MAC & Sephora - 20 тема

  • 54 240
  • 738
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 252
Аз в Леро имам такъв неприятен случай. Купувах си ружа на Шанел и питам консултантката за Рефлекс и тя ме пита - какво ще го правите, да ви го покажем, да го видите, да го купувате, какво?  Shocked
Изключително много развалят момента от покупката на такава красота.
А пък вчера си купих лип пърфектъра на Кларанс и получих и тестери, консултация, много приятен момент. И си мисля, че не в клиента е проблемът, а в консултантите, дали ще попаднеш на читав.  Flutter

# 736
  • Мнения: 41
Аз също мисля че не в клиентът е вината,и изообщо не съм съгласна с твърдения че трябва да купиш задължително нещо супер скъпо,за да се отнасят човешки и да не те гледат накриво,аз много пъти съм ходила за да видя колко струва това което съм си набелязала,не се чуствам длъжна да изляза с покупка.

# 737
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 172
За мен е виновен мениджмънт екипът на съответния магазин. След като не са обучили персонала си и не са поставили ясни критерии и изисквания при обслужването на клиентите, няма да получаваме добро обслужване и равнопоставеност, без значение дали ще купиш, за колко пари ще купиш и т.н. При вериги като Сефора, Дъглас и БЗ би следвало да има корпоративни стандарти, които да са валидни и за БГ, и да се спазват. След като някоя консултантка не си върши добре работата и я върши избирателно, значи ръководителят трябва да я уволни.

# 738
  • Мнения: 33 587
Новата тема.

Пробвах да сменя заглавието на темата и да добавя и другите големи парфюмерии, но става мноооого дълго и досадно, а и ще има въпроси, защо го няма Лерото, а Импулс, къде е Карината и т.н.

Общи условия

Активация на акаунт