На някого случвало ли се е нещо подобно, имате ли идея как трябва да се действа?
явно много са го закъсали. Преди две седмици отидох в офис да закрия един изтекъл договор в офиса на Сити център - девойката каза "ОК, закрихме го, вече нямате договор." Днес си отварям фактурата - нищо подобно - договорът си стои, начислена ми е нова такса. Звъннах на *88 - нямало никакво прекратяване на договора... А аз си загубих 15-20 минути в тоя тъп офис, но наистина писмен документ не получих, че договорът е закрит. Както и да е, утре пак ще ида и ще го приключа най-после тоя договор, това е най-последната карта при тях и никога никога вече МТЕЛ
Пазете се, МТЕЛ крадат!
ние обаче трябва лично на крак там при тях.
Прима картата мисля, че не трябва да я закриваме, но и за това да питам.
ние обаче трябва лично на крак там при тях.
Прима картата мисля, че не трябва да я закриваме, но и за това да питам. 
ние обаче трябва лично на крак там при тях.
Препоръчани теми