Пазаруване от Aliexpress.com 47

  • 94 835
  • 753
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 3 279
Благодаря за новата тема  bouquet

Първо да кажа, че не вярвам в тези намаления, ама хич. Mr. Green
http://www.aliexpress.com/item/Neoglory-MADE-WITH-SWAROVSKI-ELEM … 9/1938060938.html

Ето тези обеци чакам, като съм ги поръчала на 12.42$, а в момента са почти 25$,  с 8.9 $ намаление  за 11.11 което е повече отпреди Joy
Просто са ми смешни.

# 16
  • Berlin
  • Мнения: 12 876
И при моите неща се появиха цените за 11ти, общо взето са с ок. половин долар по-евтини, отколкото по принцип ги намалят, и то не всички. Laughing Но ще ползвам купоните, та там ще се смъкнат с някой и друг долар. newsm78

ANI BANI, щом имате номер, значи би трябвало да е пратено...  newsm78 Той в един момент към края ви пита дали ви харесва и дали искате това да прати, не, че го е пратил, но ако вече си имала номер, е странно. Може да е печелил време, да не е имал номер, цвят, кой знае ... Не знам с гугъл ли превеждате на английски, но не го превел добре. Khaki I will send it to you? - Каки ще ти го пратя?

Последна редакция: ср, 04 ное 2015, 13:21 от abs

# 17
  • Мнения: 23
ANI- в интерес на истината никъде не казва китайката, че го е пратила, казва само ще го пратя бързо, харесва ли ти така, ще го пратя ако ти харесва и неща от тоя род. Те там си вземат тракинг номерата предварително, но якето не е пратено въобще. Вероятно тя ги поръчва от някъде и се е забавило, защото гледам че те размотава и бави, за да печели време. Най-вероятно ще го прати, но като го получиш ще е късно да го върнеш защото защитата ще е изтекла вече

# 18
  • София
  • Мнения: 1 236
Много странна и на мен ми е цялата тази работа. Пита да го праща ли, а пък всъщност уж е изпратено. #Crazy newsm78 ММ превежда с гугъла да, то и аз толкоз мога. Mr. Green Няма ли някакъв начин да сезираме Али-то да проверят продавачът?....Тъпа ситуация.
Намаленията като ги гледам са като тукашните. Simple Smile Една тениска с намалението ще е толкова, колкото я купих преди месец. Laughing

# 19
  • Мнения: 566
Значи това, че при един стоката пристигнала за 15-на дни, па при другите се мотала с месеци. Това идва от факта, че те правят групажни доставки. Пълнят там едни контейнери и докато не ги напълнят не ги изпращат за транспортиране, щото така или иначе плащат на контейнер и гледат да го натъпкат повече.

Глупости - за какви групажи говориш в AliExpress?  Laughing Поръчка може да ти закъснее по 300 различни причини.

Имам нужда от помощ. С ММ поръчахме едно яке на 15.10, в скрит текст слагам кореспонденцията с китайката, както е видно от 31.10 ни вест, ни кост. В последния час изпрати якето, за което обаче много странно не получих известие, ако не бях погледнала нямаше и да разбера. newsm78 А погледнах защото го следях и даже мислех че ще се канселира автоматично. 52days 19hours 59minutes 52seconds Purchase Protection will end, "изпратил" го е значи преди почти седмица. Хем го е изпратил, обаче хем и пита да го праща ли. С ММ не знаем какво да правим, каква е правилната реакция, имаме тракинг RI660060123CN по който нищо не излиза.
...

Номера вероятно е некоректен, щото нито един сайт за трасиране не го открива. Остава ви да си чакате до времето на защита.

Отново пишеш неща,които явно не са ти ясни и само всяваш паника.Близо 100% от големите търговци във всяка голяма онлайн платформа за продажби имат договорни отношения с шипинг компаниите, като тракинг номерата си ги получават предварително т.е. не е никакъв проблем и в AliExpress , и в ebay да ти дадат тракинг на пакет,който реално все още не е изпратен.В AliExpress има търговци,които обаче понякога злоупотребяват с това,че ти дават тракинга,а реално го пращат дори седмица,и повече по-късно.Освен това на пратката и трябва технологично време , за да бъде отразена в сайтовете за проследяване.Инсталирайте си aliexpress trade manager и така комуникирайте с търговците.Голяма част от тях ЛС въобще не ги четат.
А да-голям процент от по-малките търговци в AliExpress реално са само посредници , нямат никакви складове,и като цяло AliExpress им е нещо допълнително към нормалната им работа.Минал е през 2-3 фабрики,видял е какво има , каква е цената и си е направил сметката какво може да изкара при препродажба.Примерно му се плаща $45 за яке в AliExpress , той има 6% от продажба(тук може да варира) за AliExpress , купува якето от фабриката онлайн и им дава адрес в Бг да го изпратят,като всичко това му струва да кажем $35,и така за 3 минути с помощта на мобилното устройство е изкарал едни лесни $10.Супер голям процент от по-малките търговци точно така работят.
Намаленията винаги са били такива-нормална цена $30 -> става $50-60 или повече -> по време на промоцията става $25-$28 и ти го смята все едно имаш уникално намаление,като дори някои търговци си връщат старата цена.Намалените е намаление за да ползвате купоните+кешбека,а ако и търговеца е намалил 10%-15% от нормалната цена-екстра.
Който не си е взел купоните-да взима.
Аз лично ще си взема лампи и тапети,които съм взимал вече и съм много доволен,както и други дреболии.

