Кухненски уреди Бош Bosch

  • 19 118
  • 59
  •   1
Отговори
# 15
  • софия
  • Мнения: 25 399
Не го мисли. Просто тествай в срок. Peace
Ако знаех щях да го направя, но не съм очаквала подобна свинщина. Ако беше хладилник на неизвестна марка за 200 лв. щях да го направя, но марка, която си е плеснала, че e superbrand не очаквам. Явно съм твърде наивна.

Последна редакция: пн, 10 окт 2016, 20:41 от zvanche

# 16
  • Мнения: 1 597
Изобщо не се доверявам на супербренд или не. В нета даже за Милето има оплаквания от определени модели. Но пак повтарям настоявай да ти го сменят.

# 17
  • Мнения: X
Още с пускането не работеше. От сервиза дойдоха и казаха, че няма фреон. Хладилникът не е работил изобщо.
zvanche,
Това е сериозен проблем (да не те плаша), означаващ, че от някъде е "изтекъл" фреона.
Дано открият мястото от където е изтекъл (капилярки, изпарител) и да го заварят,
а не само да го заредят.
Скрит текст:
Всъщност как установиха на място, че няма фреон?
Скрит текст:

# 18
  • софия
  • Мнения: 25 399
Не знам, PAV1. Дойде човек от официалния сервиз и би трябвало той да знае. Хладилникът отзад има панел, който закрива всички части, защото е предвиден за плътно поставяне към стена. Не е отваряно и гледано нищо там. Нали и в друга тема бях писала, че лампичката на алармата мига непрестанно и пищи от време на време, оказа се, че фризерът не замразява, а Т в хладилната част не се променяше, независимо на колко я променяхме. Предполагам, че това са някакви признаци, които са показателни.
Никога, никога повече няма да купя скъп уред от Бг. Ще си купувам евтини, да не ме е яд като не работят. Да не говорим за продуктите, които бяха в хладилника и фризера. Защото и те струват пари. Честно казано съм като болна от вчера. И то не за друго, ако беше работил, беше се повредил - ок, случва се, но хладилникът съм го купила като работещ, нов, за прилични пари, а той не е работил и 1 ден. Когато го включихме се охлади от вътре, след това започна да писка алармата и ние започнахме да опитваме да нацелим Т, търсейки причината в нашето непознаване на уреда.

# 19
  • Мнения: 2 099
В къщата когато се преместихме купих всички уреди от Германия.Почти всичко ми е на Bauknecht.Експлоатира се безобразно много и нямам никаква,ама никаква забележка!Върху керамичния плот е събаряна от горния ред шкафове от лятия чугун тенджера и няма и драскотина.Фурната е обикновена,без пиролизи,катализи и прочие анджъклами и пече като звяр.У нас са на почит сладкишите и се прави почти всяка седмица нещо домашно-курабии,кифли,козунаци,паьове,тартове и какво нещеш.Всичко е идеално.Абсорбатора е от друга немска марка и също е супер.
Бош от БГ няма да си купя ни-ко-га!Едно,че го карат от Турция и второ в Технополис,Техномаркет и подобни са такива нагли говеда в които и една моя стотинка няка да оставя!Отделно Бош много им падна качеството сякаш последните години и като ги видя на живо ми се струват много пари за посредственото нещо насреща си.
Още по-отделно пък няма да нашия 2 хилки в печка ,освен ако не ми я предложат с гол атлетичен готвач към нея  Mr. Green.

Последна редакция: вт, 11 окт 2016, 08:41 от Рибозом

# 20
  • софия
  • Мнения: 25 399
Аз, честно казано, към Експо 2000, от които го купихме, нямам забележки като отношение. Лошо впечатление ми направиха от клона на Бош. Пълна незаинтересованост, когато ги питах дали им звучи нормално нещо, което не е работило и 1 ден, купено за ново и работещо, да се ремонтира, защото няма фреон, а не да се заменя (защото много е ясно колко време е работил един уред - дни, месеци, години), те казаха, че нищо не можели да направят, уредът бил купен преди месеци. Казах, че повече нищо на Бош няма да купя от тях и те казаха "ОК". Mr. Green Нагли.
Хладилник Bosch KGN39VW35, "работил" по-малко от 1 ден, купен нов на пълна цена, 21 век:
Скрит текст:

Последна редакция: вт, 11 окт 2016, 08:53 от zvanche

# 21
  • Мнения: X
 zvanche,
Направи всичко възможно да ти заменят хладилника с нов, а не да ти връщат този "отремонтиран".
/ако наистина проблемът е изтекъл фреон/
Хладилник без фреон и включен не е добре за компресора.
/не е от личен опит, малко като ЕЖК  Embarassed/
Посъветвай се с някой познат техник за хладилна техника.
Лошо впечатление ми направиха от клона на Бош.  Нагли.

Сещам се и друго. Има хладилници, на които не може да се сменя изпарителя.
От сервиза дават заключение: непоправимо, и ти предоставят нов (или ти връщат парите).

Последна редакция: вт, 11 окт 2016, 09:00 от Анонимен

# 22
  • софия
  • Мнения: 25 399
Моят казус има положителна развръзка за нас - ще ни сменят хладилника. Не съм сигурна каква е причината и дали промяната в решението не е продиктувана от факта, че писах жалби, където се сетих, вкл. централата в Германия. Обадиха се и се съгласиха, че хладилникът "не е бил работил изобщо". Доста нерви изхабих, някой и друг развален продукт, леко неприятен вкус от контакта с някои представители на Бош и нежеланието на ЕКСПО да вникнат в проблема, но важното е, че ще имаме нов хладилник, какъвто сме купили.

