СЕДМИ клас - 3

  • 82 560
  • 773
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 571
И според мен това е много хубав текст (може би най-добрият от всички, които са се падали, макар и недобре "изрязан" на едно място).
Според мен не трябва да започва с "На улицата на разказвача живее..."
Разказвачът е само наблюдател. Може би нещо от сорта "На една улица живеят малко момче и Човекът, който никога не лъжеше..."

# 166
  • Мнения: 976
    Да, това е добър вариант... Хиляди благодарности! bouquet

# 167
  • София
  • Мнения: 571
Да допълня - пак според мен, понеже момчето всъщност е съвсем второстепенен герой, ми се струва, че ще е по-добре да не се споменава.

# 168
  • Мнения: 135
И моят син се е класирал за втори кръг на две олимпиади (за сега) и започна да поизоставя БЕЛ и математика, което изобщо не ми харесва. А и използва като оправдание това, че ходи на олимпиади и през другото време стои на телефона или компютъра, или чете книга. Изобщо не го виждам да учи или да пише домашни в последния месец  Close

# 169
  • Варна
  • Мнения: 631
На нас догодина ни предстои предизвикателството 7-ми клас. По математика ходим на уроци и ще продължим и догодина.
Но за подготовка по БЕЛ кое е по-добре - школа или уроци?
Като че ли в школите ми се струва по-конкурентна средата, но според мен не успяват да обърнат внимание на всеки. За частните уроци е ясно, че се работи с конкретното дете и се обръща внимание на неговите слабости, но ме притеснява момента с липсата на конкуренция.

# 170
  • Бургас
  • Мнения: 4 550
За частните уроци е ясно, че се работи с конкретното дете и се обръща внимание на неговите слабости, но ме притеснява момента с липсата на конкуренция.
че какво помага конкуренцията в някаква малка групичка, аз съм за частните уроци

Последна редакция: нд, 24 яну 2016, 20:00 от asya02

# 171
  • София
  • Мнения: 3 824
Конкуренцията помага много на децата със състезателен дух. Мотивира ги да работят.

# 172
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
В група се учи по-добре и по-всеобватно. Групата е толкова по-добра, че дори учителят може да учи от нея. Но трябва да е малка и с едно/много близко ниво като знания и мотивация, както и учителят да е добър.

Уроците са по-скоро за пълнене на дупки, както и за индивидуална работа на много високо ниво - когато няма група, която да отговори на него. Или когато не ти се рискува какво ще стане с групата.

ПП Даже няма нужда децата да имат състезателен дух. Достатъчно е да им даде представа къде са в групата. Да видят че има и други нива, освен тяхното, да решат искат ли смяна на нивото си.

# 173
  • Варна
  • Мнения: 631
В група се учи по-добре и по-всеобватно. Групата е толкова по-добра, че дори учителят може да учи от нея. Но трябва да е малка и с едно/много близко ниво като знания и мотивация, както и учителят да е добър.

Уроците са по-скоро за пълнене на дупки, както и за индивидуална работа на много високо ниво - когато няма група, която да отговори на него. Или когато не ти се рискува какво ще стане с групата.

ПП Даже няма нужда децата да имат състезателен дух. Достатъчно е да им даде представа къде са в групата. Да видят че има и други нива, освен тяхното, да решат искат ли смяна на нивото си.
Много добре казано:) Ползата от работа в група я отчитам. А и по негово мнение, по-приятни са заниманията в група, отколкото индивидуално. От началото на годината ходи на школа по БЕЛ, но все още има пропуски, които влачи. Това ме притеснява, тъй като явно не се работи достатъчно по слабостите на всеки.

# 174
  • столицата
  • Мнения: 4 486
Явно при вас най-удачно е школа,а допълнително да изчистите пропуските с индивидуални уроци.

# 175
  • Бургас
  • Мнения: 4 550
ами то от школа до школа сигурно има голяма разлика, нашият скромен опит в група е подготовката по мат. за приема в МГ в 5 клас, та групата беше 20 деца, кой разбрал разбрал, кой колко е успял да реши от домашната и как също не беше ясно, нито някакви тестове видях, нито нещо друго за обратна връзка, имаше няколко състезания само, но те си бяха за целия град, за никаква конкуренция не можеше да се говори в групата на курса, а и колко изтървани часове имахме, щото точно по времето на курса изникваше я болест, я друго, така че сега даже не съм се и зачудила дали ще са частни уроци или курс, по-добре повече пари, ама да знам за какво ги давам

Някъде има ли скалата от 2015 за превръщане на точките в оценки по Мат., намирам в нета само тази по Бел

Последна редакция: пн, 25 яну 2016, 10:58 от asya02

# 176
  • Пловдив
  • Мнения: 10 466
asya02, в пощата има екселска таблица с преобразуване на точките в оценка на базата
18 т. за 3,00 и 20 т. за 3,00
Скалата по БЕЛ и МАТ е една и съща.  Peace
А в нета точна скала не съм виждала /освен по страниците на бг-мамма/, понеже МОН не я обявява никъде.  Peace

P.S. направих отделен мейл с таблицата. В папка статистики и класирания.  Peace

Последна редакция: пн, 25 яну 2016, 13:06 от dundi73

# 177
  • Мнения: 5 018
И при нас в школата по математика така се получи, писала съм. Не се обясняваха домашни, всеки решаваше колкото и както може. Кой разбрал, разбрал... Децата предимно бяха от математическата гимназия и нямаха особени проблеми, а моето се чувстваше изоставащо.
Днес да се оплача. Даде им миналата седмица по математика контролно. Една от задачите никой не успял да реши, нашия сбъркал още нещо и в резултат 4-ка. Той досега има няколко 6-ци на контролни, но едното било на входното ниво и не се брояло, според учителката. Имаше 6 и на класното, но сега на финала - 5 за срока. Това не му се е случвало от началния курс.
Четворка донесъл днес и от контролното по география, но този е много луд, без извинение, и преди да се карам ще видя въпросите. Обикновено са ужасни. В шести клас имаше в теста въпроси за столиците на африканските страни, но не на най-популярните, а на много други. За Южна Америка пък имаше изредени три града, не столици, да напишат кой от тях се намира в Бразилия, примерно. За пръв път ги чувах. И други такива примери има. Петица е най-високата оценка на неговите тестове, Косето и още едно момче от класа само ги изкарваха. На изпитване получаваха 6-ци и им оставяше 6 за годината. Поне този срок нямат срочна по география.

# 178
  • Мнения: 976
      Други деца на пробния на Междучасие?  - оценка, която съвсем не е достатъчна, а се оказва, че е по-висока от 57 % от явилите се! Какъв ще да е бил този пробен? Ясно, че е на Симеонов, ама какво е това ниво тогава?

Последна редакция: пн, 25 яну 2016, 16:17 от Мари дьо ла Фер

# 179
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 717
При нас учителката по математика обясни, че няма да има разминавания с оценката от НВО.
Тоест, каквато оценка ще  получи на НВО , такава  остава за годината.
Всяка седмица правят изпитвания, някой от който са за 10 минути.
Толкова много оценки има вече по математика Crazy, че не знам колко ще получи за срока.

Общи условия

Активация на акаунт