Първокласници 2016/2017 уч. г. - тема 4

  • 68 675
  • 745
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 9 043
   Зелено човече, това е най-важното родител и учител да работят в една посока. Щом родителите и детето са спокойни това е чудесно.
Няколко пъти повтаряш,че в ДГ са ги прегорили от учене. Какво толкова са ги научили?
При нас всичките 18 деца имат "отличен" на входните нива. И по БЕЛ и по математика.

# 661
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 008
При нас в ДГ нещата бяха много зле.
Добре, че имаме възможност да се занимаваме с Коко през деня, не ходи на занималня.
Доста трудно беше в началото, сега започнаха да се оправят нещата.
Чете всеки ден, даже иска да ходи на състезание.
Чудя се дали да го пусна.

# 662
  • Мнения: 7 330
Никой нищо не ни е показвал от входни нива и такива поне в официална форма не са правени. За мен няма и нужда.
Лято!,  Hug. Вече ти казах да си общувате чрез адвокат. 
Не, детето на Лято не е малък престъпник и злодей. Детето на Лято е момче, което подражава в дивотиите на другите, но другите могат да се покриват, а той не го умее. Иска да играе с другите деца, но още не е открил рецептата как да се внедри в колективните дивотии. Над три години моето дете беше заедно в една група в детската градина. С него, но и с още пъстра палитра от детски характери. Момченце, което отключи говора много късно и заради неразбирането в началото беше трудно. Лидер, който не търпеше конкуренция. В тези четири години никой родител не си позволи да създава отношение към децата или да търчи при госпожите и да спасява света от тези, които не са идеални за матрицата на образованието. Особено в последната година там нещата много рязко потръгнаха заради помощник-възпитателката, която  стана госпожа на децата. Виждахме, че родителите не са си оставили децата на самотек и правят опити да помогнат на своите хора. В градината имаха партньор. В училище се оказва, че няма да бъде така. Ще се спасяват по единично.  Явно в училище провокациите и обидите към не вписаните в образователната  рамка деца се толерират.

# 663
  • София
  • Мнения: 6 917
Рони, Мигле  Hug Благодаря ви за подкрепата, благодаря и на всички останали за мненията и съветите! Може би е глупаво, но не съм загубила надежда нещата да се успокоят и нормализират, въпреки че конкретното училище като цяло силно си понижи "рейтинга" в очите ми, и не само заради моето дете, и други случки наблюдаваме...
За да не занимавам всички само с нашия случай, да ви питам - по колко часа имат на ден децата ви? При нас има два дни по 6 часа, което ми се вижда множко за първи клас...

# 664
  • Пловдив
  • Мнения: 18 386
Петък 4 ри часа,другите дни по 5 часа.Това с включения допълнителен час по физическо,който от тази година е задължителен.Да не би да са някаква специална паралелка вашите,Лято?Нашата е обикновена паралелка.В часовете горе обаче не включвам СИПовете,но те са свободно избираеми и не всички деца ходят.Аз лично съвсем преднамерено не я записах на никави СИПове,защото ми се струва много натоварването за първи клас.Докато другите са на СИП и затворени в стаите,свободните играят навън,което аз предпочитам.Вчера са ги извеждали,бяха й мокри ръкавиците и шапката от игра.Доволна съм

# 665
  • Мнения: 1 404
Ние имаме всеки ден зд 5, нямаме дни с 6 часа....

# 666
  • Мнения: 9 043
За съжаление, не сме спечелили от тотото и трябва да се работи.
Детето ми има 10 часа всеки ден в училище. Влиза в училището в 7,50 и излиза в 17,40.
През това време имат 1 час обедна почивка. В този един час трябва и да обядват.
Един час физическа култура. Играят организирани игри. И един час свободно избираема която обикновено е някакъв вид спорт или движение. Отделно ходи на плуване 2 пъти в седмицата , така че часовете му стават по 12 - излиза в 7,20 от вкъщи и се прибира в 7,20.

Който има възможност, да си взема детето след обяд е просто страхотно за самото дете.
Вярно е, че децата свикват - просто нямат друга опция. Но за 7 годишни е твърде много времето прекарано в училище.

