Коледното кътче на Ozone.bg

  • 13 217
  • 116
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 874
На първо място аз търся качествени продукти на достъпни цени. Разбира се, има и продукти, които са много скъпи , но не правят нещо особено- точно на такива аз НЕ се спирам!  Naughty  Бонус към клиентите е когато някой сайт изпраща поръчката на клиента безплатно, защото например може да си купиш от сайта напримерно една игра за 15лв. , а от градския магазин за 25лв. , но ако си платиш и доставката през сайта- става почти същото колкото да си я купиш от най- близкия магазин за играчки! Аз лично пазарувам от сайтове, които предлагат: безплатна доставка, изгодни цени, промоции, на които човек не може да откаже  Laughing и естествено- качествени продукти!  Hug

# 61
  • Варна
  • Мнения: 68
Обичам да пазарувам в онлайн магазини, които предлагат уникални, оригинални и интересни неща. Отделям специално внимание и време за да избера нещо оригинално, като се надявам то да изненада приятно получателя. Това за мен е на първо място и съм склонна да заплатя дори и малко повече.
Изгодната цена е втора по важност, ако се колебая между няколко продукта.
Много приятно впечатление ми прави безплатната и бърза доставка, както и малък подарък  - комплимент към поръчката.

Последна редакция: пт, 20 ное 2015, 21:49 от Memol

# 62
  • София
  • Мнения: 979
Когато пазарувам онлайн, на първо място, това което ме интересува е цената. Защото , обикновено вече съм се запознала с качествата на продукта който искам да купя. Важна ми е и бързата и удобна навигация в сайта, лесно търсене, добре онагледени артикули, с по няколко снимки от различни ъгли...Разбира се ,цената на доставката също е от значение. Естествено, бих предпочела сайт, в който е безплатна, но не е задължително. Приемам разумна цена. Но Не е логично при поръчка на артикул от чужбина, доставката да бъде с цена от 2-3 лв  , а за доставка в рамките на града да се плащат 6-7 лв.Важен е и срокът за изпълнение на поръчката- колкото по- кратък, толкова по- добре. Случвало ми се е да искам да купя играчка от даден магазин, цената и да е много изгодна, да е в наличност, но обявеният срок за доставка да не ме устройва, защото е твърде дълъг. Промоции кой не обича Simple Smile , има ли смисъл да ги споменавам? Simple SmileСтига да са реални, разбира се.

# 63
  • София близо до Витоша
  • Мнения: 469
 кое е от решаващо значение за вас, когато пазарувате детски играчки от онлайн магазини:
- безплатната доставка - не е задължително, но би ме привлякло като опция
- изгодните цени - да, това е от значение при организирането на финансите  Laughing
- уникалните продукти - ако предлагате нещо, което не се предлага от друг магазин, а в същото време е интересно за малките, бих се възползвла
- добрите промоции- никога не са излишни, даже напротив, винаги ме изкушават да купя продукта
- качеството на играчките или друго. Задължително условие е качеството на предлаганите продукти.

