СЕДМИ клас - 6 - Успех! /19.05 - 29.05.2016 г./

  • 130 661
  • 1 066
  •   1
Отговори
# 210
  • Варна
  • Мнения: 7 081
Колко техническа мисъл трябва да имаш за да намериш обиколка на една цветна фигура!
Не можах да видя ни уловка, ни капан. Задачата спокойно можеше да е в модул 1.

# 211
  • Градът на света Богородица
  • Мнения: 204
Аз пък не разбирам за какво по дяволите трябва да има капанчета и уловки..

Моят определено е много добър по езиците , а точните науки му са вятър и мъгла и всичко става насила..За ЕГ и гимназии с хуманитарен профил, такива "изчанчени" задачи са неуместни.Тъй като се има размрънкване сега-така трябвало..ами не трябва.Далече съм от учителскота професия,и явно не мога да разбера радостта от завъртяните задачи.Ами някои деца пък нямат техническа мисъл и като ще е общ изпита за кандидатстване, ами и задачите да са си нормални.

За математически и други такива -си има отделен изпит.
Не, не исках това да кажа. Задачката си е много хубава и не е изчанчена. Това не е от онези уловки, породени от недомисляне и недоглеждане.


Ама моля те, нямах теб предвид..просто си разсъждавам..този път няма да сверявам отговори, защото не искам да се филмираме излишно.. bouquet

# 212
  • Мнения: 335
Не съм учител, най-напред да кажа. И какви завъртяни работи са това. Такива задачки с  "разрез" и периметър има десетки в сборника на Архимед в група А примерно. Те дори не са за 7 клас, пос илите са и на по-малки деца, стига внимателно да се прочете условието.  Peace А разлаганеъто в 22 В си е върху изучен материал в 7 клас в урока за комбинирано разлагане. Peace Кое не е наред? Това не е състезателна задача с трудност на състезателна. А ако дадат задачи, които са по силите на всеки и завалят шестиците, как да стане приемът в най-желаните училища? Затова е задоволството от задачи, които не са трудни, а просто изискват съобразяване. А тези са точно такива.

Русалка, абсолютно съм съгласна. Изненадах се и аз, че има спор в клас от СМГ. Капанчетата на ОМТ са къде по-сложни и са ги минали без проблем, но...

# 213
  • Градът на света Богородица
  • Мнения: 204
Ааа, не съм капацитет по математика и не мога да преценя нито уловки, нито капани с каква тежест са във втори модул.Просто си разсъждавам на глас ..

Дано сме се справили все пак, важното е, че детето е спокойно и си почива от натрупаното напрежение.Аз си знам, че не мога да очаквам чудеса и математическа мисъл у него... Peace

# 214
  • София
  • Мнения: 1 233
За математически и други такива -си има отделен изпит.

За съжаление, няма  Wink
Съгласна съм с теб, че е над средното ниво, каквото е в момента...
Но пък за децата математици е лесно и се разчита на уловки, за да ги затруднят и д аняма твърде много пълни 6-ци.
По напред бях писала какво смятам, че е редно: много труден изпит по математика за МГ, средно труден за ЕГ и срден за НВО. Както беше едно време Simple Smile

# 215
  • Пловдив
  • Мнения: 10 467
rally, пълни шестици почти няма. Да не кажа, че са рядкост.
Този тест позволява не чак толкова добрите математици да изкарат прилични оценки.
И като се има предвид, че в МГ оценката по МАТ се утроява, а в ЕГ се удвоява, недобрите математици компенсират с по-добра оценка по БЕЛ. Ако и там не са паднали в някой капан като преизказните форми.  Peace

# 216
  • Мнения: 50
Не съм чела дали някой вече е писал за това, но отговорът на 16-та зад. по математика, посочен от министерството е грешен!

# 217
  • Пловдив
  • Мнения: 10 467
Не съм чела дали някой вече е писал за това, но отговорът на 16-та зад. по математика, посочен от министерството е грешен!

верен е  Peace

# 218
  • Мнения: 340
Може ли някой да пусне отговорите?

# 219
  • Пловдив
  • Мнения: 10 467
Може ли някой да пусне отговорите?

виж малко по-назад, има линк в докса, откъдето можеш да си изтеглиш файла на МОН
пост на Дидева

# 220
  • Мнения: 50
Ето линк към отговорите:
http://dox.bg/files/dw?a=ccd5924b9f

# 221
  • София
  • Мнения: 19 942
Нищо грешно няма в 16-та. :peacе. Получава се правоъгълен триъгълник с 30 градуса. При хипотенуза 6, катетът е баш 3.

# 222
  • Мнения: 50
Не съм чела дали някой вече е писал за това, но отговорът на 16-та зад. по математика, посочен от министерството е грешен!

верен е  Peace
Не е възможно сборът от две страни в триъгълника да е равен на третата страна!

# 223
  • София
  • Мнения: 19 942
За кой триъгълник става дума? Rolling Eyes Няма на черетжа такъв, в който сборът от две страни да прави третата. Ако е за ВНС, третата страна му  е 3 корен от 3, това не е работа за седмокласници де, ама си е изпълнено неравенството.

# 224
  • Мнения: 50
Какви корени, тук няма такова нещо!!!
Не си обърквайте децата!
Задачата се решава наум. Вижте условието.

Общи условия

Активация на акаунт