детето, може би е по-добре добро държавно училище и след това домашни вкъщи и самоорганизирани извънкласни. Това би спестило много умора на детето, защото целодневното обучение в Питагор е изморително и натоварващо. Часовете посветени на самоподготовка са всъщност пълноценни часове и нямат нищо общо със занималнята в повечето държавни училища. Често се питам дали е нужно чак толкова затвърждаване на знанията - особено за добре справящи се деца... Това е време, което би могло да се използва за почивка, хоби или игра...

# 215
  • Мнения: 9 043
Имам приятелка с ПУК-че в Питагор.
Твърди, че са имали тестова седмица за храната.
Всеки родител е можел да опита това, което са яли децата през деня.
Каза, че храната е била изключително добра, въпреки че е била безсолна.

# 216
  • Мнения: 12 735
Храната е нормално да е безсолна, но другото което пишете, не е ОК.

# 217
  • Мнения: 8
Скрит текст:
Може ли по - конкретно да посочите от какво не сте доволна? Дисциплина, как ръководството реагира на проблемите, ниво на обучение...16 деца в клас на мен ми звучи по - добре от 25.
 Следя Питагор, защото ми е план С за след 4ти клас и ще ми е полезно да науча повече.
След 4ти клас нямам мнение, но е показателно, че на практика НИКОЙ родител на дете в Питагор не желае детето му да продължи там.
Не съм доволна от:
- Отношението на ръководството към децата и към родителите. Госпожа директорката обяснява на всеки недоволен, че “много чакат за мястото на вашето дете”.
- Отношението на някои учители към децата. Крещи се по тях, други се неглижират, трети се фаворизират заради родителите им.
- Учителите масово напускат. Децата до 4. клас е редно да учат с едни и същи  преподаватели, а не с нови всеки срок.
- децата масово напускат. 16 деца ви звучи по-добре от 24, но това не е защото се държи на малките класове, а защото повсеместно се бяга от там. Ако критерият за бройка е ключов, то държавното във факултета сигурно също има малки паралелки.
- Храната. Отвратителна, скъпа и нямаш право нито да се откажеш, нито да си внесеш друга. Децата реално ГЛАДУВАТ.
- Контролни, резултати, домашни - НУЛЕВА обратна връзка. Не ги връщат никога, за да не можеш да ги хванеш в лъжа. Реално, не знаеш какво учат.
-Спорт: унищожиха клуба по таекуондо в училище просто за да натрият носа на треньора (син на преподавателка в ПЧМГ).
-Отопление: в училището се отоплява с климатици, поради глупостта на ръководството, вследствие на което е особено подходящо за респираторни заболявания. Можете да си представите.

По всички точки по-горе мога да намеря буквално стотици недоволни родители. А аз лично имам още доста “кусури” да им връзвам. За мен имат нулев педагогически подход, нулева човечност, дори и като бизнес са неадекватни и лежат изцяло на стари лаври, а реално и децата, и учителите им вече не са същите.
Не мога да се въздържа да коментирам...
Ясно е, че всеки има конкретни преживявания в училището. В последните години, в училището има доста проблеми и все пак ще кажа, че мнението е доста крайно. Явно коментиращия е имал лошия късмет да попадне в лош клас с лоши учители... Не искам да защитавам училището, и все пак, вярвам, че във всяко училище може да има такава ситуация...
Моето дете завърши 4 клас през изминалата година. Имаше плюсове, имаше и минуси. В крайна сметка, за мен преобладават плюсовете:
- страхотен клас, страхотни родители
- имаха доста добри учители, имаше и не толкова добри попадения - факт е, че училището успяваше да закърпи ситуацията на напускащи или излизащи по майчинство учители. За съжаление, проблемът с липсата на учители се забелязва навсякъде.
- в крайна сметка децата завършиха 4 клас и почти никой не остана в Питагор, но кой би предпочел Питагор пред СМГ все пак...
- и да, подготовката в училище не беше достатъчна за СМГ - всеки намери своя начин и положи доста труд вкъщи, за да успее да стигне до там.

Основните минуси на училището са:
- ръководството не търси обратна връзка от родителите. Но също така е факт, че когато родителите от класа се обединят, промени се постигат. Отнема време, но се получава.
- липса на стол - храната е кетъринг. Но все пак децата не гладуват. Аз винаги съм давала в добавка и кутия. Не е добре липсата на избор, но все пак храната е нормална, просто всяко дете си има своите предпочитания. Лошо е, че храната не винаги е топла и това влияе на вкусовите качества.

