Американски колеж - пета тема

  • 107 901
  • 736
  •   1
Отговори
# 105
  • Мнения: 9 486
Хайде да си планираме посещение и на това събитие
http://www.acs.bg/NewsDetails.aspx?cat_id=2&news_id=492

# 106
  • София
  • Мнения: 2 361
Аз смятам да ходя. Колебая се между четвъртък и петък.

# 107
  • София
  • Мнения: 203
Хайде да си планираме посещение и на това събитие
http://www.acs.bg/NewsDetails.aspx?cat_id=2&news_id=492

Петък и събота. За съжаление четвъртъкът се оказа "невъзможен" ден  Simple Smile

# 108
  • София
  • Мнения: 1 729
Здравейте, не мога да схвана от календара тази събота ще учат ли, а ученикът е болен и не разбрал от останалите  ooooh! / По програма на министерството е учебен ден/?

# 109
  • Мнения: 9 486
Моя осмокласник каза, че не учат. Аз звънях за да питам за 21 и 23 (матури) и 26 (след избори), не почиват тогава.

Мюзикъла беше впечатляващ, не пропускайте!

# 110
  • София
  • Мнения: 2 361
Утре не е учебен ден. Аз днес ще ходя да го гледам.

# 111
  • Мнения: 5
Здравейте,
Аз съм майка на осмокласник в Американския колеж. Притесняват ме оценките, които получава по математика. За съжаление целият клас е с ниски оценки. Все пак това са деца, които са били отличници и са се справяли успешно по математика. Някой от вас има ли подобен проблем?

# 112
  • София
  • Мнения: 4 649
Здравейте,
Аз съм майка на осмокласник в Американския колеж. Притесняват ме оценките, които получава по математика. За съжаление целият клас е с ниски оценки. Все пак това са деца, които са били отличници и са се справяли успешно по математика. Някой от вас има ли подобен проблем?
Reny_39, по-голяма част от децата изпадат в подобна ситуация в 8. клас, тъй като учителката е с много завишени критерии. В 9. клас нещата си идват на място.
Разбира се това е в случая, когато учителката каже, че детето няма пропуски. За  мен не са проблем по-ниските оценки, стига знанията да са налице. Мисля, че един разговор с госпожата ще разсее притесненията ти.

# 113
  • Мнения: 9 486
Здравейте,
Аз съм майка на осмокласник в Американския колеж. Притесняват ме оценките, които получава по математика. За съжаление целият клас е с ниски оценки. Все пак това са деца, които са били отличници и са се справяли успешно по математика. Някой от вас има ли подобен проблем?
Reny_39, по-голяма част от децата изпадат в подобна ситуация в 8. клас, тъй като учителката е с много завишени критерии. В 9. клас нещата си идват на място.
Разбира се това е в случая, когато учителката каже, че детето няма пропуски. За  мен не са проблем по-ниските оценки, стига знанията да са налице. Мисля, че един разговор с госпожата ще разсее притесненията ти.
С много завишени критерии спрямо какво точно? А в 9 клас нещата си идват на мястото, защото децата пак се връщат на ритама с много изучавани дисциплини и за всяка им трябва да се отделя полагащото й се внимание. И да не забравяме, че на осмокласниците английския им заема огромна част от времето и настроението за учене.
Освен това материла е наистина мноооого за толкова малко часове по учебен план, т.е. време за упражнения на практика няма (по учебен план), учителката някак си намира време, но е наистина малко. А в ACS скалата за оценяване е доста по строгичка отколкото досега (50% са си двойка, а не 4ка като в 7ми клас  Wink)
Поговорете си с госпожата (предполагам че вече сте го направили на втората и третата род. среща, когато учителите вече имаха впечатления) и окуражете детето да посещава консултаците и хелп центъра по математика, часовете за упражнения са наистина малко  Sad

