WIZZ AIR - 23

  • 102 384
  • 736
  •   1
Отговори
# 330
  • София
  • Мнения: 762
А на кой мейл им пишем? Аз не намирам адрес - има само формуляр за оплакване. Освен да се оплача, че не си вдигат телефона, а ни таксуват като за световно. И накрая не си си свършил работата...

# 331
  • Мнения: 19 904
А на кой мейл им пишем? Аз не намирам адрес - има само формуляр за оплакване. Освен да се оплача, че не си вдигат телефона, а ни таксуват като за световно. И накрая не си си свършил работата...

callcentre.hu@wizzair.com

# 332
  • София
  • Мнения: 762
А на кой мейл им пишем? Аз не намирам адрес - има само формуляр за оплакване. Освен да се оплача, че не си вдигат телефона, а ни таксуват като за световно. И накрая не си си свършил работата...

callcentre.hu@wizzair.com

Сърдечно благодаря  bouquet

# 333
  • Мнения: 88
Някой може ли да ми обясни като на идиот какви са стъпките.
Имам билет до Кьолн, но смениха часа на полета. В и-мейла пише ако ме устройва, да отворя в сайта на Уизз резервацията и да натисна "потвърди". Но никъде не виждам това "потвърди". Някой имал ли е подобен проблем?

EDIT: Малко съм недоскив, намерих което ме интересуваше  Laughing

Последна редакция: пт, 16 сеп 2016, 13:42 от Marian Petkov

# 334
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
От кога започват да летят за Катания?

# 335
  • София
  • Мнения: 13 231
От март са и двете нови дестинации.

# 336
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 167
супер яко bouquet

# 337
  • София
  • Мнения: 1 983
И аз благодаря за отговора. Получих потвърждение, всичко е наред. Сега възникна проблем с резервацията на другите от групата. Заявили са плащане по банков път, днес преводът е направен,но статусът е чака плащане. Имам притеснения за неправилно въведен или разчетен код. Какво става в такива случаи?

Присъединявам се към въпроса тк и аз чакам такова потвърждение от банков превод направен още на 7.09  newsm78

Малко със закъснение го виждам, но наскоро минах през това, за отразяване на плащането има срок от, хм, дали беше 5  newsm78 работни дни.
Е, открих го по идиотския начин  Mr. Green Tочно за същото нещо се опитах да им звъня по телефона и след като за поне 5лв. послушах "oh, my darling", без никой да благоволи да вдигне телефона, реших да използвам формата за оплаквания, на която евентуално може и да ми отговорят до 30  Shocked работни дни. Там чак след като избереш естеството на проблема се появява прозорче в което пише, че ако си направил плащане с банков превод, то докато се отрази е възможно да има забавяне от еди-колко си работни дни  #Cussing out Това важи само за плащанията с превод, при плащане с карта май го няма това забаване.

# 338
  • Мнения: 4 210
Ехааа,  много се радвам за Варна. Имам много приятелки там.

# 339
  • Мнения: 1 467
Искаме да се възползваме от новата линия Донкастър-Шефилд. По  точно ще пътуваме до Шефилд.
Наблизо ли е гарата или автогарата... newsm78

# 340
  • Sofia
  • Мнения: 1 492
Отдавна не бях плащала с банков превод, но снощи го направих, а днес се сетих да си погледна пощата...
И там ясно си пише:  в основание за плащане се пише САМО кода и НИЩО друго! А аз съм изпляскала до кода и името си.  Mr. Green
Смятате ли, че ще имам проблем и мога ли да направя нещо по въпроса?

# 341
  • София
  • Мнения: 1 983
Пише да е само кода ако има само един ред, а ако има повече от ред трябва освен кода да се сложи и името на втория. Аз също си написах и името, но на допълнителния ред. Ако поне интервал си оставила между двете, не мисля че ще е проблем. Очевидно от хора се обработват платежните, а не само електронно, с тези 5 дни докато ги отразят  newsm78

# 342
  • Мнения: 6 031
Отдавна не бях плащала с банков превод, но снощи го направих, а днес се сетих да си погледна пощата...
И там ясно си пише:  в основание за плащане се пише САМО кода и НИЩО друго! А аз съм изпляскала до кода и името си.  Mr. Green
Смятате ли, че ще имам проблем и мога ли да направя нещо по въпроса?
Птичке, няма да имаш проблем.  Laughing

# 343
  • Sofia
  • Мнения: 1 492
Птичке, няма да имаш проблем.  Laughing
Мерси, Мими!  Hug
Така е като се развълнува човек при щастливи покупки ...  Laughing

# 344
  • Мнения: 221
Здравейте, как търсите статус на полета? Утре е полетът, до Меминген, но не излиза на страницата. Нито по !етище, нито по номер на полет. За първи път ми е и ми е вече много притеснено

Общи условия

Активация на акаунт