За "услугите" на Топлофикация!

  • 15 998
  • 136
  •   1
Отговори
# 120
  • София
  • Мнения: 1 336
Човече, знам, че сметките са прогнозни, но не очаквах за мразовития януари да е по-ниска от миналогодишната и 1:1 като декемврийската Mr. Green
От години не бяхме пускали на 3 и се събраха бая единички. Не ми се мисли какво изравняване ще бъде   Twisted Evil

# 121
  • София
  • Мнения: 1 142
Аз питах преди време, никой не ми отговори, сега ще си перефразирам малко питането. След като пуснаха топлата вода, в целия вход станаха аварии и течове, протекоха тръби, наводниха се мазетата... Та дали има вариант да пуснем обща жалба до Топлофикация, от името на домоуправителя или домсъвета? Дали има шанс да получим обезщетение, с което входът ни да си покрие ремонтите?
 И ако някой вече е пуснал жалба, ако може да каже къде точно се подава, за какво обезщетение претендирате? Всичко като информация би било полезно!

# 122
  • Мнения: 5 642
Някой от вас подал ли е жалба за компенсация?

# 123
  • Мнения: 47 352
Аз питах преди време, никой не ми отговори, сега ще си перефразирам малко питането. След като пуснаха топлата вода, в целия вход станаха аварии и течове, протекоха тръби, наводниха се мазетата... Та дали има вариант да пуснем обща жалба до Топлофикация, от името на домоуправителя или домсъвета? Дали има шанс да получим обезщетение, с което входът ни да си покрие ремонтите?
 И ако някой вече е пуснал жалба, ако може да каже къде точно се подава, за какво обезщетение претендирате? Всичко като информация би било полезно!
Каква е била причината? Ако са амортизирани тръби, едва ли ще ви компенсират.
Преди време у нас стана наводнение, защото при пускането се оказа, че майсторите са скъсали с пренатягане връзките при радиаторите. Нямаше как да искаме компенсация за това, причината си беше при нас.
Затова, майсторите, които са оправили аварията, трябва да кажат причината и ако не се касае за ваш пропуск, тогава звъннете и попитайте как точно да го направите. Аз лично, по друг повод, пуснах на мейла за рекламации.

# 124
  • България-Швейцария
  • Мнения: 2 535
Още не съм, нямам време да се усмихна  Close
Рових навсякъде, не намерих нещо конкретно, освен това, че трябва да се поиска да се снеме архивиранатата информация от паметта на уреда в абонатната станция. Смятам да съчиня някакъв свободен текст в тоя дух, обаче къде да я подам? На гише ги обработват до 30 дни, абсолютно безсмислено упражнение. Май ще я засиля на официалния им мейл инфо-нещо си, ще го изровя после, че съм в движение.
Миналата седмица ми отговориха като питах защо сме на студено.

# 125
  • Мнения: 2 391
Аз още не, но скоро. Simple Smile

# 126
  • София
  • Мнения: 1 142
Аз питах преди време, никой не ми отговори, сега ще си перифразирам малко питането. След като пуснаха топлата вода, в целия вход станаха аварии и течове, протекоха тръби, наводниха се мазетата... Та дали има вариант да пуснем обща жалба до Топлофикация, от името на домоуправителя или дом съвета? Дали има шанс да получим обезщетение, с което входът ни да си покрие ремонтите?
 И ако някой вече е пуснал жалба, ако може да каже къде точно се подава, за какво обезщетение претендирате? Всичко като информация би било полезно!
Каква е била причината? Ако са амортизирани тръби, едва ли ще ви компенсират.
Преди време у нас стана наводнение, защото при пускането се оказа, че майсторите са скъсали с  връзките при радиаторите. Нямаше как да искаме компенсация за това, причината си беше при нас.
Затова, майсторите, които са оправили аварията, трябва да кажат причината и ако не се касае за ваш пропуск, тогава звъннете и попитайте как точно да го направите. Аз лично, по друг повод, пуснах на мейла за рекламации.
Щранговете на целия вход бяха сменени преди 2 години. Не съм специалист, но предполагам, че при резките разлики в спадането и покачването на налягане, на температура, си е дало отражение върху тръбите! Технически не ги разбирам нещата, но е факт, че всичко се "скапа" при тяхната авария...
Беше ми интересно, дали може да се подаде колективен иск, от името на целия вход, тъй като при нас има много възрастни хора, а и доста наематели. И едните, и другите, едва ли ще "висят" на опашка, за да подават жалби!

Аз лично, по друг повод, пуснах на мейла за рекламации.
Ако пуснеш жалба на мейл, имаш ли нещо като входящ номер, нещо като знак, доказателство, че са приели документа ви?