Успех bouquet

# 64
  • София
  • Мнения: 717
За мен най-важно е качеството. Другото е безплатната доставка. Peace

# 65
  • Пловдив
  • Мнения: 447
Дъщеря ми е на 4 години. Тъй като обича да пипа и пренарежда всичко, до което се докопа във физическите магазини, предпочитам онлайн пазаруването. Почти винаги избираме заедно книжките и играчките и от нейна гледна точка, разбира се, най-важното във един сайт са красивите снимки на съответния продукт. Колкото повече снимки, толкова по-добре. Обичаме да оглеждаме играчките от всеки ъгъл. Качеството на снимките е изключително важно, защото дава голяма представа за качеството на продукта.
Следващото важно нещо са коментарите на потребителите, които вече са закупили играчката. Аз чета ревютата на дъщеря ми и и обяснявам дали децата са се зарадвали когато са видели играчката или са останали разочаровани. И когато е второто, въпреки крехката си възраст, тя заявява - тогава не искам тази  Simple Smile
На следващо място поставям цената. Няма по-голямо удоволствие от това, да вземеш някоя хубава играчка на символична цена. И тук имам предвид намаленията, които са над 30-40 процента и които често можеш да срещнеш във чуждестранните сайтове. За съжаление, в България това се случва изключително рядко, да не кажа - хич. Харесвам и промоциите, които важат докато трима-четирима ч;века се възползват от тях, а след това цената отново се покачва до нормалната. Тръпката е голяма  Simple Smile
Навигацията и бързината на един сайт са от огромно значение. Мразя да чакам една страница да се зарежда половин час. Когато разглеждам продуктите и щракна върху някой от тях, не обичам при връщане назад, сайта да ме стовари отново в горния край на страницата и да скролвам пак сума ти време надолу.
Другото, което не ми харесва, е да напълня кошницата, а след 30 мин. да няма и следа от нещата в нея. Предпочитам броят на продуктите, които съм набелязала, да се запазва, дори да вляза в сайта чак след седмица.
Разпределението по пол, възраст, цена и интереси е задължително.
Не държа на безплатната доставка, но поне над определена сума би било добре да е за сметка на подателя. И то не над някаква фантастична сума, а примерно 20-30-40 лв.
Да не забравя едно от най-важните неща - добрата комуникация между купувач и продавач. Когато имам въпроси, когато стоката е дефектна, когато не отговаря на снимките или на очакванията ми, да има адекватна реакция от страна на продавача, а не мънкане и измъкване от ситуацията. Ако получа неадекватно или грубо отношение, няма да поръчам втори път от там. (Една от причините все по-рядко да пазарувам играчки и дрехи от физически магазини, е именно лошото отношение.)
От Озон съм поръчвала книги и ми направи изключително приятно впечатление, че когато някоя книга не е налична, ти изпращат код за 10 процента намаление на друга книга, по избор. Или получаваш понякога някой филм при поръчка дори само на две книги.
Като споменах книги, нека отбележа, че ще бъде огромен плюс ако към всяка детска книжка има приложени по няколко вътрешни страници, за да може човек да добие представа за какво иде реч и като текст, и като картинки.
Пазаруването във интернет е много зарибяващо и ако един онлайн магазин знае как да изкушава клиентите си, те ще пазаруват от него не само по време на промоции, а и всеки път когато имат нужда да се разтоварят с някоя нова покупка. А това се случва често при някои от нас  Wink
Вероятно всичко, което изписах, звучи доста изискващо, но именно клиентите, които знаят какво искат и които държат на всичко изброено по-горе, пазаруват най-често от едно и също място. От това, което ги удовлетворява напълно. А предполагам, че и вие търсите такива клиенти Hug

Пропуснах да спомена, че е много дразнещо изчерпаните продукти да се мотаят между наличните. Тъкмо си харесаш някоя книга, примерно, и тя се окаже без тираж, защото е издадена преди 5 години. Ами не и е мястото в сайта тогава, защото разочарованието от това да харесаш нещо много, а след това да видиш, че не е налично, е огромно. Добре е да се спестяват на клиента тези емоции.

Последна редакция: сб, 21 ное 2015, 00:02 от Василиса Прекрасна

# 66
  • София
  • Мнения: 6 559
Когато пазарувам онлайн играчки, обикновено е нещо, което е предварително знам, че децата искат. Затова за мен е важна цената, а ако има и промоция- просто прекрасно. Също важно за мен е да се ориентирам в сайта, търсенето да е лесно и да има добра обратна връзка. Начините са връщане на дефектен продукт и гаранционното обслужване също са от значение.  Ако има безплатна доставка, чудесно, макар да не е определящо за мен.

