Какво да правя?

  • 5 880
  • 66
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 8 001
https://files.fm/u/nydwvy5d

В този файл от 11-та страница започват едни таблици, в които пише какво трябва да знае детето.

# 61
  • София
  • Мнения: 44 348
Пише - трета група - определя броя на звуковете в думата - и това е.

# 62
  • Мнения: X
И разпознава имена и дати на стената. Моето си търси къде му е написано името в рисунките по таблата. Миналата година само първата буквичка различаваше, в края на тази разчита имена, работили са по това. А като погледнах и останалите предмети, доста неща има, по които поне в нашата не са работили.

# 63
  • София
  • Мнения: 44 348
Върху календара също ще трябва да поработим.
Мисълта ми беше, че догодина е предучилищна пак, ще научи нещата, няма да го върнат, я.

# 64
  • Мнения: X
Free Agent, честно казано като погледнах и нещата за догодина изобщо не съм сигурна, че ще е достатъчно зрял да усвои всичко това. Някои от следващите ги знае, но и има някои от тазгодишниите, които му куцат сериозно. Понеже опитвам с такива да помагам, забелязвам, че просто има неща, които в даден момента не се получават, но примерно половин-една година по-късно разбира от раз. Не се притеснявам особено, като видя, че не става, пробвам пак след няколко месеца. Все на някакъв етап ще се научи да чете и да познава часовник, дали ще е в подготвителен или във втори - няма да е единствен и в двата случая  Laughing

# 65
  • София
  • Мнения: 44 348
Аз съм преподавател и съм напълно наясно, че мозъкът на повечето нормални деца не е готов за материала, който се опитват да им натресат все по-надолу и по-надолу. Ако може от 1ва група да четат, ще е най-добре! Close

Дъщеря ми е родена в края на годината и редовно загрява нещата 2-3 месеца след другите.

# 66
  • Мнения: X
Аз в първа се научих да чета, малкият от трета сам опитва да срича, но поне година още му трябва (освен ако не се амбицирам да го тормозя). Децата са различни, някакви усреднени са изискванията според мен, съобразени с възможностите на повечето НО при оптимално преподаване и занимания вкъщи. Често липсват и двете, затова им е трудно на дребните. То е ясно, че у дома на всяко е различна ситуацията, но поне в образователните институции могат малко по-спокойна и нормална атмосфера да им осигурят, за да се усвоява материала наистина от повечето, а не да се препуска.

Общи условия

Активация на акаунт