Относно:
- клуба по таекуондо - може би нещата не се развиха по правилния начин, но по мое мнение, промяната може и да е за добро. Моето дете се отказа от таекуондото именно заради подхода на предишния треньор, така че ... загуба е за децата, които са свикнали с него, но не е задължително загуба за училището. И пак казвам - начинът, по който се случи и се злепостави името на стария клуб, не беше коректен.
- контролни и домашни - тук нещата си зависят от конкретния учител. В малките класове бяхме затрупани от обратна връзка. В 3 и 4 клас, писмата станаха по-малко, което е нормално - все пак децата са по-големи и не е детска градина. За сметка на това, всички контролни се носеха за подпис вкъщи. Винаги съм имала достъп до учител и възможност да получа подробна обратна връзка. Та в случая, мисля, че е въпрос и на късмет... - и да, никой не иска да разчита на късмет, особено, когато плаща.

Истината е, че учителите са претоварени и често не смогват с всичките си задължения. Учителката по математика в 4 клас имаше доброто желание да научи децата, но понеже освен на тях, преподаваше и на още доста класове, чисто физически не смогваше да провери домашните. Съответно стажанти ги проверяваха и учителката не винаги имаше възможност след това да адресира проблемите. Това за 4 клас си е проблем, който за съжаление, ние трябваше да адресираме вкъщи.

Та в общи линии, няма еднозначно мнение за училището. Има доста проблеми. За етапа след 4 клас, все още нещата са доста неясни. За етапа до 4 клас - опира до късмет. Малкото ми дете също е в училището и дотук бих казала, че случихме и на клас и на учителки. Ще видим как ще продължи.

И все пак изборът зависи и от алтернативите, които имате. Ако имате възможност половин ден да сте с детето, може би е по-добре добро държавно училище и след това домашни вкъщи и самоорганизирани извънкласни. Това би спестило много умора на детето, защото целодневното обучение в Питагор е изморително и натоварващо. Часовете посветени на самоподготовка са всъщност пълноценни часове и нямат нищо общо със занималнята в повечето държавни училища. Често се питам дали е нужно чак толкова затвърждаване на знанията - особено за добре справящи се деца... Това е време, което би могло да се използва за почивка, хоби или игра...

Няма да влизам в полемика.
Явно сте предубедена и не ми се отговаря на лични нападки и язвителни коментари. Мога го по-добре от Вас, но не си струва.
Ако човек пропусне тях, обаче, дори от Вашето мнение има достатъчно информация да се направи извод.
Напр.:
- Училището не “закърпва ситуацията” с напускащи учители, то я СЪЗДАВА. И не, няма проблем с липса на учители “навсякъде”! В СМГ колко учители са напуснали последните 10 години? Нищо че взимат държавна заплата, а не колкото в Питагор.
- Учителите били претоварени. Кой е виновен за това? Тези, които плащаме таксата? Децата? Или ръководството? Защо са претоварени сега, а преди бяха ОК?
- Кой би избрал Питагор пред СМГ? Никой! Виж ПЧМГ, обаче, МНОГО предпочитат пред СМГ. В Питагор, пак го пиша, никой не остава след 4ти клас. Според Вашата логика явно всички ги приемат в СМГ?
- подготовката не е достатъчна за СМГ - защо? Защо трябва да учат по 10 часа на ден и после пак да ходят на уроци? За какво точно плащам?

За храната и таекуондото отиваме към комичния жанр. Ако сте опитали храната и ви е харесала - на вас или на детето ви - то ми става жал за критериите Ви. А за това, че Вашето дете “било отказано от подхода на треньора, то само ще кажа, че децата не-отказани от неговият подход са 70 (което както върви скоро ще е половината училище). Та останалите нека си направят сметка кой е крив и кой е прав.

# 218
  • Мнения: 195
Скрит текст:
Може ли по - конкретно да посочите от какво не сте доволна? Дисциплина, как ръководството реагира на проблемите, ниво на обучение...16 деца в клас на мен ми звучи по - добре от 25.
 Следя Питагор, защото ми е план С за след 4ти клас и ще ми е полезно да науча повече.
След 4ти клас нямам мнение, но е показателно, че на практика НИКОЙ родител на дете в Питагор не желае детето му да продължи там.
Не съм доволна от:
- Отношението на ръководството към децата и към родителите. Госпожа директорката обяснява на всеки недоволен, че “много чакат за мястото на вашето дете”.
- Отношението на някои учители към децата. Крещи се по тях, други се неглижират, трети се фаворизират заради родителите им.
- Учителите масово напускат. Децата до 4. клас е редно да учат с едни и същи  преподаватели, а не с нови всеки срок.
- децата масово напускат. 16 деца ви звучи по-добре от 24, но това не е защото се държи на малките класове, а защото повсеместно се бяга от там. Ако критерият за бройка е ключов, то държавното във факултета сигурно също има малки паралелки.
- Храната. Отвратителна, скъпа и нямаш право нито да се откажеш, нито да си внесеш друга. Децата реално ГЛАДУВАТ.
- Контролни, резултати, домашни - НУЛЕВА обратна връзка. Не ги връщат никога, за да не можеш да ги хванеш в лъжа. Реално, не знаеш какво учат.
-Спорт: унищожиха клуба по таекуондо в училище просто за да натрият носа на треньора (син на преподавателка в ПЧМГ).
-Отопление: в училището се отоплява с климатици, поради глупостта на ръководството, вследствие на което е особено подходящо за респираторни заболявания. Можете да си представите.

По всички точки по-горе мога да намеря буквално стотици недоволни родители. А аз лично имам още доста “кусури” да им връзвам. За мен имат нулев педагогически подход, нулева човечност, дори и като бизнес са неадекватни и лежат изцяло на стари лаври, а реално и децата, и учителите им вече не са същите.
Не мога да се въздържа да коментирам...
Ясно е, че всеки има конкретни преживявания в училището. В последните години, в училището има доста проблеми и все пак ще кажа, че мнението е доста крайно. Явно коментиращия е имал лошия късмет да попадне в лош клас с лоши учители... Не искам да защитавам училището, и все пак, вярвам, че във всяко училище може да има такава ситуация...
Моето дете завърши 4 клас през изминалата година. Имаше плюсове, имаше и минуси. В крайна сметка, за мен преобладават плюсовете:
- страхотен клас, страхотни родители
- имаха доста добри учители, имаше и не толкова добри попадения - факт е, че училището успяваше да закърпи ситуацията на напускащи или излизащи по майчинство учители. За съжаление, проблемът с липсата на учители се забелязва навсякъде.
- в крайна сметка децата завършиха 4 клас и почти никой не остана в Питагор, но кой би предпочел Питагор пред СМГ все пак...
- и да, подготовката в училище не беше достатъчна за СМГ - всеки намери своя начин и положи доста труд вкъщи, за да успее да стигне до там.

Основните минуси на училището са:
- ръководството не търси обратна връзка от родителите. Но също така е факт, че когато родителите от класа се обединят, промени се постигат. Отнема време, но се получава.
- липса на стол - храната е кетъринг. Но все пак децата не гладуват. Аз винаги съм давала в добавка и кутия. Не е добре липсата на избор, но все пак храната е нормална, просто всяко дете си има своите предпочитания. Лошо е, че храната не винаги е топла и това влияе на вкусовите качества.

Относно:
- клуба по таекуондо - може би нещата не се развиха по правилния начин, но по мое мнение, промяната може и да е за добро. Моето дете се отказа от таекуондото именно заради подхода на предишния треньор, така че ... загуба е за децата, които са свикнали с него, но не е задължително загуба за училището. И пак казвам - начинът, по който се случи и се злепостави името на стария клуб, не беше коректен.
- контролни и домашни - тук нещата си зависят от конкретния учител. В малките класове бяхме затрупани от обратна връзка. В 3 и 4 клас, писмата станаха по-малко, което е нормално - все пак децата са по-големи и не е детска градина. За сметка на това, всички контролни се носеха за подпис вкъщи. Винаги съм имала достъп до учител и възможност да получа подробна обратна връзка. Та в случая, мисля, че е въпрос и на късмет... - и да, никой не иска да разчита на късмет, особено, когато плаща.

Истината е, че учителите са претоварени и често не смогват с всичките си задължения. Учителката по математика в 4 клас имаше доброто желание да научи децата, но понеже освен на тях, преподаваше и на още доста класове, чисто физически не смогваше да провери домашните. Съответно стажанти ги проверяваха и учителката не винаги имаше възможност след това да адресира проблемите. Това за 4 клас си е проблем, който за съжаление, ние трябваше да адресираме вкъщи.

Та в общи линии, няма еднозначно мнение за училището. Има доста проблеми. За етапа след 4 клас, все още нещата са доста неясни. За етапа до 4 клас - опира до късмет. Малкото ми дете също е в училището и дотук бих казала, че случихме и на клас и на учителки. Ще видим как ще продължи.

И все пак изборът зависи и от алтернативите, които имате. Ако имате възможност половин ден да сте с детето, може би е по-добре добро държавно училище и след това домашни вкъщи и самоорганизирани извънкласни. Това би спестило много умора на детето, защото целодневното обучение в Питагор е изморително и натоварващо. Часовете посветени на самоподготовка са всъщност пълноценни часове и нямат нищо общо със занималнята в повечето държавни училища. Често се питам дали е нужно чак толкова затвърждаване на знанията - особено за добре справящи се деца... Това е време, което би могло да се използва за почивка, хоби или игра...

