Оценката – от какво значение е за вас?

  • 19 043
  • 264
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: X
Има ли разлика в средата по паралелки?

Понякога има. В 18 СОУ например, в японската паралелка се концентрират най-амбициозните и ученолюбиви деца, докато в арабската преобладават деца от смесени бракове, за които учителите твърдят, че са доста аху-иху. Не зная дали е съвсем вярно, но това ми е инфото.

# 211
  • Мнения: 9 052
Ама естествено! Как не се сети по рано!

Темата е за оценките. Та ако целите средата, а си знаете, че интереса на детето ви е другаде ...защо този зор за отличен.

Нали

Естествено, че всичко е заради средата! За какво друго да е? 

Сега пък излезна, че ако пукничето не пасва то трябва да насилим я средата я него ...

# 212
  • София
  • