Пазаруване от Amazon - тема №51

  • 157 801
  • 757
  •   1
Отговори
# 435
  • Sofia
  • Мнения: 4 912
По кашона обаче не трябва да има надписи и баркодове, ако има такива, кашонът трябва да е опакован с хартия.

# 436
  • Варна
  • Мнения: 799
По кашона обаче не трябва да има надписи и баркодове, ако има такива, кашонът трябва да е опакован с хартия.

Благодаря за подсещането Shantal Hug

# 437
  • Мнения: 1 850
В нашата поща винаги ги опаковат в хартия, но ако сама го опаковаш, трябва да може да се види съдържанието преди да се изпрати.

# 438
  • София
  • Мнения: 2 103
Вчера получих пратка от немския Амазон. За щастие,
наред с неулучените обувки, имам и добри покупки.
Дойде от склада ето този епилатор, който си поръчах
благодарение на valpan  Hug и който хванах на 29 евро.
https://www.amazon.de/gp/product/B00TQVFLEE/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1

Водеше се в много добро състояние, вътре е съвсем нов,
неразопакован, само кутията му е в окаяно състояние.
След като първоначално ми се стори, че боли повече от
досегашния ми Филипс, после ми хареса, че почиства
много бързо, а има и допълнителни приставки за
обезболяване. Специалната приставка за бръснене
работи перфектно.

Та сега въпросът ми - трябва ли да правя нещо във връзка
с гаранцията му или изобщо не ми се полага такава? Т.е. дали
има някаква международна гаранция и трябва да го
регистрирам някъде? За пръв път купувам електроуред
и не съм наясно.

# 439
  • Казанлък
  • Мнения: 955
Sophia L.  Hug

И ад днес получих още един за колежката. Аз първият си го взех на 39 евро,но snow22 няколко дена по-късно ги видя на още по-ниска цена.  bouquet

Всички уреди от Амазон автоматично си имат гаранция,но на Филипс тя може да се удължи. Някой да помни колко години става гаранцията?  newsm78 Grinning
Аз ги регистрирам на сайта им.
https://www.philips.bg/myphilips/login.html

За тези пари е просто супер!

# 440
  • Мнения: 1 350
и аз си получих епилатора от 29 евро,не видях точно какво му има,може би нещо по кутията newsm78
регистрирах го във сайта на филипс,там цената е 180лв. Shocked работи прекрасно  Heart Eyes
получих и този тостер за 2.79 евро https://www.amazon.de/gp/product/B009E5QWTA/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 точно за две филийки е,прекрасни сандвичи прави.Много съм доволна и продължавам да се ровя  Grinning

# 441
  • Пловдив
  • Мнения: 199
Здравейте, идвам да се оплача  Sad Получих този робот от склада https://www.amazon.de/gp/product/B00EY7F8N4/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 в състояние много добро, но днес като пристигна се оказа, че едното задвижващо колело не работи и робота се върти само в кръг. От къде трябва да им пиша за да се уговоря, поне транспортни разходи да ми възстановят някакви. Поръчала съм я от немския Амазон с превозвач. Моля за съвет и помощ.

# 442
  • Мнения: 1 350
Здравейте, идвам да се оплача  Sad Получих този робот от склада https://www.amazon.de/gp/product/B00EY7F8N4/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 в състояние много добро, но днес като пристигна се оказа, че едното задвижващо колело не работи и робота се върти само в кръг. От къде трябва да им пиша за да се уговоря, поне транспортни разходи да ми възстановят някакви. Поръчала съм я от немския Амазон с превозвач. Моля за съвет и помощ.



пробвай от тук  https://www.amazon.de/gp/help/customer/contact-us?ie=UTF8&no … p_gt_comp_cu&

# 443
  • Пловдив
  • Мнения: 199
Благодаря. Писах един e-mail на английски, дано ме разберат.

И си мисля, че сега ще трябва да го изпращам от България. Как връщате артикули от тук, с БГ пощи или други? И ако искам /ако ми предложат разбира се/ да ми подменят робота на кой адрес да го изпращат на превозвача или тук в БГ?  Thinking Ей, случи се и на мен  Crazy До сега не съм имала проблеми, но съм поръчвала само нови уреди. От складовете предимно обувки купувам.

Отговориха ми. Тъй като продукта е складов, не могат да го заменят. Предлагат ми пълно възстановяване или да задържа робота, като ще ми върнат 15%.
За връщането обаче не съм сигурна дали е за тяхна сметка. Може ли помощ в превода?
If you decide to return please do not worry I have already made pre-paid return label for you.
https:....линк
Please just print out return label and put it on the box and take item to nearest DHL.
Това pre-paid return означава, че е  за тяхна сметка, така ли?
Сега обаче виждам, че от немския адрес на превозвача ми предлагат връщането. Да им обяснявам ли, че съм от България?

Предварително благодаря момичета за помоща  Hug

Последна редакция: вт, 14 юни 2016, 20:26 от andonovag

# 444
  • Мнения: 5 832
Задължително обясни,че връщането е от Бг и приблизително пощенските колко ще излязат.Безплатно връщане няма,но биха могли да ти поемат пощенските разходи,когато получат уреда.  И с проследяване,да не се загуби.Разучи и куриерите колко вземат-спиди,други-може да е на цената на пощите.
Успех !

# 445
  • Мнения: 1 350
когато има дефект,връщането е за сметка на Амазон Peace

# 446
  • ново
  • Мнения: 6 563
Ха, момичета и аз чакам въпросният епилатор утре  Simple Smile Дано да се хареса на щерката, че тя от доста време ме врънка за нов.

# 447
  • София
  • Мнения: 6 620
Има безплатно връщане. Но е нормално да ти генерират етикет с безплатно връщане от адреса, на който е доставен. Но ти им пиши пак, като кажеш, че искаш връщането да е от БГ.

Купих подобен епилатор на Филипс от склада преди година, много е добър. Леко скъсана беше само картонената опаковка.

# 448
  • София
  • Мнения: 2 216
Здравейте,
И аз получих днес пратка от "голямото пазаруване" на електроуреди края на месец май.
За момента съм пробвала само уреда за готвене на пара: https://www.amazon.de/gp/product/B00BJI2BZY/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1
Беше 17е, а в БГ е 125 лв: http://www.technopolis.bg/bg/Steamers/Steamer-TEFAL-VC-1006/p/824982
Честно, купих го тогава заради цената и сега като го пробвах - не бих дала много повече за него, но това си е въпрос на вкус  Party

# 449
  • София
  • Мнения: 9 850
Мен ме е яд, че изпуснах епилатора тогава. Тъкмо да го купя, и той изчезна. Нямам късмет с ел. уредите явно... Simple Smile Ще го дебна пак.

Общи условия

Активация на акаунт