Лоши ресторантьорски практики

  • 79 873
  • 941
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 9 992
Понякога така ми се иска да изнеса във форума приходите и разходите на хотела, в който работя. Като видите разходите - ще разберете надценките.  Wink

От продажба на кафе , хотела няма да си избие разходите .Големи хотели с няма и 50 % заетост, ако чакат от кафе да печелят , с чакането ще си останат.

# 226
  • Мнения: 10 554
Не става въпрос за кафето, а за всичко обобщено. Най-лесно е да кажем "Ама как може такава надценка?", но никой не се замисля какво стои зад надценката.  Peace

Може би е хубаво човек да се замисли защо от кафе-автомат кафето е 0,50ст и защо в Кемпински е толкова, колкото е.

# 227
  • Мнения: 9 992
Не става въпрос за кафето, а за всичко обобщено. Най-лесно е да кажем "Ама как може такава надценка?", но никой не се замисля какво стои зад надценката.  Peace

Може би е хубаво човек да се замисли защо от кафе-автомат кафето е 0,50ст и защо в Кемпински е толкова, колкото е.

Човърках в Букинг  преди ,когато имаше такава опция да се види най -харесван и най -нехаресван хотел , като най - нехаресван беше посочен , скъп хотел , цените бяха от порядъка на 140 евро на човек , предполага богати и взискателни клиенти. От хотела и хигиена нямаше оплаквания , но за 140 евро бяха решили за закуска да им сервират степчета, и всякаква долнопробна храна . Сега клиента е виновен излиза , че не получава ,за което е платил и че разходите на хотела са им много . Името на хотела не помня, но като цяло храната била много зле и хората възмутени .

# 228
  • Варна
  • Мнения: 1 744
Нали знаете коя е най-скъпата хотелска стая в света? Whistling

# 229
  • Мнения: X
... Но всеки ходи там, където му е мястото.

Да, и най-важното е, че има място за всеки.  Peace

# 230
  • Мнения: 3 784
Нали знаете коя е най-скъпата хотелска стая в света? Whistling

Някоя от тези ли имаш предвид или виц?  Flutter

# 231
  • Мнения: 73
  Лоша практтика за мен е при обявено работно време до 2ч. през ноща (например) в 12 ч. да ти изгасят светлините да спрат музиката и сервитьорката да започне да чисти тояно около твойта маса , демек "Хажде изчезвайте", при положение че си 2ма човека сме си поръчали около 10тина неща (аз обикновено много бързо си изпивам всичко и на едно кафе пия кафе + 2 сока + минерално вода обикновено.)И да идват дръги хора и да казват, че приключват.Ако знач , че ще ме изгонят 30 мин. след като съм седнала и то при фиксирано работно време 2- 3 ч. след това , няма да седна на това място.
 
 А едни от най-големите гнусотии съм виждала в кухните на к.к. "Албена". Бяхме там едно ялто на едномесечен стаж от училище е таква гнъсотия няма. И това е във всички хотели там изключвам хотел Фламинго , защото там не е имало никой на стаж и не мога да знам какво е. Съдовете се мият само с вода.Падат по земята или анправо се дъжат там. Плотовете в кухнята се бършат с парцала с които бършеш и пода , а дори понякога и вилици , лъжици и т.н. се полират с него. Храната е отвратителна. Ние се хранехме от мястото където работим и аз целия стаж си го изкарах на плодове или тук таме някож пържени картодки, които една добра женица от готвачките ми пържеше специално за мен.Там нищо от храната ен се хвърля всичко се прибира за следващия път. Веднъж в седмицата анпример имаше българска кухня. Караха ме да ердя сирене по шопски върху остатъците от предния седмици, само се допълват дупките.Единия път едвам се сдържахд а не повърна, защото лука с който трябваше да готвя беше толкожа размален че течеше навсякъде. Беше ме гнус да го пипна това нещо и още повече , като знам. че хората ще го ядат.Остатъците от шницели и меса, веднага се правят на някакво друго ядене.Развалените доамати например веднага се бухват в някое ядене с картофи и телешко например.Ако е останало телешко от предния месец се допълва с ново и се затопля.Развалена риба става на супа. Плодовете и зеленчуците не се мият.На едни и същи дъски с едни и същи ножове и еедно до друго се режат зеленчуци, риба, сирене и т.н..Даже акто отидох първия ден ми се скараха защо не си нося нож- просто нямат.ХЕИ и всички инстанции са наясно със случващото се там , но понеже се плаща стабилно никой не обръша внимание.Готвачите изрично ме предупредиха да не ям нищо без те да ми кажат, че може за да не ми стане нещо. И това в ресторант, за който почиващите доплащат да ползват защото се води по луксозен от тези в хотелите им. Недейте ходи там на All inclusive , случващото се е потресаващо. За персонала дори няма кърпи къде да си избършат ръцете. В тоалетната за персонала в ресторанта, в който бях нямаше течаща вода или пък тоалетна хартия и ако искам да си мия ръцете го правя там където мия и зеленчуците например или премиваме старите салата за клиентите.Половината персонала даже не си и миеха ръцете след тоалетна. Тотална гнус.

