Хотел Здравец Велинград

  • 3 887
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3


Отвратена съм от отношението на персонала на хотела, и некоректността им.Направих резервация през booking.com, за да отида там след 200км пътуване с резервация за две стаи, за да ми кажат ,че трябвало да им се обадя на тях а не да резервирам чрез  booking.com и че имат само една стая резервирана.Излъгаха че не могат да се свържат с booking.com, извън работно време,и че са получили само първа страница на резервацията и ред други небивалици.Арогантен войнстващ провинциализъм, неподправен и истински!Разговарях с booking.com, за да потвърдя лъжите и факта, че почивката ми е провалена по вина на служителите на хотела и по специално на дежурната отговорна за резервациите на дата 28.2.2015.От управителя на хотела получих "професионално отношение" също, той  се скри и не пожела да се намеси за решаване на проблема.Хубава работа ,ама българска!!!!!!!!

 

# 1
  • Мнения: 12
Жалко,че тия изроди са провалили почивката ви.От няколко години правя хотелска резервация чрез Booking.com  за различни места извън БГ.Никога,ама никога не се е случвало хотелиер да откаже резервация или да ми вземе повече пари.Абсолютно сте прави,че това може да се случи само в БГ.Напишете негативното си мнение  за този хотелиер в Booking за да не пострадат и  други хора.

# 2
  • Sofia, BG
  • Мнения: 394
Аз затова винаги навсякъде ходя с изпринтена резервация. Винаги резервирам през букинг, веднъж ми се е случило да получат резервация за 2 вместо 3 стаи - в Малта. Показах им хартията и понеже за първата нощувка нямаха свободна стая, извикаха такси и осигуриха нощувка в друг хотел  така е редно
Здравец е доста смотан хотел, но предполагам само те са имали свободни стаи за разниците. Моето посещение там също е било с резервация от букинг - като искат за резервация да се звъни по телефона, защо изобщо пускат стаи в букинг??

# 3
  • Мнения: 3
Разговарях с booking.com и те потвърдиха, че ще задължат въпросния хотел да плати разликата в цената на по-скъп хотел, за да бъдем настанени, но в града всички хотели със спа процедури бяха заети. Пиша ви тази информация за да знаете че това е правото ви на потребители  и booking.com,
съдействат в подобни случай, както ми се е случвало да ми съдействат с резервации в чужбина.Благодаря ви за подкрепата, сега хотел Здравец ги очаква Защита на потребителите....Обещала съм им.Може пък да им е полезно, да научат нещо, въпреки че в мутроизмамната държава успехът на такива действия винаги е съмнителен.

# 4
  • Мнения: 3 137
Сложете го в този черния списък на хотелите в България:

http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=19;topic=441548.msg30220785#new

# 5
  • Мнения: 5
Посетихме хотела 15-17.03.2019 г. и коментарът ми е:
Изключително разочаровани сме.
Още с пристигането, паркирате на паркинг, които е на чакъл. На рецепция веднага плащаш за нощувките - после ми стана ясно защо.
Настаниха ни в стая 112 - влизаш и попадаш на изключително мръсен мокет /чудиш се да стъпиш ли бос/, повредена врата на помещението на душа, постоянно течаща вода от казанчето.
Въпреки, че още с резервацията помолих за по-тиха стая, ни настаниха точно, където се пресичат коридорите за стаите и коридора към СПА /сутрин е върволица от хора и беше доста шумно/.
В ресторанта въпреки ремонта, обстановката е соц, DJ пуска на изключително силни децибели някакав микс от песни все едно си на сватба от 80-те /фолклор, сръбско, чалга, италиански, български песни - и това за около час и половина, докато бяхме там/. Разбира се в събота вечер не го посетихме. Ако искате да си легнете преди ресторанта да е затворил - нямате шанс, тъй като тази дъндания се чува нагоре по етажите.
За ресторанта положителното е, че персоналът е учтив и правят хубава скара /то друго е трудно да си поръчаш, тъй като няма ястие без сметана/.
Относно СПА центъра - в сайта пише, че не слагат хлор във водата, но на мен ми мирешеше остро на хлор и водата беше мръсна - лично според нямаше мен мин.вода в басейна. В парната баня няма вода, с която да се измият пейките и миришеше на изпражнения.
Единственото, което ми хареса от СПА центъра - е джакузито, в което се усещаше, че има мин.вода.
Мога да похваля масажите при Румен - разбира от работата си.
Стаите се освобождават в 12 часа, в 12:03 звъннаха от рецепцията да ни подканят - неприятно.

И последното разочарование - в стаите има мини-бар, от който умишлено не ползвахме нищо. Като освобождаваш стаята, чакаш чистачка да мине през стаята и да потвърди на рецепция. Казаха ни, че сме изпили 2 води, на отговора, че не сме ползвали нищо от него отговорът беше - отидете да се разберете с камериерката. Е какво да се разбирам - може би е добре като се настаните да снимате мини-бара за всеки случай. Платих 3 лева за водите и заявих, че кракът ми няма да стъпи повече там.
Това е по-скоро 2-звезден хотел с цена на нощувка 140 лева - не препоръчвам.

# 6
  • София
  • Мнения: 326
Странно, аз съм много доволна от хотела. За пръв път го посетих - водата в басейна е минерална, то си се усеща, дори лек дъх на хлор не усетих. Топла е, басейнът е чист. Храната ми хареса, не очаквах да е толкова хубава при положение, че е блок маса.

Моята стая беше чиста - също на първи етаж и до коридора за СПА центъра, не се чува повече от обикновено движение.

Даже в неделя се оказа, че настаняват след 15 часа, но при пристигането в 14 нямаше проблем с настаняването. За напускането е нормално да звънят, не знам кой би останал след часа за напускане, най-малкото стаята трябва да се изчисти за пристигащите.

За плащането при пристигане също е нормално - повечето хотели в чужбина също изискват плащане при пристигане, а след напускане се плащат само допълнителните харчове”.

Паркингът не е точно чакъл - по-скоро пръст. Не знам как ще изглежда при мокро време.

За мен проблем беше, че нямаше как да се нагласи климатикът на студено - в стаята беше доста топло.

Общи условия

Активация на акаунт