Пазаруване от Amazon - тема №65

  • 96 131
  • 757
  •   1
Отговори
# 390
  • here and now
  • Мнения: 5 565
Причината за отказа - недостаъчна наличност ли е? Мисля, че вкарах точна сума, освен това картата е Visa-кредитна и няма как да е била на минус...
 Името на картата не е с това на профила, но от опит знам, че не е проблем.
Предния ми опит беше с друга карта и си беше чисто Stornien, но там я бях ползвал и по друг профил... та разбираемо, но този път?

ПП: Мисля да си издам виртуалка, че чувам от вътрешен човек за кражба на данни от карти и злоупотреба (за amazon.de говоря)...

Към ЦКБ извадих, понеже имам онлайн банкиране там, но има такси по 3% от захранваната сума... и трябва на ръка или през някакъв сайт техен да нареждам, което пак взима такси (май?), а от банкирането няма как, което се обезсмисли идеята с една банка. Най-вероятно ще си извадя нова пластика (с различен номер на карта) към същата разпл. сметка (за да не плащам още една мес. такса подръжка) - така решавам ли проблема със сигурността? Така ще мога от вкъщи да превеждам определена сума и след това да пазарувам.
 
Други идеи (без ДСК)  newsm78

Ihre Bestellung bei Amazon.de
Скрит текст:
Guten Tag,

wir haben Ihre aktuelle Bestellung(en) bei Amazon.de storniert, weil wir Ihre Kreditkarte nicht belasten konnten.

Wir konnten leider nicht in Erfahrung bringen, warum Ihre Kreditkarte abgelehnt wurde. Eine Belastung kann aus verschiedensten Gründen abgelehnt werden. Einige davon stehen auch nicht im Zusammenhang mit der Gültigkeit der Kreditkarte. Aus diesem Grund versuchen wir oftmals, die Belastung zu einem späteren Zeitpunkt zu verarbeiten.

Möglicherweise sollten Sie Kontakt mit Ihrem Kartenaussteller aufnehmen. Einige Aussteller beschränken möglicherweise elektronische und Internet-Einkäufe.

Wenn Sie beim nächsten Mal eine Bestellung über den Einkaufswagen aufgeben, geben Sie Ihre neuen Informationen im Zahlungsabschnitt unseres Bestellformulars an.

Wenn Sie lieber 1-Click-Shopping verwenden möchten, können Sie Ihre Einstellungen so anpassen, dass zukünftig 1-Click-Bestellungen über den Link für die 1-Click-Einstellungen unter "Mein Konto" laufen. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" und anschließend auf "1-Click-Einstellungen". Melden Sie sich mit Ihrer E-Mail-Adresse oder Mobilfunknummer und Ihrem Passwort an. Sie können die Optionen dann für jede beliebige Adresse im Adressbuch ändern, einschließlich Ihrer standardmäßigen Kreditkarte für jeden Eintrag.

Sie können außerdem eine neue Kreditkarte zu Ihrem Amazon.de-Konto hinzufügen, bevor Sie eine Bestellung aufgeben. Klicken Sie auf unserer Website auf "Mein Konto" (möglicherweise werden Sie dabei zur Anmeldung aufgefordert). Klicken Sie anschließend im Abschnitt "Zahlungen" auf "Zahlungsart hinzufügen" und befolgen Sie die Anweisungen zum Hinzufügen Ihrer Kreditkarte.

Weitere Informationen zu den von uns akzeptierten Zahlungsarten finden Sie im Abschnitt "Zahlungsarten" auf den Hilfeseiten von Amazon.de unter http://www.amazon.de/hilfe.
Колкото и пластики да изкараш е все същото, защото теглят от една и съща сметка, а има ли пари в нея независимо с коя пластика ще платиш си ги теглят. Допълнителна карта в моята банка преди години струваше 5 лева (еднократно при издаване), но не ти решава проблема.

# 391
  • София
  • Мнения: 708
аз търся само хубава кожена чанта, ще съм благодарна, ако споделите когато се натъкнете на такава.... благодаря на всички които споделят изгодни линкове...

# 392
  • Мнения: 7 519
Не знам до колко лева търсиш, но хвърли едно око тук. Има доста изгодни оферти.
https://www.fashionette.com

# 393
  • София
  • Мнения: 708
благодаря ще разгледам

# 394
  • на Мелмак
  • Мнения: 12 034
Моля за мнение за това яке , дали става за студена зима или е по- скоро пролет /есен?

https://www.amazon.de/gp/product/B01HJMPSCG/ref=ox_sc_act_title_ … id=A3JWKAKR8XB7XF

# 395
  • Мнения: 1 643
Амазон са ми затворили акаунта и искам да им пратя факс с данни. Някой правил ли го е? Чудя се какво точно да им пратя - към ДСК съм. Дали от договора за картата или нещо от онлайн банкирането? Опитах се да поръчам един парфюм.

# 396
  • София
  • Мнения: 999
Момичета, търся черни/тъмносини кожени/велурени mary jane обувки на ток - като тези  горе-долу, но по възможност не на такава цена  Mr. Green 36, 36,5 като номер  Peace
Дали някой е мяркал нещо подходящо?

# 397
  • Sofia
  • Мнения: 4 911
Амазон са ми затворили акаунта и искам да им пратя факс с данни. Някой правил ли го е? Чудя се какво точно да им пратя - към ДСК съм. Дали от договора за картата или нещо от онлайн банкирането? Опитах се да поръчам един парфюм.

От колко време имаш профил и ползвала ли си го? Напоследък много хора имат подобен проблем и ми е интересно на какъв принцип блокират акаунти.

# 398
  • Мнения: 19 907
Получих второ известие за пратка от 10ти от Италиаците, явно се е загубило първото
тъкмо мислех да им пиша

# 399
  • Тополовград
  • Мнения: 575
http://es.buyvip.com/ref=pe_220051_153483541_dpi15?ie=UTF8&s … amp;ref=qd_ic_t_d  Моля ви помогнете ми отговарят ли на номера.

# 400
  • Мнения: 620
Прада си отговарят съвсем коректно на номера.

# 401
  • София
  • Мнения: 424
Амазон са ми затворили акаунта и искам да им пратя факс с данни. Някой правил ли го е? Чудя се какво точно да им пратя - към ДСК съм. Дали от договора за картата или нещо от онлайн банкирането? Опитах се да поръчам един парфюм.
Ако не е уточнено в имейла пиши на Амазон какви точно данни искат да им изпратиш и защо.По назад в темата се обсъждаше същият проблем.                                                                                                         
                                                                                                                                                                       
И на мен наскоро ми блокираха акаунта във всички амазони и випове,но искаха да си сменя паролата,а не да им изпращам данни.Обяснението беше,че техният отдел за сигурност са попаднали на списък качен в интернет с имейли и пароли в които фигурирал и моят.

# 402
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Аз бях с блокиран акаунт предната седмица, също ми искаха данни с факс. НИЩО не съм пращала. Писах им през контактната форма от сайта да ги попитам какво става. Отблокираха ми акаунта почти веднага. Все пак тази работа ме притесни, затова звънях до Америка да ми обяснят дали акаунта ми е хакнат. Оказа се, че блокирането ми е свързано с Amazon web services- услуга на амазон за cloud услуги. Не разбрах какъв точно е бил проблемът, аз също подозирам, че имат някакъв пробив при тях.

# 403
# 404

Общи условия

Активация на акаунт