# 67
  • Мнения: 58
Здравейте. Тъй като съм родител на две палави момченца (едното от които е само на годинка) все по-често прибягвам до пазаруване от интернет магазини. За избора ми на сайт водещо  е наличието на търсения от мен продукт. Голяма част от магазините предлагат сходни продукти и в този случай печели този сайт, който има по-добра организация и по-лесен начин за търсене на продуктите. Не харесвам сайтове, където филтри няма или те са прекалено малко, в резултат на което излизат стотици предложения, отнемащи много време за търсене.
Следващия фактор, който ме спечелва да пазарувам точно от този магазин е цената и възможността да се свържа с продавача при възникване на евентуален проблем. Преди няколко месеца синът ми направи една годинка и по този повод бях поръчала подарък, който беше наличен в няколко сайта, но спечели този с по-ниска цена. Ноооооооо, оказа се, че това никак не е от значение в случая, т.к. поръчания от мен продукт закъсняваше и нямах абсолютно никакъв контакт с търговеца, от който го закупих. Наложи се да го поръчам от друг магазин, където цената беше по-висока, но търговеца беше изключително коректен и нещо повече достави ми стоката в отлично качество за невероятно кратък срок. Този сайт ме спечели и за бъдещи мои поръчки независимо, че цените са малко по-високи.
От изключителна важност са сроковете за доставка да бъдат спазвани и да са изрично посочени случаите, когато евентуално няма да се спазят. Безплатната доставка никога не е била водеща при избора ми на сайт. Важно обаче е да можеш да видиш поръчания продукт преди да заплатиш за него и ако евентуално има проблем да може да се замени. 
Изключително приятно изненадана бях когато от един сайт изпратиха мъничко изклъчително символично подаръче, на което обачедетето се радваше дори повече от огромната поръчана от мен играчка. Тоест отношението при опаковането на продуктите е изключително важно. Малките жестове, които търговците правят към клиентите на онлайн магазините понякога правят така, че следващия път отново пърочвам от тях.

Желая на сайта ви да продължава да радва малките съкровища още дълги години

# 68
  • Мнения: 9 832
Имаме 2 момчета на 9г. и 5г., на които играчките винаги са им малко  Joy
При избора на закупуването им, се ръководя от наличието на безплатната доставка над определена сума, или разумната такава като стойност;
- изгодните цени  Peace  уникалните продукти, защото това предпочитат и младежите ни  Wink добрите промоции-това винаги ме вкарва в преразход  Crazy
- качеството на играчките -един от съществените фактори при избора ми, от къде купувам.
Peace

# 69
  • Мнения: 4 097
Здравейте за мен най-важното в един онлайн магазин е качеството на играчките и възможноста за рекламация при открит по-късно дефект или неизправност.
Цените също е хубаво да са съобразени с качеството им и възможностите на купувачите.
Сайта да  е направен с добре работеща търсачка и категории по вид играчки и възраст и пол на детето.
Да има безплатна доставка при пазараруване над определена сума и доставката да става бързо.
Да има редовни намаления  по празници и  промоции всяки месец или седмица.
Да има обратна връзка с потребителя и да отговарят бързо на зададени въпроси по мейл или телефон.

# 70
  • Перник
  • Мнения: 2 265
Когато пазарувам онлайн, не само детски играчки, най-важните неща са:
- безплатна и бърза доставка
- изгодни цени
- качеството на играчките
- сайтът да бъде лесен за ориентиране и с добре организираните категории

# 71
  • София
  • Мнения: 5 697
Всяко едно от тези неща ми е важно:
- безплатната доставка - за да го предпочета пред оффлайн пазаруването;
- изгодните цени - за да направя повече покупки и да видя повече усмивки в детските очички;
- уникалните продукти - защото децата искат винаги най-доброто, най-новото, най-интересното;
- добрите промоции - защото идва Коледа;
- качеството на играчките - за да няма разочарования

Също ми е много важно направената поръчка да бъде изпълнена в обявения срок, за да получат всички подаръците си навреме за празника. Стоката да бъде с подробни описания, снимки и характеристики, защото при онлайн пазаруването снимките и текстът са нашите очи и ръце, с които разглеждаме продукта. Бързата и адекватна реакция при въпроси за уточнения или евентуален проблем с поръчката винаги извежда търговеца на челно място в моите предпочитания.