# 20
  • София
  • Мнения: 2 596
тапети  Shocked може ли линк
все си мислех, че ще дойдат боклуци , но щом са изпробвани  Mr. Green

# 21
  • София
  • Мнения: 23 746
Бихте ли ми казали дали този проследяващ номер е някакъв измислен:
BLGMY10033051
За пръв път виждам такова нещо.

# 22
# 23
  • Мнения: 121
WaltherP99 - въпросният тракинг номер е с грешен checksum, ако беше резервиран, щеше да е с правилен checksum.
Тонка* - локален номер проследяващ в Малайзия до напускането. След това е непроследим. Можете да го проверите в техния сайт или 17track.net

# 24
  • Мнения: 566
WaltherP99 - въпросният тракинг номер е с грешен checksum, ако беше резервиран, щеше да е с правилен checksum.

Когато говориш за China Post всякакви неща са възможни.Много пъти ми се е случвало валидиращ калкулатор да ми изкарва тракинга фалшив,но да нямам проблем да го следя в http://track-chinapost.com/
Наскоро ми дойдоха http://www.aliexpress.com/item/10pcs-set-Men-s-Underwear-Boxers- … 04/867038413.html , чиито тракинг номер според http://track-chinapost.com/ беше несъществуващ.На пакета беше същия тракинг,който ми даде търговеца и излизаше невалиден навсякъде.
Имам над 300 поръчки от AliExpress и съм имал десетки подобни случаи.
Естествено в конкретния случай не изключвам варианта търговеца да му е изтичал срока за изпращане,и вместо да го удължи да е написал фиктивен номер,който след като прати самата пратка да смени-и това ми се е случвало много пъти.
Инсталиране на aliexpress trade manager -> чат или обаждане на китаеца ако нивото на английски и на 2-та го позволява за изясняване на ситуацията,и това е.
П.П.
Ако случайно някой се интересува от боксерките от примера по-горе-доста съм доволен  Simple Smile

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 2 247
Момичета какви са тези пощи за първи път ги срещам  Shocked?
HN006139895AE

# 26
  • Мнения: 23
Това са Cainiao ето сайт за тракинг на пратката
http://global.cainiao.com/

# 27
  • Мнения: 25
Предварително се извинявам. Нуждая се от помощ. Поръчах си продукт на стойност $ 2.12. Не разбирам нищо от писмото.
 Какво иска да ми каже търговецът?
Nice to do business with you. Your order has been confirmed and your payment disply has been successfully .
Our normal processing time is 7-14 days,we will as soon as possible, thank you for supporting us! I will send the package you as a gift parcel declared value is less us dollar 2~13 with different product.
As you are purchasing from a oversea seller, here is a important clarification for the shipment issue.(Please read carefully for our smooth transaction)
Import duties,taxes and charges are not included in the item price or shipping charges.
During the transportation, we cannot control the shipping scheduling, and also different country customs has different customs inspection time and some reasons caused by your Local postman service,etc. International shipping is complicated.
That's why I write this e-mail for you.Just take your patience with this purchase.the delivery time is 30-60days(In our experience: our products often stay in Brazil Customs for quite a long period,it takes about 60-90 days) ).
Note:For the rush hour,we may not update the track message in time,but don't worry,this is not meaning shipping delay,most situation,you could get the item as normal,even faster than other order.

Последна редакция: чт, 05 ное 2015, 10:36 от Десислава Минкова

# 28
  • Мнения: 80
Нищо по-различно, от това което би трябвало да знаеш при покупки от Али-то. Всъщност това е начин за добро обслужване, щом ти обяснява нещата лично, вместо да те препраща към сайта - "чети там, написано е" Simple Smile
----
Радвам се да правим бизнес с Вас. Поръчката Ви беше потвърдена и получих плащането.
Времето за обработка на поръчките при нас обикновено трае 7-14 дни, но ще го направим колкото е възможно по-скоро. Благодарим за разбирането. Ще изпратя пакета като "подарък" на стойност 2~13 долара в зависимост от продукта.
Тъй като сте чуждестранен купувач, трябва да знаете някои неща относно транспортирането.
Мита, такси и други разходи не са включени в цената на стоката или в цената за доставка.
По време на транспортирането не можем да контролираме срока за доставка. Също така различните митници имат различен срок и начин за обработка на пратки. Международният транспорт е сложно нещо.
Ето защо Ви пиша този имейл. Просто имайте търпение за тази покупка. Срокът за доставка е 30-60 дни (за Бразилия този срок може да бъде 60-90 дни).
Бележка: Заради заетост не винаги можем да обновим навреме информацията за проследяване, но не се тревожете - това няма да забави доставката, ще получите стоката както е уговорено, дори по-бързо от очакваното.


Признавам си, че преводът донякъде се различава от оригинала Simple Smile защото е на развален английски. Опитах се да го преведа по смисъл.

Последна редакция: чт, 05 ное 2015, 10:43 от Marcellina

# 29
  • Мнения: 25
Благодаря много!!!!!!!!!
Бях се притеснила.
Лек ден Ви желая! Heart Eyes

Общи условия

Активация на акаунт