Пазаруване от Amazon - тема №41

  • 83 193
  • 744
  •   1
Отговори
# 555
  • София
  • Мнения: 4 499
Желателно е още сега да си цъкнеш опцията че не искаш продължаване на прайма  Peace

# 556
  • София
  • Мнения: 9 850
Aev, аз бих ги приложила като линк в чата или в мейл. Бих ги попитала и защо предлагат нещо с описание на естествена кожа, когато на самия продукт ясно е заявено, че е изкуствена кожа.
Не ми се е случвало такова нещо досега, пожелавам ти лесно и бързо разрешаване на ситуацията.
Sophia L., да, има такава възможност да се откажеш, след края на едномесечния безплатен период. Само за немския не мога да помогна къде е тази опция. Аз я ползвах в английския, и ми беше много удобна и забавна - пращаха ми мейли да си следя пратките на живо къде са Laughing
Аз си чакам книжката за 0.01 лири. Уж е при превозвача и пътува вече, но малко се притеснявам за тази цена дали мога да получа наистина нова книга, без дефекти.
П.С. Тук пишеше едно момиче, което си беше поръчало парочистачка до офис на Габко, но нещо я нямаше, уж Габко я взели, а после не се получила? Дали може инфо какво е станало, защото с един приятел се случва почти същото? Може и на лични. Благодаря.

# 557
  • София
  • Мнения: 5 589
Ако не върнеш ботушите, ще си дръпнат пари и за втория чифт.
А и поръчвайки два пъти един и същи модел, не знам как очакваш, че едните ще са от естествена кожа, а другите от изкуствена  newsm78

Явно не сте се разбрали нещо.


Аз разбрах, че е поръчала веднъж, а от Амазон са й пратили още едни същите, за да 'поправят грешката'. Т.е. не е поръчала два пъти едни и същи.
Аз бих снимала надписите на двата чифта, бих ги пратила и бих ги питала какво правим в този случай. И ще ги изпратя обратно, разбира се, но все пак в описанието се казва естествена кожа, а на обувката пише съвсем друго....


Точно това се случи. Когато им писах, не съм искала втори чифт.

Моля, да ми кажете, къде да сложа/изпратя снимките.
Дай линк? Да видим тези ботуши, пък и в крайна сметка , да не се набутва и друг.

# 558
  • София
  • Мнения: 2 103
Благодаря, момичета, аз вече цъкнах на отказ
от членството след пробния период.  Peace

# 559
  • Мнения: 55
Ако не върнеш ботушите, ще си дръпнат пари и за втория чифт.
А и поръчвайки два пъти един и същи модел, не знам как очакваш, че едните ще са от естествена кожа, а другите от изкуствена  newsm78

Явно не сте се разбрали нещо.


Аз разбрах, че е поръчала веднъж, а от Амазон са й пратили още едни същите, за да 'поправят грешката'. Т.е. не е поръчала два пъти едни и същи.
Аз бих снимала надписите на двата чифта, бих ги пратила и бих ги питала какво правим в този случай. И ще ги изпратя обратно, разбира се, но все пак в описанието се казва естествена кожа, а на обувката пише съвсем друго....


Точно това се случи. Когато им писах, не съм искала втори чифт.

Моля, да ми кажете, къде да сложа/изпратя снимките.
Дай линк? Да видим тези ботуши, пък и в крайна сметка , да не се набутва и друг.



http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00HVUDZNQ?psc=1&redirect … etailpage_o02_s00

ето линк.

# 560
  • Мнения: 1 643
Някой купувал ли е това моделче на Габор? Ще съм благодарна някой да измери вътрешната стелка ако ги има, че пише, че са умалени и не мога да реша кой номер да поръчам.

http://www.amazon.co.uk/dp/B00O2R50J8/=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_enc … 9UHCFEQ&psc=1

Аз да си побутна питането Simple Smile

# 561
  • Мнения: 788
Момичета, да питам, за липсващ продукт, кое точно трябва да марикрам.Чета от 1-ва страница, но не намирам за липсващ продукт, има за дефектен. Ако може на английски да ми го напишете, за да го открия.
Има падащо меню, но кое да маркирам. Благодаря на отзовалите се.

# 562
  • София
  • Мнения: 2 466
Ами в полето
Tell us more about your issue
избираш
Where's my stuff?

# 563
  • Мнения: 788
Ами в полето
Tell us more about your issue
избираш
Where's my stuff?


Благодаря много.

# 564
  • Мнения: 788
Ами в полето
Tell us more about your issue
избираш
Where's my stuff?


Благодаря много.
Няма такова нещо ,др. неща са написани. Отивам тук  https://www.amazon.co.uk/contact-us, после Select an issue и ми дава разни неща да избера. Кое да маркирам, не ми е ясно. Не виждам да има да маркирам за липсващ продукт. Ако може някой да помогне.

# 565
  • София
  • Мнения: 2 466
Няма такова нещо ,др. неща са написани. Отивам тук Select an issue и ми дава разни неща да избера. Кое да маркирам, не ми е ясно. Не виждам да има да маркирам за липсващ продукт.

Не знам откъде влизаш, но от тук
https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8& … ef_=hp_gt_comp_cu
можеш да избереш конкретната поръчка и да си опишеш проблема.

# 566
  • Мнения: 788
Няма такова нещо ,др. неща са написани. Отивам тук Select an issue и ми дава разни неща да избера. Кое да маркирам, не ми е ясно. Не виждам да има да маркирам за липсващ продукт.

Не знам откъде влизаш, но от тук
https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8& … mp;=hp_gt_comp_cu
можеш да избереш конкретната поръчка и да си опишеш проблема.
Да, оттук влизам, но няма опция, за да маркирам за липсващ продукт, има само за дефектен, повреден.

# 567
  • Мнения: 788
Няма такова нещо ,др. неща са написани. Отивам тук Select an issue и ми дава разни неща да избера. Кое да маркирам, не ми е ясно. Не виждам да има да маркирам за липсващ продукт.

Не знам откъде влизаш, но от тук
https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8& … mp;=hp_gt_comp_cu
можеш да избереш конкретната поръчка и да си опишеш проблема.
Да, оттук влизам, но няма опция, за да маркирам за липсващ продукт, има само за дефектен, повреден.
Ще им пиша на чата.

# 568
  • Мнения: 3 922
Току що пуснаха този апарат за кръвно Омрон на 14 лири в дневните сделки и буквално се разграбва. Shocked

# 569
  • Мнения: 2 670
Току що пуснаха този апарат за кръвно Омрон на 14 лири в дневните сделки и буквално се разграбва. Shocked
Тъкмо мислех да купувам Сендо от България. Коя от двете марки е по-добра? Струва ли си цената на Сендо-около 100лв или да взимам този?

Общи условия

Активация на акаунт