Пожелавам на всички весели празници!

# 72
  • София
  • Мнения: 7 247
Он-лайн пазаруването... Наскоро открих тази благинка и „се родих”. Спестих си дългото и често досадно обикаляне по магазините. Не че не обичам шопинга, но често нямам време, уморително е, а и тълпите, особено преди празниците, не са от любимите ми неща. Да седнеш с чаша кафе в ръка пред компютъра, да пуснеш любимата си музика и спокойно да разглеждаш и избираш определено ми допада повече. Вече мога да покажа на екрана на компютъра на детето ми играчката, която обмислям да му купя, но не съм сигурна дали ще хареса, без да рискувам то да я грабне и направи сцена в магазина ”Искам яяяя.. Сега...” Мога да се информирам за всяка стока, без да разчитам на благоволението на продавачката. Честно казано дори и на най-милата и любезна служителка в магазин ми е неудобно да задам повече от 3-4 въпроса. В сайтовете за пазаруване обаче мога не само да прочета за всички интересуващи ме продукти, но и отново и отново да се връщам към информацията да сравнявам, да обмислям спокойно дали това е наистина нещото, което ми трябва. Край с ненужните покупки,  взети само защото вече ми е писнало да обикалям, защото продавачката е била много мила и незнайно как ме е убедила (да... много често ми се е случвало), или защото детето се е тръшнало и съм нямала сили да го убедя, че не това е нещото, за което сме тръгнали по магазините. Освен това мога лесно и бързо да сравнявам  цените в различните он-лайн магазини. Преди ми се случваше често да се ядосвам, когато видя нещо, което съм закупила на уж  „добра” цена, другаде значително по-евтино, но вече бързо се ориентирам къде са най-изгодните оферти. С една дума станах фен на онлайн пазаруването, но нямах любим магазин докато не попаднах на Озон.бг. Това беше моето второ голямо откритие! Оформлението на сайта е много добро – бързо и лесно намирам това, което търся. Арсортиментът е голям и до сега всичко, ковто съм потърсила е било налично. Предлаганите стоки са качествени и на доказали се производители. Снимките и описанията са изчерпателни и подробни и  отговарят точно на продукта. Харесва ми, че мога да прочета страници от дадена книга и да преценя дали е това, което търся. Цените са почти винаги по-ниски от тези на конкурентните сайтове. Изненадах се приятно и от безплатната доставка и бързата и точна информация по мейла за състоянието на поръчката. Служителят на Озон.бг, който извършва доставката е много коректен и любезен (нещо не съвсем обичайно и затова толкова приятно), а когато видях, че има и подаръче, Озон.бг окончателно ме спечелиха. Че кой не обича подаръците! Харесва ми и че получавам кодове и рекламни съобщения – това прави пазаруването още по-приятно и вълнуващо. И сега обикалям  магазините (реални и виртуални), но мястото от където пазарувам  почти винаги е Озон.бг. Не защото така съм решила, а защото както и да „го въртя и суча” се оказва, че това което търся, го има в Озон.бг  на най-ниската цена и знам, че мога да разчитам на бързо и коректно обслужване и доставка Simple Smile

# 73
  • на пясъка при черупките от миди
  • Мнения: 1 305

Здравейте,
За мен е важно сайтът, от който пазарувам играчки да бъде добре структуриран, да мога лесно да правя избор по зададени критерии. Друго:
- марките на играчките
- добрите промоции
- безплатна доставка

# 74
  • Мнения: 5 455
Когато пазарувам online за важни :

- изгодните цени ( кой не би желал това)
- безплатната доставка ( винаги, когато я има за мен е + )
- качеството на играчките ( важно условие )
 -добрите промоции ( не само 1-2 пъти годишно)

Не бях пазарувала от вашият сайт, определено събудихте любопитството ми  Peace

Общи условия

Активация на акаунт