Пазаруване от Aliexpress.com 49

  • 107 189
  • 725
  •   1
Отговори
# 195
  • София
  • Мнения: 186
Ихааа, значи има надежда...
А ако изтекат и тези 20 дни удължено време за доставка и термометъра още го няма какво следва?
Диспут, още удължаване или нещо друго?

# 196
  • Мнения: 15 133
Диспут, връщат ти парите и евентуално си получавш и поръчката. Аз съм получава и след 3 месеца Laughing

Не му искай удъжаване на срока. Те си ги изчисляват общо взето вярно като си преценят по какъв начин шипват продуктите. Но и на мен ми е странно това пътуване със самолет 2 месеца, то обиколило земното кълбо 3-4 пъти hahaha

# 197
  • София
  • Мнения: 186
Да, направо Laughing

Мерси, Шелии, значи търпение още малко и ако няма термометър до 17 дни отварям диспут.

# 198
  • here and now
  • Мнения: 5 479
Момичета, моля кажете, защо не мога да чета коментарите под продуктите? Преди можех, сега НЕ! Благодаря.
От известно време не излизат след описанието на продукта. Трябва да цъкнеш на "feedback", което е горе долу под заглавната снимка на продукта, до  "product details"

# 199
  • София
  • Мнения: 1 626
Момичета, моля кажете, защо не мога да чета коментарите под продуктите? Преди можех, сега НЕ! Благодаря.
От известно време не излизат след описанието на продукта. Трябва да цъкнеш на "feedback", което е горе долу под заглавната снимка на продукта, до  "product details"
Hug

# 200
  • София
  • Мнения: 2 598
От известен период пазарувам, но за първи път ми се случва - поръчвам няколко неща от търговец, някои идват други не. Писах му, каза или да ги прати пак, или да ми върне парите. Аз не искам да ги праща, обаче мога ли да потвърдя само на някои неща пристигането, а другите диспут, че не са дошли и 100% рефънд?

# 201
  • В един копнеж!
  • Мнения: 2 414
От известен период пазарувам, но за първи път ми се случва - поръчвам няколко неща от търговец, някои идват други не. Писах му, каза или да ги прати пак, или да ми върне парите. Аз не искам да ги праща, обаче мога ли да потвърдя само на някои неща пристигането, а другите диспут, че не са дошли и 100% рефънд?
Разбира се, че можеш. Бутонът confirm recieved, под бутона за тракер инфото...и оттам с чекване на получените стоки, ще си ги отсееш.
Не ти ли се чака за останалите? Защото знаеш ли как в един момент може да се изсипят при теб  Laughing

# 202
  • София
  • Мнения: 2 598
Благодаря  bouquet

# 203
  • София
  • Мнения: 318
Мили дами,
може ли да ми препоръчате проверен търговец за ученически раници... Големия ми син тръгва в първи клас на есен и искам да му взема раницата от AliExpress.  Praynig
Предварително ви благодаря! Успешни покупки на всички...  Peace

# 204
  • Мнения: 6 787
Какво се случва, ако в пощата по грешка дадат вашата пратка на друг човек, той се усети чак вкъщи и евентуално реши да не я върне?
Виновен ще е служителят, който е дал пратката, но какво от това? Дали ще се разбере на кого е дадена? Кой ще възстанови парите на получателя? Thinking

# 205
  • Пловдив
  • Мнения: 7 208
При взимане на пратка от пощата, винаги ми искат и лична карта - не виждам как може да стане объркване

# 206
  • София
  • Мнения: 1 185
На мен почти никога не ми искат лична карта.Питат ме само за ЕГН,но то без лична карта мога да си кажа всякакви цифри...

# 207
  • Мнения: 6 787
На позната се случи...друг човек й е взел пратката, как, защо, не знам....явно не са му искали личната карта или не са доогледали имената на пакета. Все пак, човекът съвестен, вижда, че не това е неговата пратка, свързва се по тел. и връща на истинския получател. Но, хипотетично, какво се случва, ако не се беше обадил?
 Rolling Eyes

# 208
  • here and now
  • Мнения: 5 479
Нищо не се случва. След като не си получиш пратката отваряш диспут и си вземаш парите. Продавача е този, който плаща доставката и претърпява щети, съответно той трябва да претендира пред доставчика на пощенската услуга.
Тук из темите се е писало доста за качеството на услугите на Бъгарски пощи, откраднати пакети и т.н.  Обикновено от сайтовете връщат пари и някои изобщо спират да пращат до България....
Аз лично не съм имала проблеми, но веднъж ме подпитваха от пощата, какво се случва, ако не си получа пакета. Отговорих им че на мен нищо лошо няма да ми се случи, но пък тях нищо хубаво не ги очаква.

# 209
  • Мнения: 6 379
Нищо не се случва. След като не си получиш пратката отваряш диспут и си вземаш парите. Продавача е този, който плаща доставката и претърпява щети, съответно той трябва да претендира пред доставчика на пощенската услуга.
Това ще мине с непроследимите номера, но когато номера е проследим и се види, че е взет пакета, а продавача докаже, че името и адреса на получателя е точно, тогава вече става мнооого кофти за купувача. Aliexpress няма основание да върне парите на купувача. Всичко остава в добрата воля на продавача да подава жалби и прочие в пощенските служби.

Общи условия

Активация на акаунт