Помощ! Измама със сим карта!

  • 9 124
  • 51
  •   1
Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 455
Скрит текст:

Що се отнася до куриера, който носи договора на бъдещия клиент - ами четете, момичета! Навсякъде в медии, а и в ЗКЗП, дори в много сайтове за онлайн пазаруване, се пише, че при договор извън обекта (магазина) имаш право да върнеш стоката в 14-дневен срок. Тогава независимо от подписването договорът не се смята за сключен, ако е върнат (аз бих добавила писмено и че се отказвам от него). Това е по европейска директива.


Ставаше дума за това, че куриерската им услуга /Спиди, които и без МТЕЛ са си гняс/  е на ниво ултиматум и думите да онзи бяха точно "нямате право да четете..."  Crazy   А иначе, колкото до прекратяването - ми бяхме много добре на Близу и нямах намерение да ги сменям. Сега вече проимах, ама и 14-те дни са минали. Нищо, те и двете години ще минат   Simple Smile
Много си кротка, значи.  Wink Аз не позволявам куриер да ми диктува какво трябва и какво не, има много нагли сред тях. Един след скандал го накарах 15 минути да ме чака да прочета договора. Има опция "преглед", абсурд е да не е могло да се прочете, просто не трябва да отстъпваме пред наглеците. Това е документ, не зеле.
Просто не си знаем правата като потребители, включително и по отношение на куриерските услуги.

# 46
  • София
  • Мнения: 35 235
Някой знае ли какво става с роуминга? Отпадат ли таксите 15.06.2017 г. в рамките на ЕС? И ако да, понеже от МТЕЛ очаквам всякакви изненади, знае ли някой дали след тази дата трябва специално да заявя отказ от настоящия ми роуминг план или това ще стане автоматично?
Ето подробности:
http://www.blitz.bg/ikonomika/kazvame-sbogom-na-rouminga-na-15-y … g_news484460.html
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-3111_bg.htm

# 47
  • София
  • Мнения: 455

Скрит текст:
Това споразумение, което е постигнала КЗП - за плащане само на 3-месечна неустойка, е съдебно. Не съм сигурна, че касае само новите договори, както твърдят монополистите. Ако беше така, КЗП изрично щеше да го упомене. Защото ако утре ти изтече 2-годишният договор и го подновиш за нови две години, телекомът ще го води анекс, т.е. стар договор и пак ще извият ръцете на клиента.

Ще взема утре да звънна в КЗП да ми посочат кой точно е актът, с който Ментел и Свиваком са се задължили за неустойките.


Скрит текст:
Що се отнася до куриера, който носи договора на бъдещия клиент - ами четете, момичета! Навсякъде в медии, а и в ЗКЗП, дори в много сайтове за онлайн пазаруване, се пише, че при договор извън обекта (магазина) имаш право да върнеш стоката в 14-дневен срок. Тогава независимо от подписването договорът не се смята за сключен, ако е върнат (аз бих добавила писмено и че се отказвам от него). Това е по европейска директива.

Въобще, когато комуникирате с наемници на монополните дружества, е добре да се интересувате от имената и да помните кога какво са казали, за да може да го използвате като аргумент в евентуални жалби и сигнали. Телекомите много държат на анонимността си и когато почнеш да ги атакуваш не само с разказвателни случки, а с точни факти, и когато си знаеш що-годе и потребителските права, гардът им пада и дават заден.

[/quote]
Проверих, момичета. Позвъних на националния телефон на КЗП да питам за неустойките. Оказва се, че Edden не е права и че телекомите лъжат, че 3-месечните неустойки важат само за нови договори.
От КЗП ми отговориха, че след 1.07.2016 г. можеш да се откажеш от плана си с 3-месечна неустойка независимо че договорът е сключен преди тази дата. В тази неустойка обаче плащаш пълния размер за 3-месечен абонамент, без преференциите. Това важи за планове, където не си обвързан с телефон или др. устройство на изплащане. Ако си взел такива устройства, те ще трябва да бъдат платени в пълния им размер (а не в промоционалната им цена, обвързана с абонаментен план).
Ако договорът е изтекъл и стане безсрочен, преференциите също падат и започва да се начислява месечна такса в пълния размер на съответния тарифен план.

# 48
  • Мнения: 482
Подадох оня ден жалба, 20 -  30 дни е времето за отговор.

# 49
  • София
  • Мнения: 455
Къде? В телекома ли? УмрЕла работа.
Когато има намесен ЧСИ, по-добре си намери адвокат, защото текат срокове и...

# 50
  • Мнения: 2 617

Скрит текст:
Скрит текст:
Това споразумение, което е постигнала КЗП - за плащане само на 3-месечна неустойка, е съдебно. Не съм сигурна, че касае само новите договори, както твърдят монополистите. Ако беше така, КЗП изрично щеше да го упомене. Защото ако утре ти изтече 2-годишният договор и го подновиш за нови две години, телекомът ще го води анекс, т.е. стар договор и пак ще извият ръцете на клиента.

Ще взема утре да звънна в КЗП да ми посочат кой точно е актът, с който Ментел и Свиваком са се задължили за неустойките.


Скрит текст:
Що се отнася до куриера, който носи договора на бъдещия клиент - ами четете, момичета! Навсякъде в медии, а и в ЗКЗП, дори в много сайтове за онлайн пазаруване, се пише, че при договор извън обекта (магазина) имаш право да върнеш стоката в 14-дневен срок. Тогава независимо от подписването договорът не се смята за сключен, ако е върнат (аз бих добавила писмено и че се отказвам от него). Това е по европейска директива.

Въобще, когато комуникирате с наемници на монополните дружества, е добре да се интересувате от имената и да помните кога какво са казали, за да може да го използвате като аргумент в евентуални жалби и сигнали. Телекомите много държат на анонимността си и когато почнеш да ги атакуваш не само с разказвателни случки, а с точни факти, и когато си знаеш що-годе и потребителските права, гардът им пада и дават заден.

[/spoiler]
Проверих, момичета. Позвъних на националния телефон на КЗП да питам за неустойките. Оказва се, че Edden не е права и че телекомите лъжат, че 3-месечните неустойки важат само за нови договори.
От КЗП ми отговориха, че след 1.07.2016 г. можеш да се откажеш от плана си с 3-месечна неустойка независимо че договорът е сключен преди тази дата.
Скрит текст:
В тази неустойка обаче плащаш пълния размер за 3-месечен абонамент, без преференциите. Това важи за планове, където не си обвързан с телефон или др. устройство на изплащане. Ако си взел такива устройства, те ще трябва да бъдат платени в пълния им размер (а не в промоционалната им цена, обвързана с абонаментен план).
Ако договорът е изтекъл и стане безсрочен, преференциите също падат и започва да се начислява месечна такса в пълния размер на съответния тарифен план.
[/quote]


Извинявам се за грешната информация  bouquet

# 51
  • София
  • Мнения: 455
Сигурна съм, че не е нарочно,  Flowers Rose
просто така твърдят телекомите, но съм се научила, че всяко тяхно твърдение трябва да се подлага под съмнение.

Общи условия

Активация на акаунт