Няма да влизам в полемика.
Явно сте предубедена и не ми се отговаря на лични нападки и язвителни коментари. Мога го по-добре от Вас, но не си струва.
Ако човек пропусне тях, обаче, дори от Вашето мнение има достатъчно информация да се направи извод.
Напр.:
- Училището не “закърпва ситуацията” с напускащи учители, то я СЪЗДАВА. И не, няма проблем с липса на учители “навсякъде”! В СМГ колко учители са напуснали последните 10 години? Нищо че взимат държавна заплата, а не колкото в Питагор.
- Учителите били претоварени. Кой е виновен за това? Тези, които плащаме таксата? Децата? Или ръководството? Защо са претоварени сега, а преди бяха ОК?
- Кой би избрал Питагор пред СМГ? Никой! Виж ПЧМГ, обаче, МНОГО предпочитат пред СМГ. В Питагор, пак го пиша, никой не остава след 4ти клас. Според Вашата логика явно всички ги приемат в СМГ?
- подготовката не е достатъчна за СМГ - защо? Защо трябва да учат по 10 часа на ден и после пак да ходят на уроци? За какво точно плащам?

За храната и таекуондото отиваме към комичния жанр. Ако сте опитали храната и ви е харесала - на вас или на детето ви - то ми става жал за критериите Ви. А за това, че Вашето дете “било отказано от подхода на треньора, то само ще кажа, че децата не-отказани от неговият подход са 70 (което както върви скоро ще е половината училище). Та останалите нека си направят сметка кой е крив и кой е прав.
Само не знам къде видяхте лични нападки и язвителни коментари в думите ми. Единствено показах едно малко по-различно, нито положително, нито отрицателно мнение. Защото добрите учители в училището не са малко и те заслужават добра дума, заради безумно многото труд, който полагат.

# 219
  • Мнения: 8
Само не знам къде видяхте лични нападки и язвителни коментари в думите ми. Единствено показах едно малко по-различно, нито положително, нито отрицателно мнение. Защото добрите учители в училището не са малко и те заслужават добра дума, заради безумно многото труд, който полагат.

След като твърдите, че не е имало лични нападки и язвителни коментари, значи грешката е моя и не съм разбрала добре.
Що се отнася до учителите - да, има такива, и при нас имаше такива, само че те си тръгнаха! А мога да Ви уверя, че заслужаващите добра дума учители са я чули лично от мен. Точно за това ме е яд - училището беше много добро, но е по нанадолнището.

# 220
  • Мнения: 414
имам дете и в СМГ и в ПЧМГ и в Питагор.Навсякъде си имат проблеми и СМГ има доста проблеми с учителите.Миналата година доста отсъстваха и беше доста зле с учителите.Тази година се надявам да е по-добре. ПЧМГ е отвратително натоварването по мин. 2 входни нива по 2 разказни предмета + огромно домашно по математика.Получава се невъзможно и съответно демотивация....Ако не е Питагор до 4-ти клас какви са изборите?

# 221
  • София
  • Мнения: 4 040
Как по 2 входни нива на предмет? Или имаш предвид по 2 на ден? Проблемът с учителите е повсеместен, както и въпрос на късмет в едно училище при кой преподавател ще се падне детето.

# 222
  • Мнения: 12 735
Това им е практика, да претръпнат децата. В Питагор по колко са?
В ПЧМГ учителите по основните предмети са топ.
До 4-ти клас е важно детето да е спокойно, уважавано и да се работи с него последователно, дали вкъщи, дали в ДУ или ЧУ, вече е лична преценка.

# 223
  • Мнения: 8
имам дете и в СМГ и в ПЧМГ и в Питагор.Навсякъде си имат проблеми и СМГ има доста проблеми с учителите.Миналата година доста отсъстваха и беше доста зле с учителите.Тази година се надявам да е по-добре. ПЧМГ е отвратително натоварването по мин. 2 входни нива по 2 разказни предмета + огромно домашно по математика.Получава се невъзможно и съответно демотивация....Ако не е Питагор до 4-ти клас какви са изборите?

В кои класове са, за да видим за какво говорим точно?

# 224
  • Мнения: 35
Здравейте, аз имам дете в горен курс в училището. Чета разни коментари и се питам това същото училище ли е?!Явно разликата 1-4ти/ 5-7ми е огромна. Но също забелязвам, че когато човек има за първи път ученик(ПУК, 1ви клас), тръгва с многото очаквания, особено в частно училище. Но когато детето все още няма изградени навици, претрупват ги с домашни и изисквания, родителите нормално недоволстват. Аз не бих го причинила на 6- 7г. детенце. Моето идва от добро държавно училище, даже се чудехме дали да го сменяме, но в крайна сметка малкия брой деца, амбицираните преподаватели! и като цяло подбраната среда надделяха. Не съжалявам, натоварват ги повечко, основно за уикендите, но не е нещо недостижимо. Доволна съм,а и детето се чувства добре!

Общи условия

Активация на акаунт