Коледното кътче на Ozone.bg

  • 13 212
  • 116
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 791
През последните години купувам все повече стоки и услуги онлайн и, смея да твърдя, вече съм натрупала завиден опит и мнения по темата. Пазарувала съм и много детски стоки и играчки за моя вече 12 годишен син и забелязвам, че играчките му стават все по-скъпи с годините.

Ако трябва да оценя по десетобалната система кое е от значение при онлайн пазаруването ми, то бих го оценила така:

9/10 за безплатната доставка. Когато поръчвам детски играчки (и не само) от онлайн магазини, считам, че е проява на уважение към клиента да е осигурена възможност за безплатна доставка, дори и да е в случай на достигане на определена сума. Конкуренцията и условията, които предлагат куриерските фирми, позволяват на търговците това да бъде уредено. Адмирации за екипа на Ozone, че предлага такава независимо от стойността на поръчката.

10/10 Изгодните цени също са фактор. Интернет пространството е необятно, клиентите вече пазаруват от цял свят, а и щом веднъж един онлайн магазин си е спечелил славата на предлагащ добри цени, се сдобива с много редовни клиенти (т. нар. returning clients).

8/10 Уникалните продукти. Често точно определено Lego, например, е трудно да бъде открито не само в България, но и с доставка от чужбина. Да знаеш, че даден магазин разполага с трудно откриваеми продукти, те прави също негов редовен клиент.

10/10 Добрите промоции. Кой не ги обича?! Още повече ако са истински.

9/10 Качеството на играчките. С годините всеки родител разбира цената на качествената играчка. Не само след като се сдобие с купчини изпочупена пластмаса в дома си, но и просто като вземе в ръка играчка, изработена от качествени материали, пък били те и с размерите на стандартна флашка. Удоволствието да държиш такава играчка или пък просто да я гледаш е в пъти по-голямо от това, което би ти доставила нискокачествената ѝ реплика.

10/10 Качествено обслужване. Друго, което смятам за важно, е цялостното добро обслужване, под което разбирам: бърза доставка, своевременно уведомяване на клиентите за етапа на обработка на поръчките им - приета, обработена, изпратена, т.н., което предпочитам да става по имейл, а по телефон да бъда уведомявана само, ако са се появили пречки в изпълнението на поръчката.

# 91
  • София
  • Мнения: 7 244
За мен всички изброени имат значение при онлайн пазаруване. А именно:
- лесен за навигация и използване уебсайт, с много възможности за филтриране и търсене
- качествени и здрави играчки
- промоции и изгодни цени, защото ако в реален магазин е по-евтино ще отида оттам да си ги купя
- бърза и безплатна доставка
- уникални продукти също

# 92
  • Мнения: 279
От опита, който имам с онлайн пазаруването от съществено значение са:

1.Изчерпатена и достоверна информация за продуктите – качество, материали, производител. Възможност за лесна връзка с консултант- чат и телефон.
2. Функционалният, добре оптимизиран и структуриран сайт за да бъде пазаруването приятно и да пести време. Функции за сравняване, най-нови продукти, сортиране и др..
3.Съотношението цена/качество.
4.Сигурност и коректност - гаранция, право на връщане, преглед преди плащане, сигурни методи за онлайн разплащане.
5. Креативност -томболи, игри, подаръчета, изненадки са много приятни и създаващи настроение особено на децата... а и не само на тях!

# 93
  • Мнения: 227
Пазарувала съм от вас учебник и цената му беше доста намалена.
Ако, продължите да намалявате цените на учебниците ще ме спечелите като редовен клиент.  Peace

# 94
  • Мнения: 82
Свикнала съм да пазарувам основно от английски сайтове. Не само играчки, но и дрехи, стоки за дома. Стоките там обикновено са по- качествени и на по - изгодна цена от предлаганите в България.

Конкретно при детските играчки за мен водещо е качеството. Не обичам да купувам или детето ми да получава китайски еднодневки, които се чупят бързо, изработени са от некачествена и вредна пластмаса. Още повече сега, когато е почти на 2 години и обича да слага всичко в устата си. Искам играчката да издържи на интензивна игра поне няколко години, защото чакаме още едно детенце и искам и то да може да си играе с нея.

Тези дни смятам да направя поръчка от вашия сайт на играчка на водещ производител, която не намерих никъде другаде на по-добра цена, отколкото в ozone. Ето защо второто нещо, на което обръщам внимание е цената. Обикновено след като съм харесала дадена играчка, преравям всички онлайн магазини, които я предлагат и избирам този, който ми предлага най-изгодна цена плюс доставката.

При вас безплатната доставка е огромен плюс. Това е най-добрият вариант и допълнителен стимул за пазаруване.

Детайлните снимки са много важни за мен. Тъй като няма да видя играчката преди да я поръчам, не ме устройва да има само една-едничка снимка и то с ниска резолюция. Искам да мога са я огледам по-детайлно и от различни страни. Затова е хубаво да има няколко големи снимки. Не обичам да губя време да търся после още снимки в google на съответната играчка, за да добия по-реална представа за нея.

Наличност на продуктите. Не пазарувам вече в Хиполенд, след като и при 2-те ми поръчки ми се обадиха, че нещата, които съм поръчала ги няма на склад, а дори не беше по време на черните им петъци. Какъв е смисълът да слагаш на сайта си 1000 играчки половината от които да ги няма. Само ми губят времето да разглеждам и поръчвам. Това ми прави лошо впечатление и ме загубиха като клиент. По същият начин е и с Изчерпаните артикули. Като са изчерпани да се махнат от сайта и когато отново са в наличност, да се появят отново.

