Единият, напр., иска да се проветрява между часовете, ама другият пък смята, че това му разболява детето. В градината съм ги виждала и двата модела.

Единият предпочита детето да се храни в столовата, друг решил, че най- добре е тази дейност да се върши в класната стая за обяд. А учителката, пусто, е една и не може хем да съпроводи столуващата група, хем да бави седящите в стаята деца.
За един качествената храна е мръвколак на всяка манджа, за друг- зарзават.
Един иска да му занимават детето с висша математика, друг- да не го товарят с неща, извън учебника, че му идело горница.
Един предпочита децата да играят физическо навън, на въздух да тичат дори и при сняг, за друг това е немислимо да се случва при температура под 15 градуса.
А угоди им на всичките, ако можеш. Аз, признавам си без бой, не бих успяла.
Затова е хубаво човек да се придържа към нормативно установени правила. Има поне с какво да се "извини". Пък родителят да разбере, в крайна сметка, каква е функцията на общообразователното училище и да не го бърка с частен лицей или частни уроци, нито с ресторант и гурме кухня.