Пейпал - помощ - 12-та тема

  • 79 861
  • 756
  •   1
Отговори
# 435
  • Sofia
  • Мнения: 16 391
   О, доста време е минало... Трябвало е много отдавна да се поинтересувате какво се случва. Не казвам, че вече е късно и че няма да си върнете парите, но щом за всичкото това време не сте ги получили, то със сигурност има някакъв проблем по трасето. Моят съвет е с твоя близък да не се занимавате нито с продавача, нито с банката, а директно да се свържете с PayPal – може и да им пишете, но най-добре е направо да им се обадите по телефона. Попитайте ги какво се случва и защо все още не сте получили парите си.

   Като влезеш в PayPal профила на твоя близък, сигурна ли си, че добре обозначаваш периода, за който искаш да видиш транзакциите? И при мен не се показват всички, а само скорошните.

# 436
  • Бургас
  • Мнения: 12 958
Ами излиза едно календарче и на него обозначаване датите.Пробвахме да звъннем,но за мой срам(понеже знам малко немски) така и не успях да се свържа с оператор,системата ме прехвърляше от опция на опция.Имат ли телефон,на който кол центърът да е и с български език?
Бих помолила и за актуален техен e-mail,на който да мога да пиша ако не на български,то поне на немски.За съжаление и банката,чиято карта ползва моят близък е немска,но пък оттам ни отговориха да се свържем с продавача.Наистина някъде по трасето се губи сумата.Профавачът твърди,че трябва да се свържем с paypal или с банката.Наистина много ще ми помогнете,ако ми дадете актуален мейл на paypal,където да запитаме какво наистина се случва.
Много благодаря за отговорите и за отделеното време.

# 437
  • Sofia
  • Мнения: 16 391
Ами излиза едно календарче и на него обозначаване датите.
   Да, и аз така правя, като искам да видя свои по-стари транзакции. Нагласям датите и операциите се появяват. Но при теб явно не става...

Имат ли телефон,на който кол центърът да е и с български език?
   Мисля, че нямат.

Бих помолила и за актуален техен e-mail,на който да мога да пиша ако не на български,то поне на немски.
   Не знам дали приемат запитвания на немски, но контактите им (телефонен номер и e-mail) може да намериш по следния начин – log-ваш се в профила си, слизаш най-долу на екрана и там, в ляво, трябва да виждаш опцията "Help & Contact". Оттам-нататък мисля, че ще се оправиш. Peace

# 438
  • Мнения: 548
Здравейте, моля за помощ при следната ситуация. През декември купих направих покупка от ибей, която не дойде в срока си, пуснах диспут и ми върнаха парите, но десет дни след това поръчката дойде. Проблемът е, че не мога да открия как да върна обратно сумата на търговеца, а сигурно има начин, моля да ми помогнете, искам да си коректна.

# 439
  • Sofia
  • Мнения: 16 391
   Първо – адмирации за коректността. Peace

   Второ – можеш преди всичко да пишеш на продавача, като му обясниш каква е ситуацията. Оттам-нататък, ще се разберете как да му върнеш парите. Най-вероятно ще ти предостави актуален e-mail адрес, чрез който ще направиш повторното плащане в PayPal.

# 440
  • Мнения: 22 867

Здравейте, момичета, налага ми се да ползвам PayPal, досега не съм. Подскажете, моля, каква карта да си извадя? Исках Виза електрон, в Пощенска банка и ЦКБ ми казаха, че вече не издават такива. Какви карти използвате? Дано имате нерви да отговаряте, предполагам вече е питано, разхождах се из стари теми, но не попаднах на отговор.  Embarassed В Пощенска ми предложиха Visa Classic или MasterCard, сигурно съм гледала умно, момичето ми каза да разбера коя ще ми върши работа и пак да заповядам. Наистина не съм наясно, така че всякакви насоки ще са ми от полза. bouquet

# 441
  • Мнения: 360
Visa Classic.  Grinning

# 442
  • Мнения: 153

Здравейте, момичета, налага ми се да ползвам PayPal, досега не съм. Подскажете, моля, каква карта да си извадя? Исках Виза електрон, в Пощенска банка и ЦКБ ми казаха, че вече не издават такива. Какви карти използвате? Дано имате нерви да отговаряте, предполагам вече е питано, разхождах се из стари теми, но не попаднах на отговор.  Embarassed В Пощенска ми предложиха Visa Classic или MasterCard, сигурно съм гледала умно, момичето ми каза да разбера коя ще ми върши работа и пак да заповядам. Наистина не съм наясно, така че всякакви насоки ще са ми от полза. bouquet

Не знам, аз имам Виза електрон, с която пазарувам online, от Райфанзен. Не знам дали не си попаднала на "кофти" служител. И дали не трябва и някаква такава тема по този въпрос да има.