# 114
  • Мнения: 5
Благодаря за отговорите. И аз се надявам нещата в 9 клас да се променят.

# 115
  • София
  • Мнения: 4 649
Не смятам да влизам в полемика, просто споделих личен опит с едната от преподавателките по МАТ в 8. клас.  Peace Миналата година имаше специална комуникация по темата към родителите на осмокласници.
Под завишени изисквания имах предвид не оценяването, а трудността на задачите. Оценки над 5,50 /не 6.00/ имаха най-често две деца, едното от които медалист от международни състезания.
Също така осми клас е период на адаптация, с малко предмети и по-малко натоварване, което означава повече време за задачи. Тук за мен логиката е точно обратна.
При нас  се получиха серия от оценки в диапазона 4.50-5.20, което ме разтревожи. Потърсих математичката, която ме успокои, че дъщеря ми се справя отлично и няма пропуски в знанията, но трябва да решава в къщи повечко задачи за тренинг.
Така че моят съвет е да разговаряте с нея и ако ви препоръча консултации, нека отдели време за посещение, защото най-важно е материалът да е разбран и усвоен.

# 116
  • Мнения: 9 486
...Така че моят съвет е да разговаряте с нея и ако ви препоръча консултации, нека отдели време за посещение, защото най-важно е материалът да е разбран и усвоен.
Права си!
При моя осмокласник притесненията са от друго естество, иска да е перфектен във всичко и лесно се разочарова от себе си, дори "провала" да е чудничко според мен постижение... и това коства много нерви...

# 117
  • София
  • Мнения: 1 773
Да подкрепя Ironic. Миналата година и мен ме гризеше съмнение дали Николета Василева (щот си говорим за нея, нали?  Wink) не е с прекалено високи изисквания, та моят екс смг-възпитаник, който в смг си имаше все 6 по математика, със зор додрапва до 5 и над 5. Но след като имах невероятния късмет (само трима родители пред кабинета) на третата родителска да вляза при нея и си поговорихме, се убедих колко жената перфектно си познава децата и работата. Сега моят Дивак по всичко има проблеми, само по математика е с твърдо 6. И понеже го тресе уникален мързел, смея да твърдя, че успехът по математика го дължи до голяма степен на натиска и изискванията на Николета Василева в осми клас.  Peace

# 118
  • София
  • Мнения: 2 952
Освен това материла е наистина мноооого за толкова малко часове по учебен план, т.е. време за упражнения на практика няма (по учебен план), учителката някак си намира време, но е наистина малко.
И моят син се сбъска с бързия влак по МАТ в подготвителен клас. Причините бяха две - непремереното съдържание на материала спряма броя часове, което си е проблем във всяко училище, в което този предмет се учи истински  Wink Втората причина беше тийн съпротивлението - трябваше да се упражнява много самостоятелно и да пише дълги задължителни и пожелателни домашни, което той неглижираше (синдром "'щото ние от СМГ си ги знаем нещата", който много бързо беше преодолян на място с действащи правила...).
В 9-ти клас и най-вече в 10-ти свикват, че без учене нещата вече не вървят и че ако гониш 6-ца, не можеш да си позволиш никакъв пропуск, ненаписано домашно, ненаучен урок, опит за хитреене и т.н. Защото при сина ми до 9-ти клас животът течеше перфектно и без учене  Embarassed
Трябва да си призная, че в 8-ми клас и аз нямах гледната точка, която имам сега и не приемах спокойно 4-ките и 5-ците по МАТ. Ако ги нямаше тогава, нямаше да има сегашните 6-ци, поне в нашия случай.

# 119
  • София
  • Мнения: 461
Здравейте, мами! Имам въпрос свързан с подаването на документи за намаление годишна такса в АК. Следващата година дъщеря ми ще кандидатства там. От форума разбрах какви документи се изискват за да се намали таксата. Случая при нас е, че с бащата на детето не живеем заедно от 11 години. Не сме имали брак, съответно развод. Той си има друго семейство. Не че не се грижи и за нашето дете.
В този случай и от него ли трябва да се подават документи (всички изискващи се имотно състояние, доходи, недвижимо имущество и т.н.)? От моя страна няма проблем да извадя и подам документите. Семейството ми се състои от мен и дъщеря ми. Обаче при него е доста сложно. Да не говорим за семейна снимка - има три деца от три различни жени Laughing
Та, въпроса ми е: При разделени/разведени родители и двамата ли подават отделно всички изискващи се документи?

Общи условия

Активация на акаунт