Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 107 156
  • 725
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 102
Здравейте! Получих едни сенки счупени и отворих диспут. Поисках възстановяване на част от сумата. Получих това съобщение от китайчето:
....
Мисля да не затварям диспута.Трябва ли да му пиша или да изчакам?

Не е нужно да му пишеш. Следи си диспута.

Добре.Благодаря! Това ми е първи диспут и много не съм наясно.

# 136
  • Мнения: 4
най искренно ви завиждам като чета как всеки си получил пратките. Аз имам една платена на 13 март, с товарителница от 14 март и по тракинг сайтовете напуснала Китай на 26 март през Гуанджоу! Вече месец ни вест, ни кост. Други три също уж напуснаха Китай преди седмица и всеки ден се случва нещо с тях в Китай. Я митница ги върнали, я някъв вътрешен транзит, я нещо друо. Направо вече... не ми се следи, не ми се гледа и сякаш губя търпение и намерения да пазарувам отново от Китай.

# 137
  • Русе
  • Мнения: 112
Здравейте,
Отворих диспут като поисках да ми върнат цялата сума, тъй като не получих пратката. Търговеца отговорил като на сума за връщане е написал 0,00 и ми предлага  в съобщение или да ми прати втори път стоката или да ми върне парите. Къде трябва да дам моя отговор - в съобщение до китаеца или някъде в диспута? или пък да ескалирам?
Благодаря

# 138
  • Мнения: 6 375
Здравейте,
Къде трябва да дам моя отговор - в съобщение до китаеца или някъде в диспута? или пък да ескалирам?
Благодаря
От бутона Modify като стъпките ще са все едно сега отваряш диспут. Това го правиш, ако искаш още да се пазариш с продавача или ако имаш нещо да допълниш.
Ако искаш, ескалираш без да отговаряш в диспута и оставяш диспута в ръцете на Aliexpress.

# 139
  • Бургас
  • Мнения: 196
най искренно ви завиждам като чета как всеки си получил пратките. Аз имам една платена на 13 март, с товарителница от 14 март и по тракинг сайтовете напуснала Китай на 26 март през Гуанджоу! Вече месец ни вест, ни кост. Други три също уж напуснаха Китай преди седмица и всеки ден се случва нещо с тях в Китай. Я митница ги върнали, я някъв вътрешен транзит, я нещо друо. Направо вече... не ми се следи, не ми се гледа и сякаш губя търпение и намерения да пазарувам отново от Китай.

Щом си решил да пазаруваш от Китай трябва да имаш търпение. Всеки продавач дава време за доставка, щом поръчаш ти се съгласяваш с условията му. Една стока може да пристигне и за две седмици и за три месеца. Peace

# 140
  • Мнения: 7 268
Щом си решил да пазаруваш от Китай трябва да имаш търпение. Всеки продавач дава време за доставка, щом поръчаш ти се съгласяваш с условията му. Една стока може да пристигне и за две седмици и за три месеца. Peace
Така е, китайските пощи са бавни, това е положението. Аз като съм поръчвала преди за всяко нещо отнемаше по повече от месец. Сега съм напоръчала 7 неща и само едно пристигна бързо - за около 3 седмици. Май е било пуснато препоръчано. Другите кой ги знае.

Пак ще си задам въпроса от преди няколко страници. Някой взимал ли е фактура на фирма при поръчка от али експрес?

# 141
  • Мнения: 43
Искам да попитам за пазаруване  от Алито изисква ли се 3d код за сигурност при плащане с карта Защото гледам че от днес   банка ДСК внедрява 3d код за сигурност и за виртуалните карти
Здравей, и аз получих такова съобщение от ДСК, но вчера пуснах една поръчка и мина без код.

# 142
  • София
  • Мнения: 4 499
И в банката ли се получава този код?
И още един въпрос - кой беше сайта в който се пускаше линк от Алиекспрес и той намира най-евтиният продукт? нещо прайс..... смениха ми браузера и ми затриха всички запаметени сайтове

# 143
  • Мнения: 6
Здравейте,
Имам нужда от помощ.За първи път си поръчвам от али-то и съжалявам,ако въпроса ми е глупав.
Поръчах си сандали до коляното с връзки около крака и цип отзад.Обувките дойдоха за 30 дни(26.04).Номера и цвета са точни, но самите връзки са къси и обувките няма как да се носят така.Аз не съм потвърдила поръчката.Писах на продавача и му изпратих снимки и той отговори,че ще прати нови връзки(това стана снощи)  и днес видях,че е променил времето за получаване (от 30 дни ми остават само 9).
Бихте ли ме посъветвали какво да направя?Ако времето изтече откъде мога да съм сигурна,че ще ми пратят нови връзки и имам ли право да поискам удължаване на времето докато не получа връзките?Трябва ли да има отделна поръчка за връзките?Или да отварям диспут?
Ще очаквам вашите отговори в темата или на лично.
Много благодаря