# 232
  • Мнения: 58
  Лоша практтика за мен е при обявено работно време до 2ч. през ноща (например) в 12 ч. да ти изгасят светлините да спрат музиката и сервитьорката да започне да чисти тояно около твойта маса , демек "Хажде изчезвайте"...
Е, не става да седите 2-ма човека на цяло заведение... Освен това може да са 10 неща,ама да са 5 кафета и 5 води - 20лв. Може да са и повече, но лично на мен ми е неудобно като остана последна маса в заведение.

# 233
  • Мнения: 73
 Лоша практтика за мен е при обявено работно време до 2ч. през ноща (например) в 12 ч. да ти изгасят светлините да спрат музиката и сервитьорката да започне да чисти тояно около твойта маса , демек "Хажде изчезвайте"...
Е, не става да седите 2-ма човека на цяло заведение... Освен това може да са 10 неща,ама да са 5 кафета и 5 води - 20лв. Може да са и повече, но лично на мен ми е неудобно като остана последна маса в заведение.

 Да ама собственика, като е там не го правят. Плюс това си има определено работно време и като влезеш в 11 30 никой, не те е предупредил, че ще затворят след половин час. А ти сядаш в това заведение с идеята да постоиш там все пак.Според мен би било редно да предупредят ако ще затварят по - рано.А и си иамт работно време. Аз акто съм в офиса никой не ме пита имам ли, нямам ли аккво да правя ама ен ставам да си тръгна 3 ч. по- рано зашото така ми е кеф.

Последна редакция: вт, 01 апр 2014, 04:22 от Ro6avKa

# 234
  • Мнения: 58
  Лоша практтика за мен е при обявено работно време до 2ч. през ноща (например) в 12 ч. да ти изгасят светлините да спрат музиката и сервитьорката да започне да чисти тояно около твойта маса , демек "Хажде изчезвайте"...
Е, не става да седите 2-ма човека на цяло заведение... Освен това може да са 10 неща,ама да са 5 кафета и 5 води - 20лв. Може да са и повече, но лично на мен ми е неудобно като остана последна маса в заведение.
Не знам, не защитавам никой, ама в офис е едно, в заведение е друго.
 Да ама собственика, като е там не го правят. Плюс това си има определено работно време и като влезеш в 11 30 никой, не те е предупредил, че ще затворят след половин час. А ти сядаш в това заведение с идеята да постоиш там все пак.Според мен би било редно да предупредят ако ще затварят по - рано.А и си иамт работно време. Аз акто съм в офиса никой не ме пита имама ли, нямам ли аккво да правя ама ен ставам да си тръгна 3 ч. по- рано зашото така ми е кеф.

# 235
  • Мнения: 73
Ами за мен се свежда до обслужване на клиенти.То и в някой магазини не влиза цял ден никой и в някои от банките , на някои гишета, не стъпват повече от 2ма 3ма човека дневно ама хората не стават да си тръгват. Като не ти изнася работното време си търсиш работа с удобно за теб такова. Ако имаха право да си затварят когато си искат , нямаше да се крият от шефовете си ,нали?
  Един познат имаше заведение и  работното време беше до много рано, защото рядко остават хора по до късно, но оставаха след работно време когато имат повече клиенти. Той ми каза , че нарочно е написал по- раничко приключването на работното време, за да не държи отворено за 2ма човека, но когато има по-голяма компания остава след работно време. И каза че изгубил доста клиенти точно заради такъв тип изгонване. По добре клиенат да мисли, че му правиш услуга като останеш заради него, отколкото да го изгониш.

# 236
  • Мнения: 58
Ами за мен се свежда до обслужване на клиенти.То и в някой магазини не влиза цял ден никой и в някои от банките , на някои гишета, не стъпват повече от 2ма 3ма човека дневно ама хората не стават да си тръгват. Като не ти изнася работното време си търсиш работа с удобно за теб такова. Ако имаха право да си затварят когато си искат , нямаше да се крият от шефовете си ,нали?
  Един познат имаше заведение и  работното време беше до много рано, защото рядко остават хора по до късно, но оставаха след работно време когато имат повече клиенти. Той ми каза , че нарочно е написал по- раничко приключването на работното време, за да не държи отворено за 2ма човека, но когато има по-голяма компания остава след работно време. И каза че изгубил доста клиенти точно заради такъв тип изгонване. По добре клиенат да мисли, че му правиш услуга като останеш заради него, отколкото да го изгониш.
Не знам, не ми се спори, но не намирам, че сте права. Има нагли хора, които остават и след края на работното време, пък и не знам за конкретното заведение. Така че не мога да говоря.

# 237
  • Мнения: 73
 Това е въпрос на ваш личен избор, не можем всички да мислим еднакво. Но съм сигурна , че няма да се зарадвате ако сервитьорката на коята плащате за 8ч работа, стане и си тръгне на петия час, затвори заведението, и заради това се губят N броя клиенти, защото това заведение е единственото в този град , което работи след 00 00ч. в неделя.За мен разботното време трябва да се спазва или поне клиенат да се предупреди. Мен лично това би ме накрало да не стъпя повече на това място, като ми го направят този номер 2- 3 пъти.

# 238
  • Мнения: 58
Това е въпрос на ваш личен избор, не можем всички да мислим еднакво. Но съм сигурна , че няма да се зарадвате ако сервитьорката на коята плащате за 8ч работа, стане и си тръгне на петия час, затвори заведението, и заради това се губят N броя клиенти, защото това заведение е единственото в този град , което работи след 00 00ч. в неделя.За мен разботното време трябва да се спазва или поне клиенат да се предупреди. Мен лично това би ме накрало да не стъпя повече на това място, като ми го направят този номер 2- 3 пъти.
Именно факта,че имам заведение ме кара да мисля по този начин. Казвам ви, че има супер нагли клиенти, които изобщо не се съобразяват + че аз пускам моите сервитьорки, когато няма работа, просто защото няма защо да седят. И лично аз не бих седяла да чакам една маса, която ще ми направи 20лв оборот.

# 239
  • Мнения: 73
Да и като идват още хора сигурно и на тях казвате че е затворено вече. И определено оборота не е бил 20лв., ато изключа един път, но тогава имаше и други хора по масите.Но пак казвам за мен няма значение, като не ги устройва оборота ми от 20 лв. ще го дам на друго място. Там ще дам и 200 лв. за оборот, щом на предното преча на някаква кифла да си излезе с гаджето в работно време. (знам, че това е така не го казвам да си чеша езика). Това с оборота за мен е много грозно клиенат е клиент, който ен иска оборот от 20 лв. ами само от 200 да си пише кафетата по 10лв. и да очаква само големи обороти. Те нали 50 маси ще се превъртят през деня по 20 лв.  еми не е лоша сума.Аз прилючвам темата лека нощ от мен и успех в бизнеса  Hug

Общи условия

Активация на акаунт