# 443
  • Мнения: 22 867

ronnie72, благодаря! bouquet

За Виза електрон ми казаха, че са издавали, но вече не издават, но това само в двете споменати банки, в други не съм питала, защото и аз не бях наясно какво искам, като се оказа, че няма Виза електрон. Peace

# 444
  • Мнения: 1 957
ако ще ползваш Пейпал само за пазаруване - няма значение каква карта ползваш, просто трябва да си прегледаш таксите на всяка карта и банка, към която се насочиш.
Ако обаче и ще получаваш пари по баланса ти в ПейПал и ще искаш да си ги изтеглиш по твоя сметка - само Visa, с Mastercard не може да се прави withdraw от баланс към карта.

# 445
  • Мнения: 22 867
ако ще ползваш Пейпал само за пазаруване - няма значение каква карта ползваш, просто трябва да си прегледаш таксите на всяка карта и банка, към която се насочиш.
Ако обаче и ще получаваш пари по баланса ти в ПейПал и ще искаш да си ги изтеглиш по твоя сметка - само Visa, с Mastercard не може да се прави withdraw от баланс към карта.

По-скоро за второто ще ми е нужна, разбира се и за пазаруване. bouquet

# 446
  • София
  • Мнения: 1 224
В такъв случай, проучи внимателно таксите на банката от която ще си вадиш карта.
Моята карта е на ДСК, Visa payWave и до 100 евро нямам такса за входящ валутен превод.

Преди време четох някъде, че ЦКБ нямат такси и за по-големи суми, но така и не можах да се ориентирам в ценоразписа им.

Най-добре да питаш намясто, като кажеш за какво точно ти трябва.
Досега не съм чула някой да е имал проблем с карти Виза, било то при плащане или получаване.

# 447
  • Sofia
  • Мнения: 16 391
В такъв случай, проучи внимателно таксите на банката от която ще си вадиш карта.
Моята карта е на ДСК, Visa payWave и до 100 евро нямам такса за входящ валутен превод.

   А някой има ли точна информация как стоят нещата в UniCredit, по отношение на входящия валутен превод? С Visa Electron съм. Два пъти питах на място, в техен офис, и двата пъти ме гледаха като пукали и не можаха да ми отговорят, а шикалкавеха нещо там. Thinking

# 448
  • Мнения: 22 867

daniabc, благодаря, и на останалите момичета, които писаха, също. bouquet bouquet bouquet

# 449
  • София
  • Мнения: 1 224
   А някой има ли точна информация как стоят нещата в UniCredit, по отношение на входящия валутен превод? С Visa Electron съм. Два пъти питах на място, в техен офис, и двата пъти ме гледаха като пукали и не можаха да ми отговорят, а шикалкавеха нещо там. Thinking

Обади са на кол центъра и питай, там трябва да знаят.

Преди време търсих инфо и попаднах на това, но е старо /2014г./.

Цитат
- ОББ и Пощенска - 10 евро
- ДСК - 6 евро + 0.1 % за над 200 е
- Уникредит - 0.10% от сумата (7 eвро минимум)
- Райфайзен - 0.07 % от сумата (мин. 5е)
- Булбанк - 6 eвро минимум

ДСК вече са до 100 Евро, Уникредит се покрива с тарифата им, ако изобщо е това:

Код:
Входящи презгранични преводи, извършени с SAME DAY вальор (същия работен 
ден):
8.1.
Преводи с изплащане по сметка
8.1.1.
до EUR 50 000 включително
0,1%, мин. 7
8.1.2.
над EUR 50 000
0,07%, мин. 45, макс. 100

От тук: https://www.unicreditbulbank.bg/media/filer_public/fb/bc/fbbcd5b … bg_01_02_2017.pdf

Общи условия

Активация на акаунт