Спиди си мислят, че са куриери!

  • 209 162
  • 1 469
  •   1
Отговори
# 1 080
  • Мнения: 18 291
Хайде да не говорим за айкю и елементарни обяснения, а? Ето ти малко елементарни факти за осмисляне. за осмисляне. Спиди изпращат уведомление за часа на доставка. Не е само твоята пратка в буса. Софийските пратки тръгват или от Божурище, или от Сомат, и двете са на пичковци от ВМА. Щом пратката е маркирана, значи е натоварена в буса - баркодовете са за това. При липса на връзка при първа доставка, пратката отива вече в най-близкия офис, обслужващ клиенти.
И ние имаме проблеми със Спиди всяка седмица, та да ти кажа, че ако ще пускаш жалба, гледай да не почива на твоите лични разбирания за айкю и елементарно, щото ще ти изкарат точка по точка изпълнените процедури (и те са изпълнени, това, че ти не го осмисляш, е твой проблем). Важи за всичко в живота, не само за Спиди.
В какъв час пишеше, че ще е доставката? Можеш да пуснеш оплакване , че не е спазен, и да поискаш нов опит за доставка. Ако включиш, че не са те потърсили, ще ти извадят часа, в който ти е звънял куриер. Него ще го накажат.

Впрочем, ако телефонът ти е звънял само половин секунда, в което се съмнявам, бих проверила за проблеми с апарата. Старият ми телефон приемаше обаждания и зазвъняваше с минимум половин минута закъснение - проверено, когато сме двамата в една стая. Да не се окаже при теб проблемът.

# 1 081
  • Мнения: 1 625
Относно тяхното точно спазване на часовете.


И да, при заявка има възможност да направиш допълнителен коментар, като например "Звънеца не работи, от толкова до толкова часа" и така нататък.

В случая на Боби изглежда точно като отбиване на номер. Ето, звънна ли са, нямало е никой, дъъх. За кво да си правят повече усилия?

Последна редакция: сб, 15 май 2021, 13:09 от Neko.fukakai

# 1 082
  • при късмета
  • Мнения: 25 602
Не знам защо ги защитавате, като Спиди са известни с този номер. Звъни, не не звъни, а кликва куриера от другия край на града, разбира се, че никой няма да успее да вдигне на кликване и готово, няма никой на адреса. А това, че куриера изобщо няма намерение да минава през този адрес, защото е сметнал, че няма да има време, все едно не е важно. А точно това правят и грешката не  в телефонните апарати на хората.
Аз в последно време, пу пу, не мога да се оплача от тях. Откак смениха куриера за нашия район определено е по-добре. Откак ми казаха, че бил умрял куриера и затова не ми доставили пратката (забавена 3 дни, не за неспазен час или само 1 ден), а тя точно така се водеше, че нямало никого, дойде нов куриер на 3ия ден, който ми обясняваше, че колегата бил починал,а след това започна друг. "Починалия" го виждам из района все още, а с новия за района по принцип, вече проблемите са значително по-малко

# 1 083
  • Мнения: 18 291
Неко, скрий си адреса, бе, жена!

Откак ми казаха, че бил умрял куриера и затова не ми доставили пратката (забавена 3 дни, не за неспазен час или само 1 ден), а тя точно така се водеше, че нямало никого, дойде нов куриер на 3ия ден, който ми обясняваше, че колегата бил починал,а след това започна друг. "Починалия" го виждам из района все още, а с новия за района по принцип, вече проблемите са значително по-малко
Това... Искам да кажа нещо, но не намирам думи.

# 1 084
  • Мнения: 21 817
На мен пък техен куриер ми се цупеше, че поръчвам пратки в събота, трябваше да го чакам цял ден с несигурен резултат и накрая започнах по принуда да поръчвам в офис, така ми е в пъти по-удобно.

# 1 085
  • Мнения: 1 625
Narcisa, благодаря.
Въобще не се съобразих, че го пише там.
Въпросът беше, че ми пращат смс със час между 17 и 18, а ми звъни в 11 на обяд. И ако не бях вкъщи?!

