Каква е във вашите очи?

  • 37 666
  • 739
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 2 811
За мен пък беше безумна идеята, че физическото възпитание е предмет с норманиви, които трябва да се покриват и предмет с оценки и някой е решил, че всички деца на 10 години трябва да скачат ... м. Млазех го за това. Винаги съм била най-ниската в класа. Аз сега на 32 г. съм висока 153 см. Дали можех да скачам с късите си крачета, колкото съучениците ми, които бяха 1 глава по-високи и дългокраки?
Мразя идеята, че физическо, музика и спорт, могат да имат нормативи и оценки. Аз можех да рисувам, но не и да скачам, а нотите за мен бяха просто изображения ан точки и думички до, ре, ми на лист, но никога и до ден днешен тези думи не са обозначавали звуци, просто защото нямам слух за музика. Заради тази глупост трябваше да бъдем наказвани с ниски оценки и порицаване. Брат ми пък имаше двойки по рисуване.
Всички тези учебни часове имат смисъл но според мен учителите трябва да ги превърнат в забавна игра и нещо, което да привлича децата, а не във вид тормоз, който да ги отварти до живот.
Аз бях супер по физическо, но пък не можех да пея вярно и ме молиха да не пея в часовете по пеене. Спомням си, че ми беше много обидно.

# 466
  • в рока
  • Мнения: 1 120
Цитат
Явно са се променили нещата . Но дори да имат физическо, то е 2-3 часа в седмицата, което все пак не е достатъчно. Родителите трябва да си водят децата на спорт, не за да не са дебели, ами за да имат двигателна и спортна култура. Някои основни спортове като плуване, ски, танци и тн се учат на ранни години и после никога не можеш да ги научиш добре на по-голяма възраст. Заради това и толкова малко хора като процент плуват правилно или карат добре ски.

Разбира се ,че не са достатъчни часовете по физкултура само.Но и не трябва да се пренебрегва Peace


Каси,то е ясно,че женицата не е могла да рипа с тях,но надявам се поне са отчитали някаква физкултурна дейност.

# 467
  • Пловдив
  • Мнения: 2 137
Абе знам си аз, че този, който беше за висока оценка ми беше недостижим. Можех да получа добър 4 например, а това не ме устройваше, защото по другите предмети, ако се страех можех да имам 6, но не и по физическо. Дори по музика можех да наизустя нотите и да имитирам, че тактувам, не че хващах такта, имитирах другите.
Другото е, че с тези нормативи ставах за смях и предпочитах изобщо да не скачам, отколкото всички да видят, че моята черта е едва на педя от старта (например).

# 468
  • Мнения: X
Другото е, че с тези нормативи ставах за смях и предпочитах изобщо да не скачам, отколкото всички да видят, че моята черта е едва на педя от старта (например).

Дъщеря ми (5 клас) тази година има нова учителка по физическо, която твърди, че според съответния норматив, 120 см скок от място е за двойка. Плющи им двойки на поразия. Кара ги да играят волейбол, но далеч не им обяснява правилно как да посрещат и подават и редовно има изкривени и набити пръсти, а те са музиканти и после не могат да свирят.  ooooh! Ходихме да се разправяме, но жената е непреклонна, че накрая казахме на класната, че ще отидем при директора, тя явно е говорила с нея и престана поне с волейбола.

# 469
  • в рока
  • Мнения: 1 120
Ей това е лошо,за мен е важно първо да обясниш правилата и техниката на съответния спорт или упражнение.За 4 години в университета трябва да го е научила тази жена

# 470
  • Мнения: 2 811
Да, странно е такива амбиции в часове, които не са "първостепенни" за даденото училище. Примерно не е спортно училище. Но същото важи и за други предмети...А там даже няма и норматив...примерно музика и рисуване (не в музикално или худжествено училище) или трудово обучение. Аз имах 2ка по трудово обучение. Според мен трябва да се пишат някакви пас фейл оценки по такива "общокултурни" предмети.

# 471
  • Мнения: 2 099
О това с нормативите го помня!Иди обясни,че човек с моя ръст не може да покрие норматива за бягане на 100 м спринт.Ами по-тромава съм да.За бягането на 1200 м нямах стигане,за скок от място тоже,за баскетбол,за прескок,ама този спринт...ми  не мога да развия скорост за толкова място бе!
Имахме и едни халки на които да се набираме и те много ме моряха...
Божкее и като ми кажеше този учител-на то мозък на високо не вирей!Пуках се от яд.

# 472
  • в рока
  • Мнения: 1 120
Ами медицинската топка Laughing Laughing

# 473
  • Мнения: 47 352
...Според мен трябва да се пишат някакви пас фейл оценки по такива "общокултурни" предмети.

Зачита се/Не се зачита и готово  Simple Smile ама...
Мнооого ги мразех тези предмети. По принцип съм много старателна, но хич нямам таланти. Никога не успях да завърша с пълно 6  Twisted Evil 5 по музика, ако не е по музика ще е по физическо, ако тази година не е по физическо, ще е по рисуване, примерно  Crossing Arms
А като ни учеха да прескачаме коза (аз съм много земен човек, отделя ли се от земята и откачам), пред мен едно момче го затисна и нарани, ошашках се и хоп - седнах отгоре, ама не смея и да сляза  hahaha учителката дойде да ме тегли да скоча, ужас, ужас! Мъжът ми пък от успоредка си е паднал на врата, нищо му нямало, но учителят толкова се стреснал, че му казал повече НИКОГА да не се качва  Joy

Последна редакция: вт, 11 мар 2014, 15:21 от Не се сърди, човече

# 474
  • Мнения: 7 683
.

Последна редакция: вт, 11 мар 2014, 15:17 от Татко Мецан

# 475
  • Мнения: 10 671
Хаха ха ,абе Чек,не си ли чувала това за дебелия мъж-под голям камък-голяма риба  Mr. Green


това не съм чувал, ама съм чувал, че кон-бегач и мъж е....ч дебели няма.

И аз като Мецан съм чувала  Laughing

# 476
  • в рока
  • Мнения: 1 120
На мен по трудово ми беше голям зор Laughing

Учителят все ми викаше"Герганооо,давам ти да шиеш-не можеш,давам ти да чертаеш-същата работа,давам ти да работиш с менгеме и дървен материал-пак не можеш.Ръцете нали знаеш къде са ти завряни? Laughing

# 477
  • Мнения: 2 811
...Според мен трябва да се пишат някакви пас фейл оценки по такива "общокултурни" предмети.

Зачита се/Не се зачита и готово  Simple Smile ама...
Мнооого ги мразех тези предмети. По принцип съм много старателна, но хич нямам таланти. Никога не успях да завърша с пълно 6  Twisted Evil 5 по музика, ако не е по музика ще е по физическо, ако тази година не е по физическо, ще е по рисуване, примерно  Crossing Arms
А като ни учеха да прескачаме коза (аз съм много земен човек, отделя ли се от земята и откачам), пред мен едно момче го затисна и нарани, ошашках се и хоп - седнах отгоре, ама не смея и да сляза  hahaha учителката дойде да ме тегли да скоча, ужас, ужас! Мъжът ми пък от успоредка си е паднал на врата, нищо му нямало, но учителят толкова се стреснал, че ми казал повече НИКОГА да не се качва  Joy
Да, тези предмети бяха най-рисковите Simple SmileSimple Smile Аз бях в СМГ, където се учеха наизуст портретире на всички композитори и на кого кои са му основните произведения и общо взето не ни караха да пеем много много.  Според мен това е по-нормално за хора без талант -- да имат обща култура по музика, а не да се оценява пеенето им.
По физическо козата си беше много страшна. Аз е съм сигурна, че и сега бих могла да скоча  Laughing

# 478
  • в рока
  • Мнения: 1 120
И аз съм на мнение ,че е много важно по тези предмети да се постави основата на общата култура.
Да знаеш кой е Вивалди,Моцарт,Бах,да разпознаваш по едно,две произведения техни.Да правиш разлика между импресионизъм и кубизъм,ей такива неща

# 479
  • Варна
  • Мнения: 6 969
Като ви прочетох за балерините-майка ми къде е бляла и не ме е записала на балет някога! Twisted Evil
Там поне е нямало да набиват нон стоп:яж! Twisted Evil

Общи условия

Активация на акаунт