Вайбър

  • 353 457
  • 1 823
  •   2
Отговори
# 1 515
  • Мнения: 14 292
Да. Ако ги виждаш с две отметки в лилаво.

# 1 516
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
Това би означавало, че е отблокирал, получил съобщенията и прочел? Или заради звъненето излизат така, а реално не са?
Редактирам се, току -що пробвах. Точно заради звъненето е, но реално не е получено и прочетено.

Последна редакция: сб, 02 сеп 2023, 20:51 от elliee

# 1 517
  • Мнения: 173
Това би означавало, че е отблокирал, получил съобщенията и прочел? Или заради звъненето излизат така, а реално не са?
Редактирам се, току -що пробвах. Точно заради звъненето е, но реално не е получено и прочетено.
И аз не мога да си го обесня, защото пробвах с друг телефон, аз го блокирах, после той мен. Като звънна и той като звънеше на мен, идва известие, обаче изпратените съобщения не се получават и естествено на телефона, на който са изпратени няма две отметки в лилваво, стои си една бяла отметка.
Не знам този трик как става и дали наистина след звънене се получават съобщенията от блокиран номер или не.

# 1 518
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
И аз пробвах с на детето телефона. Блокирах я, написа ми съобщение и не го получих. Звънна ми и тя получи двете отметки в лилаво, аз не получих съобщението.

# 1 519
  • Мнения: 173
Да. Ако ги виждаш с две отметки в лилаво.
Това е така, ако не съм блокирана. Но при положение, че съм блокирана, не съм много сигурна, че този, който ме е блокирал получава съобщенията ми, нищо, че в моя телефон ги дава с две отметки, в лилаво

# 1 520
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 897
Това писах по- горе. Дава ги в лилаво, на изпращащия, но получаващия не ги получава и не ги е прочел.

# 1 521
  • Мнения: 846
Здравейте! От няколко дни имам проблем с Вайбър на компютър. Изписва ми, че няма интернет връзка и забива, приложението се затваря само. Преди това не съм имала такъв, работеше безотказно, а нищо не е променяно по връзките. Рестартирах и компютъра, и телефона по няколко пъти, деинсталирах и инсталирах отново. Работим през Вайбър и сега всичко се случва много по - сложно. Някой със съвет?

# 1 522
  • Мнения: 2 840
Да не би да има нужда от актуализация.

# 1 523
  • Мнения: 14 292
И аз съм за актуализиране на приложението. По някаква причина не може да тръгне сама актуализацията. Опитай ръчно да я направиш.

# 1 524
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
Как се актуализира ръчно? Simple Smile Кой номер вайбър е последния? Simple Smile

# 1 525
  • Мнения: 14 292
Как се актуализира ръчно? Simple Smile Кой номер вайбър е последния? Simple Smile
https://soringpcrepair.com/how-to-update-viber-on-pc/
По-късно мога да кажа кой номер е актуалната версия

Редакция 20.9.0.3

Последна редакция: пт, 08 сеп 2023, 07:34 от Clo - Camille

# 1 526
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
Нито намирам къде е версията на вайбър на телефона нито имам три чертички в гугал плей както пише в статията за обновяване на мобилната версия - изобщо няма нищо общо с това което е на моя телефон
Даже от ръчкане инсталирах някаква реклама и сега не зная как да я махна - ужас

# 1 527
  • Мнения: 14 292
Всичко горе е за Вайбър на компютър, десктоп версията. Не за телефон. Отговарях на това питане.
Здравейте! От няколко дни имам проблем с Вайбър на компютър. Изписва ми, че няма интернет връзка и забива, приложението се затваря само. Преди това не съм имала такъв, работеше безотказно, а нищо не е променяно по връзките. Рестартирах и компютъра, и телефона по няколко пъти, деинсталирах и инсталирах отново. Работим през Вайбър и сега всичко се случва много по - сложно. Някой със съвет?

# 1 528
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 644
Да но в линка отстрани имаше и за мобилната версия и помислих че и на мен ще ми свърши работа А тази версия на компютъра ми също не зная коя е
Моя въпрос е коя версия е най-новата и как да я проверя? Как да я актуализирам ако не е нова и на телефона и на компютъра? Все още не зная макар да проучвах внимателно

# 1 529
  • Мнения: 14 292
Принципно за актуализиране на приложенията в телефона, не само за Вайбър, отваряш Гугъл Плей магазин -> в горен десен ъгъл инициал/снимка-> управление на приложенията и устройствата-> втората опция е за проверка за актуализации. При мен всичко е актуализирано и пише "Всички приложения са актуални".

Общи условия

Активация на акаунт