# 667
  • София
  • Мнения: 6 917
Имат няколко ЗИП-а. Иначе не е някаква специална паралелка, или е тайна Simple Smile, обикновено основно училище.
Много е за децата да седят по цял ден на чиновете, няма спор...

# 668
  • Мнения: 453
2 дни сме с по 6 часа - дъщеря ми ходи на 3 СИП-а - изобразително изкуство, английски език и математика. Като тя поиска първите 2, а аз я записах на математика. На мен проблем не ми е часовете, а че цял следобяд е на занималня, което си е почти като часове - карат ги да стоят по чиновете и тихо да правят нещо. Имат и почивка на обяд, би трябвало и следобяд да имат, ама аз като я питах ми каза, че нямат. А онзи ден следобяда директорката им забранила да ходят до тоалетната, защото вдигили шум, а дъщеря ми има проблем и е много важно да ходи - класната и възпитателката в занималнята са уведомени, ама... Rolling Eyes
Hope for Two - и ние сме така, всеки ден по 17.30, а два дни до 19ч. - просто това е страшно много време, чакам да стане 3 клас и сама да се прибира и да спрем със занималнята, защото това е огромен стрес. Възрастен човек в училище полудява от всичкия този шум, хора, липса на лично пространство и т.н.

# 669
  • Мнения: 1 314
зелено човече, сподели твоята формула за заниманията след училище, моля те. Откакто моят тръгна на занималня, отказва да работи с мен. А аз много държа на допълнителната работа вкъщи, но не искам да се борим кой ще надвие.

# 670
  • Мнения: 2 353
Тези 10 часа заради прилагане на сендовската система ли са,  Hope for Two? Предметът и след него същият час за подготовка по преподаденото?
25 часа седмично е при нашите в редовните часове. Със занималнята стават 50.   

# 671
  • Варна
  • Мнения: 2 457
При нас децата имат по 5 уч. часа всеки ден, без един, в който имат 4 уч. часа.Но следобед имат занималня.На обяд ги водят в стола да хапват, после ако времето позволява играят около час навън.Следват упражения предимно по БЕЛ и математика в занималнята и след 15.30-16ч. имат свободни занимания в стаята - рисуват, лепят, някои просто си говорят.СИП-ове нямаме все още, някои деца ходят на разни занимания в училището като танци, баскетбол и т.н..Имаме ЗИП-ове, такава е паралелката.Те са 3 и всички са в петък - БЕЛ, АЕ, информатика.

По-напред сте коментирали ходенето в училище на ПУ.При нас в това училище, както и в доста други, предучилищната си е цял ден като на градина.Там си спят, хапват.Няма голяма разлика с градините, освен че детето свиква с училището още от преди 1-ви клас.

# 672
  • Мнения: 4 554
И ние сме по 10 часа на ден в училището. Вечерта не може въобще да се работи с изключение някоя приказка да се прочете. Изморени са, което е нормално и затова ги оставям да играят. В събота и неделя учим допълнително. Гледам да има време за игра, разходка сред природата.

# 673
  • Мнения: 9 043
Тези 10 часа заради прилагане на сендовската система ли са,  Hope for Two? Предметът и след него същият час за подготовка по преподаденото?
25 часа седмично е при нашите в редовните часове. Със занималнята стават 50.   

Не. До обяд имат нормални часове. След обяд имат английски /с разширено изучаване е училището/ и 2 часа самоподготовка.

 
И ние сме по 10 часа на ден в училището. Вечерта не може въобще да се работи с изключение някоя приказка да се прочете. Изморени са, което е нормално и затова ги оставям да играят. В събота и неделя учим допълнително. Гледам да има време за игра, разходка сред природата.
И моето чете всяка вечер. Това у нас е традиция. Иначе ако не е на плуване може и някоя задача да спретнем.

# 674
  • Sofia
  • Мнения: 4 829
Затова за мен е вариант детето да ходи на ПГ в училище.

Това е супер... ако има кой да гледа детето обаче. Много родители нямат тази опция.


Говоря за целодневна ПГ в училище. Полудневното обучение едва ли е вариант за много хора.

Общи условия

Активация на акаунт