Сайтът да бъде съвременен и добре организиран, с филтри по възраст, интереси и т.н. Иначе се губи много време в лутане из безброй продукти. За мен е важно и да се зарежда добре на таблет, защото на компютър вече много рядко сядам.

Промоциите също са хубаво нещо, но в последно време лошо впечатление ми прави преварителното завишаване на цените на стоките, които после се пускат уж на промоция.

Разбира се, радвам се когато получавам кодове и ваучери за допълнителни намаления, или пък специални оферти по e-mail, но не са решаващи за покупка.

Общо взето обичам онлайн пазаруването и мразя да обикалям магазините Simple Smile А и с дете е трудно да се обикаля, защото то иска да има всички играчки, които види и то на момента.



# 95
  • София
  • Мнения: 1 030
Нещата, които ще напиша по долу според мен важат за всеки онлайн магазин, от който пазарувам. Това, което е по различното и се отнася за Вашия магазин е УНИКАЛНОСТТА. Намерих Ви когато ми трябваше учебен комплект за детето и Вие излязохте първи в търсачката. Хареса ми цената, а разбира се бях и приятно изненадана от БЕЗПЛАТНАТА ДОСТАВКА, дори не ми се вярваше. След това си купихме мишка за компютър и така се започна Simple Smile

Класация:

1. Друго - Актуален, функционален сайт с ясни категоризации на продуктите и съответно работещи филтри, търсачки, така че когато един човек търси даден продукт по зададени критерии бързо да отсее само тези, които го интересуват. Мисля, че това за мен е най-важното, защото ми пести време, което напоследък все не ми стига.

2. Уникални продукти - това е второто нещо, защото ако продукта не е уникален и се почва едно мислене дали да е от друг онлайн магазий, почва се сравняване на цени, а доставката колко струва...

3. Безплатна доставка - когато някой продукт е голям и струва много всеки си казва "Е нормално, толкова пари ще дам, голяма работа и доставка" , но това което правите Вие и за най-малкия артикул доставката да е безплатна е голям плюс и е много хубаво , че успявате да го правите за нас потребителите.

4. Добри промоции, качество - взаимно свързани, слагам ги на едно място за мен. Радвам се когато промоцията наистина е промоция, а не измислена с изкуствено повишаване на цени и после намаления, това всеки го знае.Харесва ми също като Ваш потребител да научавам тези промоции от Вас, а не от форуми и да стане който чул чул.

П.П. Харесва ми Вашата игра, защото не само ще зарадвате четирима от Вашите потребители и техните дечица, а сте се сетили да получите подарък и от Нас потребителите със своите мнения и съвети, за да бъдете още по-добри и уникални  bouquet

# 96
  • Монтана
  • Мнения: 787
Когато купувам детски играчки, най-важните неща за мен са -качеството на играчките
,добрите промоции,подробно описание на играчките
и лесно и бързо ориентиране в сайта!

# 97
  • Мнения: 119
Когато пазарувам онлайн за мен е най-важно за има пълно описание на продукта, който се продава. Това важи в пълна степен за играчките- как се играе, за кого е подходящо, пол, възраст. Важно е да е удобно организиран сайта, да се търси лесно и да се сравняват лесно продуктите. Друго важно за мен е и сайта да е лесно откриваем - с търсачката да се попада на него (но това май е въпрос на реклама). Винаги търся неща, който моите деца искат, те пък се влияят от рекламите, така че не става въпрос за уникалност, а за удобност. Привлекателни винаги са бонуси при пазаруване, като трупане на точки и др. подобни. А безплатната доставка винаги звучи примамливо, но само когато е съчетана с всички други изисквания за качество и изгодни цени на самия продукт.

# 98
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 13 178
От изброените за мен от огромно значение са уникалните продукти (винаги търся нещо различно от масово предлаганите стоки) и изгодните цени.Друго много важно за мен е комуникацията с клиентите.Бързия отговор или потвърждение за поръчката.

# 99
  • Мнения: 64
Пазарувала съм от вас учебник и цената му беше доста намалена.
Ако, продължите да намалявате цените на учебниците ще ме спечелите като редовен клиент.  Peace

Радвам се,че сте останала доволна от покупката и Ви благодарим,че сте наш клиент.

Поздрави от екипа на www.ozone.bg Simple Smile

# 100
  • Мнения: 116
определено качеството на играчките поставям на първо място, не е приятно да зарадваш малчугана с нова играчка и тя да се счупи при първото докосване, разочарованието е огромно, така че КАЧЕСТВО и пак КАЧЕСТВО, цената е от второстепенно значение

# 101
  • Мнения: 1 362
Пoбедителите на Ozone.bg са:
Лекси
Марая11
Magnificent
SvetliS


Честито!


Четитимата печеливши ще получат e-mail и лично съобщение във форума с промо код на стойност 70 лева за пазаруване на детски играчки от Ozone.bg. Промо кодът е валиден в срок от 4 дни, считано от 27.11.2015 г.

# 102
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 461
Честито на печелившите и особено на SvetliS, която печели не само тук, но и в играта  Нови ароматни линии от L`erbolario.  newsm10

# 103
  • Мнения: 874
Честито на печелившите и особено на SvetliS, която печели не само тук, но и в играта  В коледното кътче на Ozone.bg  newsm10
тъкмо и аз това щях да напиша =D

# 104
  • София
  • Мнения: 7 247
Благодаря много! Много ни зарадвахте Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт