Всеки може да изкаже мнение, но аз се чувствам обидена от това

  • 10 581
  • 127
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 2 052
Оптимизацията на битието неизбежно минава през неприемането лично на неща, които не са персонално насочени.
Не бих нарекла текста "статия", а просто нечие мнение в писмен вид, и като такова то нито ме ангажира, нито обижда, разстройва или вдъхновява за теми тук и като цяло - пестя си емоциите и ми е добре така.  Peace

# 31
  • Мнения: 6 837
...И, кактус, ако случайно не си се разбрала с "автора" на тази логорея да го популаризираш, махни му и имената от първия ти пост, та да не му правиш трафик. Защото точно това е целта на такива статийки - трафика...

Мисля, че е правилно, когато се цитира да се посочи автора и ако греша моля администраторите да се намесят. Не държа да се споменава името. Провокира ме текстът, и това че все по безпаронни глупости ни заливат по медиите.

# 32
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
До едно ниво подкрепям тезата на автора, но не и цялата статия. Моите деца не са по-добри/лоши от вашите. В училище трябва всички да са с еднакви права и задължения. НО, адски много ме дразнят родителите, с безумни претенции, които на родителска среща не могат да ги проявят смо за своето дете, а ги проявяват за всички. С една такава се карах преди време, защото смяташе, че еди сборник по математика със задаи за решаване, не е достатъчно натоварване за коледната ваканция, та ако може госпожата да даде допълнително задачи. Ама не само на нейната принцеса, ами на целия клас. След въпроса ми "от какъв зор го изисква за всички?", отговора ме потресе. Какво ще го прави това дете иначе, кто тя е работеща жена, не може то нищо да не прави цяла ваканция. Била прекалено умна щерка й за този клас и сборника щяла да го изяде за два дни. После продължи да иска допълнителни домашни и по литература и английски, ама пак за всички. Може би тезата на автора тръгва от там, от изискванията на кралиците...

# 33
  • Мнения: 14 651
Разбирам я жената, на мен също ми е била голяма мъка ниското ниво на децата в класа. Но като щерка й е толкова умна, да я прати на изпит в края на годината и да я запише в клас с умни деца, още повече шом математиката й е силната страна, възможности има. Ако, разбира се, умната щерка се класира, но ако е толкова умна, няма как да не се класира, нали Simple Smile

# 34
  • където ми харесва
  • Мнения: 4 086
Предполагам, но проблема е, че не ставаше въпрос за нсико ниво, все пак бяхме в математическа паралелка. Просто жената искаше хем да демонстрира колко по-умно е чадото й от другите, хем че е работеща жена и няма как зимната ваканция да я накара да прекарва време с детето си. Къде къде по-добре е то да не може да си вдигне главицата от учебниците и сборниците по математика

# 35
  • Мнения: X
Добрият учител по математика би трябвало да си познава учениците и без да го кара някой родител, да дава допълнителна работа на по-кадърните. Нашият математик така правеше в гимназията. Но не е бил длъжен, разбира се! Откъде-накъде!

# 36
  • Мнения: X
Аз пък нямам понятие какво е нивото на децата в класа, защото нямам достъп до тях. Изобщо не ги знам какви са и кои са, камо ли какво е нивото им. Всъщност децата са разпределени в класове по успех, езици и допълнителни интереси. Всяка година са в нов клас. Претенции относно отношение нямам, защото видиш ли се оказа, че детето ми е "специално" и получава отношение за каквото не съм си и мислела, че мога да изисквам. Всяко дете е специално и си получава отношението и грижите, които му се полагат. Не знам какво правят, но детето иска да ходи на училище и през уикенда. Беше шашната само първия ден заради езика, разбира се. В България само първия ден отиваше с мерак и после до края на годината все шашната беше.

# 37
  • Мнения: 14 651
Без да познавам децата в класа, много добре мога да разбера какво е нивото като видя колко лесни са оценките и погледна тетрадките. И няма как да говорим за добри лични постижения, когато общото ниво е ниско. То се и вижда по-натам, например когато отличничката от кварталната гимназия изкара двойки на кандидатстудентските изпити и се запише да учи педагогика по документи.

# 38
  • Мнения: X
Без да познавам децата в класа, много добре мога да разбера какво е нивото като видя колко лесни са оценките и погледна тетрадките. И няма как да говорим за добри лични постижения, когато общото ниво е ниско. То се и вижда по-натам, например когато отличничката от кварталната гимназия изкара двойки на кандидатстудентските изпити и се запише да учи педагогика по документи.

Е, че аз трябва да се самоубия от мъка като гледам домашните. Математиката, която учат тук в осми клас е нещо като тази от трети-четвърти клас в България. А се притеснявахме, че прескача два класа, защото сега в България трябваше да е в шести.  Laughing

# 39
  • Мнения: 14 651
Нямам представа как е в други държави, но в Бг рядко има такова разделяне по успех в рамките на едно училище и ако се опита плахо да се намекне за такова, веднага майките на "изоставащите" веднага почват с мантрата "детето ти не е по-добро от детето ми", дори на всички да е ясно, че е.
Едно време си имаше елитна паралелка във всяко училище и обичайно беше "А" клас. Сега в немската гимназия имат също различни паралелки според представянето на учениците, като на най-добрите се дават най-мого шансове за развитие. И е честно да е точно така.

# 40
  • Мнения: X
Не става дума за елитни и неелитни паралелки, нито за изоставащи деца. Ако има такива те ходят на допълнителни уроци, даже през ваканцията.
В сферата на образованието всичко е измислено отдавна и се прилага без експерименти, но в България защо да е лесно, като може да е трудно?

# 41
  • Мнения: 1 071
Напълно съм съгласна със статията и автора  Peace
Изобщо не става въпрос човек да приема безропотно, както казваш ти, нещата. Но става въпрос за една категория майчета, които никак нямат реална представа нито за себе си, нито за децата си, нито за обстановката.

Абсолютно на същото мнение съм.

# 42
  • Мнения: 6 365
На мен пък са ми интересни историите за "хилиардери", които обаче записват безценното детенце в държавна градина и после предявяват претенции. Ми за пет лева толкоз!

Другото странно нещо ми са майките, които искат децата им да са "знаещи", тоест да са научени на разни трикове и да решават задачки. С което съзнанието на детето е толкоз заето, че то не знае на кой свят се намира, но за училищната система е "знаещо".

# 43
  • Мнения: 24 654
...."Детето ми не е по-добро от детето ти
....


 Тоя па. Естествено, че ще искам - изисквам- прозореца да се отваря и на закуска да не се дават кренвирши.
  Другите не ме интересуват изобщо. Всъщност нещата, които смятам че са задължителни за моето дете, та да ги направя на въпрос, в никакъв случай не биха навредили и на другите.

# 44
  • Мнения: 6 365
Друго ми прави впечатление: не трябвало да се коментира отношението на децата.

Ми ако има тормоз? Или то е нормално, да свиква с гадостта...

Общи условия

Активация на акаунт