Последна редакция: ср, 27 апр 2016, 13:24 от cassie89

# 144
  • Мнения: 6 375
Здравейте,
Имам нужда от помощ.За първи път си поръчвам от али-то и съжалявам,ако въпроса ми е глупав.
Поръчах си сандали до коляното с връзки около крака и цип отзад.Обувките дойдоха за 30 дни(26.04).Номера и цвета са точни, но самите връзки са къси и обувките няма как да се носят така.Аз не съм потвърдила поръчката.Писах на продавача и му изпратих снимки и той отговори,че ще прати нови връзки(това стана снощи)  и днес видях,че е променил времето за получаване (от 30 дни ми остават само 9).
Бихте ли ме посъветвали какво да направя?Ако времето изтече откъде мога да съм сигурна,че ще ми пратят нови връзки и имам ли право да поискам удължаване на времето докато не получа връзките?Трябва ли да има отделна поръчка за връзките?Или да отварям диспут?
Ще очаквам вашите отговори в темата или на лично.
Много благодаря
Регламента на Aliexpress казва, че в такива случаи се отваря диспут.
Той може да каже, че ще ти прати нови връзки, но не е сигурно, че ще го направи, а и не е задължен. Това се прави на доверие. По-добре отвори диспут, вземи част от парите и поръчай други връзки от другаде.
Поискай 50%, но ако се стигне до ескалиране от Aliexpress вероятно ще ти възстановят 30%. (аз не разбрах какъв точно е проблема с връзките, но дано Aliexpress разбере)
В диспута приложи снимки и напиши, че обувките не стават за носене и опиши причината. Продавача, ако ти се обяснява, ескалирай диспута.
Времето за защита се е променило автоматично на 10дни, защото са пътували с проследяващ номер и системата е отчела, че пратката е взета. Това е ново правило от преди няколко месеца. Това важи само за тези пратки, които могат да се проследяват и в Български Пощи.

# 145
  • Мнения: 1 915
И моите пратки тази година много се бавят. Пазарувам от години, но такова нещо не е било. Често се бавят и по 60 дни. Какво става с тези пощи?

# 146
  • Мнения: 43
Здравейте, направила съм две поръчки от един търговец, и сега когато се опитвам да вляза в магазина, за да поръчам още нещо не излизат продукти - никакви, а вчера имаше стотици. http://www.aliexpress.com/store/107264
Възможно ли е това? Или има проблем при мен?

# 147
  • Мнения: 14
Здравейте имам проблем поръчах един кецове и сега продавача ми вика че ги няма и че му е закрит магазина и как мога да си върна парите защото нямам право за спор ако се откажа от поръчката ще ми бъдат ли върнати парите има 6 дни до края ?

# 148
  • Варна
  • Мнения: 284


Пак ще си задам въпроса от преди няколко страници. Някой взимал ли е фактура на фирма при поръчка от али експрес?

Аз да.
Ако плащането е от физическо лице и на адреса на лицето е необходимо д асе напише Декларация в свободна форма от продавача и от българската фирма, че поръчката е от името на фирмата - това за пред митницата. Моли се търговеца да издаде фактура на името на фирмата, също се прилага за митницата, отделно търговецът трябва да опише съдържанието на пратката (примерно: 5 бр. пижами, 2 чифта обувки, 10 калъфа за телефони). Това е от мен по памет. Добре е, ако работите само с един търговец, да работите само с един спедитор (ние имаме договор с ТНТ). Фирмата да направи нотариално заверено пълномощно на спедитора да ги представлява пред митница и всъщност от вас се иска да предадете изброениет документи на спедитора, той се разправя с митницата, прилага ви сумата за ДДС и такси, които тр да им платите и накрая просто си получавате пратката на заявения адрес.

# 149
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
Аз днес си получих 2 пратки от 13.1.
nadeto81 , Вероятно е временно закрит магазина, или отворил друг, но това не пречи на поръчаните да пристигнат нормално,след няколко дни провери пак магазин,или му пиши ,че желаеш да поръчаш ,може да те пренасочи.
V2pac3v , спор се отваря,едва СЛЕД пратена пратка, ако не изпрати до посочения срок,парите автоматично се връщат,а ти може да поискаш Канселиране на поръчката.

Общи условия

Активация на акаунт