сайта Booking.com

  • 104 092
  • 752
  •   1
Отговори
# 570
  • Варна
  • Мнения: 19 138
Да информирам колегите, че отскоро Букинг е въвел 24 часов гратисен период за нонрефъндъбъл резервациите.Rolling Eyes

# 571
  • Мнения: 9 992
Как гратисен? Какво ще рече това?

# 572
  • Мнения: 6 375
Най-вероятно значи, че до 24 часа след като резервирате, може да отмените безплатно, дори да е без право на отмяна. Американските компании са така, Бритиш Еъруейс, Райънеър... Това е ако клиента е забелязал грешка в резервацията

# 573
  • Milano
  • Мнения: 4 399
Това за ''разсеяните'', коите не забелязват какво резервират е отлично. Grinning


пп. На полетите за САЩ сега се дава 24-часов период за размисъл от всички компании (мисля), поне тези които съм ползвала - Емирейтс последните пъти (и бъдещите Laughing, top of the top са).

# 574
  • Мнения: 6 375
Та, това е от еквивалента на закона за защита на потребителя за САЩ, но се разширява и за всички полети на компанията примерно... Според мен си е плюс за потребителя, а за хотела/авиокомпанията не е в ущърб, те толкова рано би трябвало да могат да продадат мястото и да не държат клиента заложник. Обикновено в условията влиза пътуването да не е в последния момент, т.е. не може да направиш резервация за днес и като дойде време да се появиш да откажеш, защото не са минали 24 часа.

# 575
  • Варна
  • Мнения: 19 138
Лошо няма,сменихме системата на работа, защото досега ги теглехме веднага и ако има проблем обявявахме веднага картите.  Тъпото е, че Букинг прави промени без да уведомява партньорите си. Какво му има да драснат един мейл на всички.

# 576
  • Мнения: 9 992
Както теглите веднага парите, какъв документ издаваш? Клиента ако иска фактура? Не е ли по-добре авторизация?  При нас може да се правят резервации без карта от българи и нонрефъндъбъл идват без данни от карта като ги правят българи. Букинг не може да го промени.

# 577
  • Варна
  • Мнения: 19 138
Както теглите веднага парите, какъв документ издаваш? Клиента ако иска фактура? Не е ли по-добре авторизация?  При нас може да се правят резервации без карта от българи и нонрефъндъбъл идват без данни от карта като ги правят българи. Букинг не може да го промени.
Пускам фактура за авансово плащане на физическо лице. И ние приемаме резервации без КК, но само в много слабите дни, когато така или иначе остават свободни стаи. През лятото абсурд да го правим.

# 578
  • Мнения: 9 992
Ами ако той иска фактура на фирма? Като приемаш резервация по телефона, пак ли искаш капаро?

# 579
  • София
  • Мнения: 5 005
Ние имаме апартамент в Испания, който даваме под наем на туристи през букинг. Ако някой има въпроси по темата или случайно искате да отседнете във Валенсия, заповядайте. Wink

# 580
  • Варна
  • Мнения: 19 138
Ами ако той иска фактура на фирма? Като приемаш резервация по телефона, пак ли искаш капаро?

Ако иска фактура, ако е в рамките на месеца просто сменяме данните от старата, ако не е в рамките на месеца го препращаме към счетоводството и там му оправят фактурата (не знам как точно, предполагам, че анулират старата и издават нова), последните случаи са много редки, тъй като с повечето корпоративни клиенти си имаме договори и не ползват букинг или при резервация от букинг изрично пишат, че ще им трябва фактура (тогава теглим парите в рамките на кал. месец).
При резервация по телефона искаме капаро само ако става дума за повече от 4 стаи за период по-дълъг от два дни и то не винаги. Хотелът по принцип е бизнес ориентиран.

# 581
  • Мнения: 119
Момичета, от букинг ме информираха, че предплатения хотел не може да ни приеме.
Предлагат ми друг, който е по-скъп, но аз да направя нова резервация,
да им я препратя и след това те ще ми възстановят разликата.
Кажете ми как да процедирам, моля!

Накратко - получих си парите за втория хотел!
Точно, когато бях на границите на учтивостта си,
след 2 разговора по телефона и след като им предоставих всички възможни доказателства,
и взеха да протакват и да ми искат някакво невъзможно за издаване писмо от банката,
ми благодариха за търпението и ми възстановиха сумата.

# 582
  • София
  • Мнения: 3 797
Лимита за кешбека е увеличен, примерно за връщане на 40 вече трябва резервация 120. Беше 80.
Не резервирайте сумата да е точна или около нея. Имайте предвид, че се приема сумата без данъците.

# 583
  • Мнения: 4 862
Момичета, кой е виновен за публикуване на невярна, непълна или подвеждаща информация в Booking.com? Сайта или самия хотел? В моя случай не е хотел, а апартамент... Написах в отзив моите коментари и забележки за престоя ми, но не знам дали да не информирам самия сайт за неточностите, които бяха обявени за този апартамент в сайта им... Бях много разочарована, сега ми мина, но мисля не трябва да се оставят така нещата, за да няма и други разочаровани... Mr. Green
Как да реагирам?  newsm78

# 584
  • София
  • Мнения: 3 797
Момичета, кой е виновен за публикуване на невярна, непълна или подвеждаща информация в Booking.com? Сайта или самия хотел? В моя случай не е хотел, а апартамент... Написах в отзив моите коментари и забележки за престоя ми, но не знам дали да не информирам самия сайт за неточностите, които бяха обявени за този апартамент в сайта им... Бях много разочарована, сега ми мина, но мисля не трябва да се оставят така нещата, за да няма и други разочаровани... Mr. Green
Как да реагирам?  newsm78

В повечето случай Хотела/Апартамента/. Нанасят си информацията и цените сами.
Но ти пиши на Booking.com
experienceshelp@booking.com
customer.service@booking.com
Ако са прекалили ще ги изхвърлят...

Общи условия

Активация на акаунт