# 23
  • Варна
  • Мнения: 6 865
Чудесно, браво, че сте се преборили! Peace

# 24
  • софия
  • Мнения: 25 399
Не знам защо всички нормални неща трябва да стават толкова трудно в България. Ако мине номерът. Както и да е. Длъжна бях да напиша, за да е пълна картината.
Благодаря ви за подкрепата и помощта!

# 25
  • Мнения: 1 597
Браво, Звънче! Искрено се радвам за вас. Така трябва да бъде. Тази схема, ако мине номера е много типична за страната ни и за това сме на тоя хал, защото във всичко сме схемаджии. Имала си пълното право да настояваш за мсяна, независимо, че е купен преди 6 месеца. Дефекта е много сериозен и е резил за компанията, а за Експо да не говорим. Всъщност това, че си писала до централата им е променило нещата.

# 26
  • Sofia
  • Мнения: 4 005
Ще следя темата. Имам добри впечатления от кухненски робот на Бош, купих го от Франция, не помня в коя държава е произведен. Наскоро купихме пералня Бош, но не е инсталирана все още - след около месец ще споделя мнение. Дано да няма проблем.

# 27
  • ту тук, ту там
  • Мнения: 7 392
А как се разбира колко време е работил действително един уред, от вас разбирам, че е възможно?

# 28
  • Мнения: X
elleni,
От типа на дефекта, довел в конкретния случай на липса на фреон(неработещ хладилник).
Фреонът, според пропуска "излита" за определено време.
Преценили са колко е това време, което може да се окаже, че е било 5мин., т.е. още в завода.
zvanche,
Радвам се за хубавата развръзка, все пак стана бързо.
Спомням си сагата на съфорумка с изгърмяло стъкло на фурна,
която пак беше с добър край, но тогава много яко я разиграваха от сервиза.

На който му е интересно - ето това е емайла, който пуснах до Горение груп.
Скрит текст:

To whom it may concern:

Dear decision-makers in Gorenje,

I am approaching you with the hope that the Gorenje Group does want to know what I have to say, as I am a client of yours as hundreds of thousands others.

Three months ago I have bought built in stove Gorenje (BO 7367 AX) in Bulgaria. Few days ago as I was cooking dinner in my brand new Gorenje oven when we have heard very loud explosion. We rushed into the kitchen and realized that the glass of the oven (the one which is in the inside) has exploded and has broke into thousands of peaces.

I have contacted the company that is responsible for after-sale service in Bulgaria ("G-Service" AD), the people there informed me that "this happens" and Gorenje does not provide warranty in such cases. They advised me to order a new glass, which will cost 1/4 of the price of the oven, will be delivered in some 20 business days and I will be happy to have my oven ready-to-cook then. I have asked whether they can guarantee that this new glass will not explode again, they said they do not provide such a guarantee and this may happen again and again.

I have called the Bulgarian Consumer Protection Commission and asked them for advice given the situation and the refusal of the official after-sale service provided for Gorenje in Bulgaria  to take responsibility and provide us with an oven glass that is safe and complies with all the applicable standards for heat-resistance, stability etc. The Commission has confirmed that this must be fixed by Gorenje (regardless of the reservations that Gorenje Bulgaria have included in the local warranty certificates, which is separate mostly legal issue). The Commission advised me to file a complaint to the store that I have purchased the product from. 

I have called the store where I have bought the Gorenje oven (ET "Georgi Arnaudov") and the manager of the store, explained that Gorenje do not take any responsibility for their oven glasses exploding under certain temperature. I have asked him to register my complaint in accordance with the law and to proceed further in a manner required by mandatory provisions of the Bulgarian law. He advised me to call Gorenje Bulgaria and explain them the situation as he said that it is all decided on a case by case bases, but the prevailing practice is that Gorenje Bulgaria does not take responsibility in case of exploded glasses.

I have called Gorenje Bulgaria and talked to the deputy manager of the company and have explained her the situation. She was very nice to listen to my story and she has confirmed that Gorenje Bulgaria does not provide warranty for exploded glasses of the ovens.
Dear decision-makers in Gorenje,

in case you are not informed by your Bulgarian partners or local consultants, I do inform you that consumer's protection laws and regulations do apply in the current case and any company selling products in Bulgaria needs to comply with the mandatory provisions of the Bulgarian law, which in fact transpose the European Consumer Protection Directives.

In fact, I do believe that the Consumer Protection and Product Liability Policy of Gorenje is the same Europe-wide. Thus, I do not understand the position taken by Gorenje Bulgaria and wonder if this has been approved globally in the company. I wonder whether in Germany (for example) Gorenje Vertriebs GmbH would refuse to provide warranty in the discussed case.

Dear decision-makers in Gorenje,

The position of Gorenje Bulgaria not providing warranty for exploded glass of a Gorenje oven is:
- unacceptable in the context of the leading market position of Gorenje and its global commitment for Social Responsibly and Quality Products;
- illegal as it is in breach of mandatory provisions of the Bulgarian consumer protection laws and regulations;
- it does causes damage to the reputation of the brand, which is the most valuable asset of your company and it is so difficult to repair.   

My best regards and wishes for unceasing strive for ever increasing quality services.

I am looking forward to hearing your views on the above.

Sincerely,
Скрит текст:
Явно е имало ефект от моето писмо до Горение, т.к. днес от сервиза ми се обадиха и казаха, че ще дойдат в понеделник да ни монтират стъклото и всичко ще бъде безплатно и ще се поеме от гаранцията!! Йухухууу! Това е истинска победа на справедливостта!
Поздравления за всички вярваши в каузата и кураж за отстояване на гражданските ни права! Peace
Хубави празници!

# 29
  • софия
  • Мнения: 25 399
За всяка несправедливост трябва да ходим и да се оплакваме на "моля другарката". Няма да станем бяла държава!

Общи условия

Активация на акаунт