Що се отнася до куриера, който носи договора на бъдещия клиент - ами четете, момичета! Навсякъде в медии, а и в ЗКЗП, дори в много сайтове за онлайн пазаруване, се пише, че при договор извън обекта (магазина) имаш право да върнеш стоката в 14-дневен срок. Тогава независимо от подписването договорът не се смята за сключен, ако е върнат (аз бих добавила писмено и че се отказвам от него). Това е по европейска директива.
Ставаше дума за това, че куриерската им услуга /Спиди, които и без МТЕЛ са си гняс/ е на ниво ултиматум и думите да онзи бяха точно "нямате право да четете..."
А иначе, колкото до прекратяването - ми бяхме много добре на Близу и нямах намерение да ги сменям. Сега вече проимах, ама и 14-те дни са минали. Нищо, те и двете години ще минат 
Аз не позволявам куриер да ми диктува какво трябва и какво не, има много нагли сред тях. Един след скандал го накарах 15 минути да ме чака да прочета договора. Има опция "преглед", абсурд е да не е могло да се прочете, просто не трябва да отстъпваме пред наглеците. Това е документ, не зеле.Просто не си знаем правата като потребители, включително и по отношение на куриерските услуги.
