ВТОРИ клас

  • 76 831
  • 739
  •   1
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 7 247
А н и, какво представлява археологията? Звучи интересно Simple Smile
А има ли скаути? И това ми звучи интересно, но нямам познати с преки впечатления.
Моята ходи по веднъж седмично на катерене, плуване и тенис. Опитвам се да не забравям, че трябва да играе и с деца навън Simple Smile Напоследък много й се учи (но ако аз седя до нея) и всеки ден учим допълнително. Вечер тя чете една глава от книжката си, аз - друга. Кои книги четат вашите деца (или вие им четете). В момента ние привършваме "Чичо Фьодор, кучето и котаракът" http://www.book.store.bg/p42818/chicho-fiodor-kucheto-i-kotaraky … ard-uspenski.html Харесва ни!

# 76
  • у дома
  • Мнения: 7 970
Вечер тя чете една глава от книжката си, аз - друга. Кои книги четат вашите деца (или вие им четете). В момента ние привършваме "Чичо Фьодор, кучето и котаракът" http://www.book.store.bg/p42818/chicho-fiodor-kucheto-i-kotaraky … ard-uspenski.html Харесва ни!

Снощи довърши Джелсомино в страната на лъжците
Сега се е запалил да участва в Читателската щафета за значка и чете за детективите Агата и Лари http://detskiknigi.com/chitatelska-shtafeta-4-lovtsi-na-priklyucheniya/
На моето не му чета аз-просто вечер съм прекалено уморена и имам сили само да ог изслушам какво е правил и ми разказва и какво е прочел,обаче той чете доста бързо,добре и с разбиране-на едно сядане може да прочете около 40-50 стр,

# 77
  • Мнения: 4 370
А н и, какво представлява археологията? Звучи интересно Simple Smile
А има ли скаути? И това ми звучи интересно, но нямам познати с преки впечатления.


Учат си направо археология. Поднасят им нещата по интересно. Гледам, че са правили някаква кръстословица с археологични данни. Пишат значение на думи, а бе все едно лекции има записани в тетрадката. Сам си избра тази археология, дори не ходи с познато дете, но не иска да се отказва, казва че му е интересно. Но той от малък го влекат разни такива науки. Дори питал дали има курс по химия. Simple Smile Разбрах че ще ги водят и веднъж в месеца в историческия музей. Той не веднъж ни е карал да го водим там, но пак ще му е интересно.
А скаути има, да! На една приятелка детето ходи. Знам че ходят и по разни лагери. И на мен това ми се вижда интересно, но то не може на всичко.

# 78
  • София
  • Мнения: 6 656
А има ли скаути? И това ми звучи интересно, но нямам познати с преки впечатления.

и аз много се надявам да науча нещо за скаутски занимания от някой с личен опит.

# 79
  • София
  • Мнения: 3 913
все се каня да ви попитам- има ли система  електронен дневник във вашето училище и ползва ли се newsm78При нас има, но  казват че е  след 4 клас.Не разбирам защо.Според мен ги мързи Thinking

# 80
  • Мнения: 1 950
Момичета, имам нужда от помощ- по БЕЛ , в сборника с езиковите задачи имат да напишат как се нарича човек, който много крещи. Умувахме със сина ми, но нищо нормално не ни идва наум Crazy
Ако може някой да ни подскаже Peace

# 81
  • у дома
  • Мнения: 7 970
Момичета, имам нужда от помощ- по БЕЛ , в сборника с езиковите задачи имат да напишат как се нарича човек, който много крещи. Умувахме със сина ми, но нищо нормално не ни идва наум Crazy
Ако може някой да ни подскаже Peace
Аз бих го нарекла истерик ,ама сигурно са има предвид кресльо -добре,че не сме по това помагало  #2gunfire

# 82
  • Мнения: 24 467
И на мен веднага ми дойде "истерик"- съвсем точно си е. Другото вярно си е "невъзпитан". Laughing
"Кресльо" не съм чувала някой да употребява в живия език напоследък.

# 83
  • София
  • Мнения: 1 083
все се каня да ви попитам- има ли система  електронен дневник във вашето училище и ползва ли се newsm78При нас има, но  казват че е  след 4 клас.Не разбирам защо.Според мен ги мързи Thinking

при нас има електронен дневник и се ползва доста активно още от първи клас - активно в смисъл, че всички съобщения от г-жата - от домашно до такива за род. среща стават през дневника

# 84
  • Мнения: 24 467
Винаги съм приветствала идеята за такъв дневник и винаги много съм съжалявала, че не сме имали и нямаме и при двете деца. Самото училище още не може да осъзнае колко е полезна тази форма на контакт за процеса. За жалост.

# 85
  • София
  • Мнения: 3 913
добре де, а какви са принципите  и изискванията за ползването му?Училищетп разполага с такава система, но не ми е ясно на какво ниво се решава кои класове да го използват Thinking Остава ми да се доверя на думата на класната(, която, както казах не е от активните като цяло и е възможно да  си спестява това занимание)
Друго питане във връзка с учебния процес имам-при вас случва ли се да отнемат час по  музика, рисуване, физическо.... в името на допълнителен час по математика или БЕЛ? newsm78 Не ми се вижда редно  това да се случва.Има ли право учителят да прави на своя глава подобни промени,.Все пак  програмата е съобразена така че в този ден децата на имат не 5 чааса БЕЛ и математика, а и малко разтоварващи - рисуване, физическо възпитание,.Още повече че навън е чудесен есенен  ден, децата си носят  екипи по физическо и допълнително са  мъкнали в и без друго  тежките им раници гуменки..
Чудя се към кого да се обърна и как да подходя по темата?Иска ми се да  си " сверя часовника" с вас  и практиките в други училища.Ще се радвам ако споделите мнение по темата Hug

# 86
  • Мнения: 24 467
Не съм чувала до момента и твърдо не бих подкрепила такава вредна практика. Особено пък да се реже от физическото, което е доста по- малко, отколкото трябва да бъде- хич не е редно. Айде пък да не е нужно да са чак такива доброписци и математици децата на ранна възраст още. Имат основна нужда от движение, от музика, от рисуване, от ДБТ /за мен не са второстепенни предмети, ако се преподават както трябва/. Изобщо- от разнообразно развитие, а не от затъване в два предмета.
Мисля, че не е зле да повдигнеш въпроса първо на четири очи пред класната.

# 87
  • Мнения: 4 563
До сега класа на баткото ни са го лишавали два пъти от часове по физическо възпитание поради лошата дисциплина на класа. Един вид като наказание. Ама моя хубостник вика - "Как веднъж не ни наказаха да нямаме час по англ. или БЕЛ или ММ? Все ни наказват да нямаме физ. въз.".

# 88
  • Мнения: 7 947
Първата ни забележка в бележника е - не играе физическо и се катери на оградата.
Оказа се, че някакво дете поискало да му подадат топката и затова се бил сина качил на оградата - да я прехвърли, но това няма значение. Наистина е сериозен час това, не е шега...
И при нас заместват модул - което трябва да е доп.физическо - с дописване на урока -два пъти.

# 89
  • София
  • Мнения: 6 656
а при нас по рисуване само разнасяме учебника напред назад. изобщо не са го отваряли за 1 месец, както установих. при вас как е?

Общи условия

Активация на акаунт