# 127
  • Мнения: 47 352
Ако пуснеш жалба на мейл, имаш ли нещо като входящ номер, нещо като знак, доказателство, че са приели документа ви?
Изтрила съм ги вече, но мисля, че получих веднага отговор потвърждение, че е получено и ще се разгледа. Това беше вечерта късно, на следващия ден получих мейл с искане на телефон за връзка и след като отговорих сутринта цъфна екип  Crazy

# 128
  • София
  • Мнения: 452
Скрит текст:
Аз питах преди време, никой не ми отговори, сега ще си перефразирам малко питането. След като пуснаха топлата вода, в целия вход станаха аварии и течове, протекоха тръби, наводниха се мазетата... Та дали има вариант да пуснем обща жалба до Топлофикация, от името на домоуправителя или домсъвета? Дали има шанс да получим обезщетение, с което входът ни да си покрие ремонтите?
И ако някой вече е пуснал жалба, ако може да каже къде точно се подава, за какво обезщетение претендирате? Всичко като информация би било полезно!
Може би това? https://dariknews.bg/novini/bylgariia/ombudsmanyt-syvetva-vsichk … ofikaciia-2002041

http: //-reklamen-spam245-/news/kak-da-podadem-zhalba-kam-toplofikatsiya-zaradi-spryanoto-parno-15832.html  
Вторият линк от булевард.бг Мамата ми го скапва незнайно защо и затова пускам цитат от статията:
"За да можем да получим дължимата неустойка от "Топлофикация-София" за спряното парно и топла вода, задължително трябва да подадем жалба

"Топлофикация София" дължи неустойка, ако е оставила абонат без топла вода и парно за повече от 48 часа по вина на дружеството. Тя е в размер на стойността на недоставената топлинна енергия за периода на закъснението, съгласно Общите условия за продажба на топлинна енергия за битови нужди от "Топлофикация София" EАД на клиенти в град София.

За да се получи тази неустойка обаче, клиентът трябва да подаде жалба. Без подадена жалба, няма как и "Топлофикация" да изплати дължимата неустойка.

Според чл. 53 на същите общи условия при неизпълнение на задълженията от страна на "Топлофикация София" клиентът има право на възражение чрез заявление, сигнал или жалба. Те трябва да отговарят на следните изисквания, за да бъдат разгледани:

- да са написани на български език;

- да са посочени името и адресът на клиента;

- да е посочено в какво се състои искането;

- да са изложени обстоятелствата по случая и да са представени доказателства, ако клиентът разполага с такива;

- да са подписани от клиента или от упълномощен негов представител.

Ако горните условия са изпълнени, топлофикационното дружество е длъжно да отговори в срок не по-дълъг от 15 работни дни. Ако е необходима проверка на място или чрез търговеца, извършващ дяловото разпределение, срокът може да бъде удължен до 30 дни"

Доколкото разбирам от писанията по сайтовете, прави се разлика между "обезщетение" и "компенсация". Така че внимателно пишете жалбата.
Впрочем аз не бях сред авариралите блокове, но и останалите софиянци сме ощетени - парното беше слабичко през онези студени дни. Но щеше да звучи като "смешен плач" на фона на мръзнещите пострадали, ако и ние бяхме надигнали глас, ми се струва.

Последна редакция: пн, 27 фев 2017, 01:25 от iv6

# 129
  • Мнения: 40 158
Аз като ги питах за обезщетение ми писаха следното:


"Здравейте,

Във фактурата си за м. февруари 2017, която ще получите след 15 март т.г. ще бъде ясно и точно обозначено какво и колко обезщетение получавате.

Поздрави и лек ден!"

# 130
  • София
  • Мнения: 452
Аз като ги питах за обезщетение ми писаха следното:

"Здравейте,
Във фактурата си за м. февруари 2017, която ще получите след 15 март т.г. ще бъде ясно и точно обозначено какво и колко обезщетение получавате.

Поздрави и лек ден!"
Мам...  bash Много са нагли! Сигурна съм, че няма да е "ясно и точно", а замазано и неразбираемо.

# 131
  • sofiq
  • Мнения: 1 592
Побесняла съм,дойде ми сметка за топла вода 92 лв.,за 40 квадрата апартамент ,при положение ,че няма радиатори ,махнати са преди над 10 години и при положение,че 15 дни от месеца в апартамента не е имало никой и не е ползвана капка вода...как е възможно да дойде такава сметка #Cussing out

# 132
  • София
  • Мнения: 18 256
Нормална сметка, какво и е?
Има парно - сградна инсталация . на хората без радиатори им се начислява повече.
А и подгряването на вода си е в реда на нещата.
Иначе само бойлер в апартамент без парно е около 80 лв/месечно.

# 133
  • sofiq
  • Мнения: 1 592
Нормална сметка, какво и е?
Има парно - сградна инсталация . на хората без радиатори им се начислява повече.
А и подгряването на вода си е в реда на нещата.
Иначе само бойлер в апартамент без парно е около 80 лв/месечно.

за над 10 години в този апартамент повече от 70 лв зимния период за топла вода не съм плащала,92 лева за 15 дни съвсем не са нормална сметка.

# 134
  • Мнения: 40 158
Нормална сметка, какво и е?
Има парно - сградна инсталация . на хората без радиатори им се начислява повече.
А и подгряването на вода си е в реда на нещата.
Иначе само бойлер в апартамент без парно е около 80 лв/месечно.

Защо да е нормална сметка. Нали не ползва парно, а само топла вода.
Аз примерно също не ползвам парно, а само топлата вода. Но радиатори имам. Тристаен апартамент, днес дойде сметката - 52 лв и нещо.

Общи условия

Активация на акаунт