# 1 086
  • София
  • Мнения: 9 362
Не знам защо ги защитавате, като Спиди са известни с този номер. Звъни, не не звъни, а кликва куриера от другия край на града, разбира се, че никой няма да успее да вдигне на кликване и готово, няма никой на адреса. А това, че куриера изобщо няма намерение да минава през този адрес, защото е сметнал, че няма да има време, все едно не е важно. А точно това правят и грешката не  в телефонните апарати на хората.
Аз в последно време, пу пу, не мога да се оплача от тях. Откак смениха куриера за нашия район определено е по-добре. Откак ми казаха, че бил умрял куриера и затова не ми доставили пратката (забавена 3 дни, не за неспазен час или само 1 ден), а тя точно така се водеше, че нямало никого, дойде нов куриер на 3ия ден, който ми обясняваше, че колегата бил починал,а след това започна друг. "Починалия" го виждам из района все още, а с новия за района по принцип, вече проблемите са значително по-малко
Като го срещнеш да му честитиш възкресението. Направо нямам думи за подобни простотии.

# 1 087
  • при късмета
  • Мнения: 25 602
Ако имаш предвид "починалия", виждам го но в по-далечна част на квартала. А понеже изпращача направи голям скандал в Спиди, заради забавената цели 3 дни пратка, с известие за ден и час дори, явно е имало санкции, защото на доставката дойде друг куриер и той ми обясняваше, че колегата не е доставил пратката, защото бил починал. На изпращача в кореспонденцията разбира се такова нещо нямаше

# 1 088
  • Мнения: 47 352
Само дето Спиди нямат доставка по час на клиента от поне 2 години.
При мен тази година идват само с конкретен час. Последната ми пратка с тях беше преди около месец.
Не че ги спазват, обичайно звънят, когато имат доставка в района, но ако не съм на адреса и кажа - тя е за еди колко си часа, идват по-късно.

И аз имах такъв случай с имитиране на свързване. Телефонът ми беше в другата стая, но съм стигнала за секунди. Звъня веднага - пратката ви ще бъде оставена в офис. Отказах я и обясних на търговеца защо. Съвсем нарочно съм платила за доставка до нас, за да не се бутам в навалицата в офис и няма да толерирам игричките им.

# 1 089
  • Мнения: 18 291
Само дето Спиди нямат доставка по час на клиента от поне 2 години.
При мен тази година идват само с конкретен час.
Какво значи в случая конкретен час, изпращачът указва кога да ти доставят пратката ли?

# 1 090
  • Мнения: 47 352
Не знам дали изпращачът я задава или куриерът сам реди графика си, но получавам съобщение - очаквайте пратка, примерно м/у 10 и 11 ч.
Т.е. в интервал от 1 час.

# 1 091
  • Мнения: 18 291
Интервалът е от Спиди в зависимост от те си знаят какво. Самият изпращач няма как да зададе услуга точен час, защото Спиди не я предлагат вече - това имах предвид.

# 1 092
  • София
  • Мнения: 2 571
Аз вече поръчвам до Спидомат. Много е удобно, не всички търговци предлагат услугата, т.к. няма преглед.

# 1 093
  • София
  • Мнения: 8 349
Не знам как все успяват да ви оплескат доставките.

Поръчвам редовно до работата, няма ни след 16.30 и събота и неделя.
Звъни ми куриер в събота, любезно сори, ама ме няма, може ли за понеделник. Отсреща - може. И готово.

Пращам пале, забавя се куриера, висят хора да го чакат. Звъня за справка, ни номер на заявка знам, ни нищо. Проверяват отсреща без номера, казват, че ще се чака още поне два часа, ама куриера ще мине, нищо, че може да сме си тръгнали. Мина и се извини.

Не е приятно и за двете страни понякога, ама с любезност и разбиране винаги ми се получават нещата.

# 1 094
  • Пловдив
  • Мнения: 27 584
Как ще товариш сама пале без мотокар? Значи освен теб и мотокарист чака за да натовари заради спиди. Освен, че аз се дразня, мотокариста се дразни, шефа се дразни, че без нужда на двама души цъка извънреден труд. Е затова не ги ползвам спиди.

Общи условия

Активация на акаунт