Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са разликите между СМГ, Немската гимназия и Американския колеж?
Каква е системата за оценяване в Американския колеж?
Какви са критериите за прием в американски университет и стипендии?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са разликите между СМГ, Немската гимназия и Американския колеж?
СМГ предлага изключителна подготовка по математика с уникални преподаватели. Немската гимназия осигурява отлична подготовка по немски език и общообразователни предмети, като служи като стъпало към висше образование в Германия и Австрия. Американският колеж се фокусира върху изграждането на щастливи хора, подготовката за кандидатстване в американски и британски университети и развитието на индивидуални ценности и визия за бъдещето.
-
Каква е системата за оценяване в Американския колеж?
-
Какви са критериите за прием в американски университет и стипендии?
Студентите трябва да изпратят данъчни и имотни декларации, за да получат стипендии в американски университети. Въпреки че стипендиите не се основават единствено на заслуги, добрите резултати от SAT и есетата могат да увеличат шансовете за по-голяма стипендия. Критериите за прием в американски университет и стипендии се различават всяка година, като се вземат предвид фактори като академични постижения, извънкласни дейности и финансова нужда. Въпреки че не са публично оповестени, успехът в училище и участието в състезания могат да повлияят на процеса на приемане и отпускане на стипендии.
-
Какви са часовете и клубовете в Американския колеж?
-
Какви са очакванията за дипломата от Американския колеж по отношение на кандидатстване в университети?



Ако се включвам обаче, то е не защото съм съгласна с Гуши Буши (не съм), а защото нейното пристрастно мнение е подложено на критика отвсякъде, определя се като опит за абсолютизиране, иска й се линк към очевидно несъществуваща статистика.... И когато същото направи Ежко (понеже последният навсъкъде тръби колко западнали са останалите гимназии, а оттам и колко погрешен е изборът им), когато скалъпи някаква пропорция за разпределение на отличниците (която е толкова недоказуема като статистиката на Гуши Буши), пък била тя и субективна (пропорцията), в много груб вид, подкана да престане няма. Значи един има право някакви свои субективни пресмятания да прави, друг -не.
Аз също нямам съмнение, че децата с над 70% са се представили отлично, ама по мои впечатления масата влиза с около 50%, че и отдолу. А да се изкарат 50% не е нищо особено все пак.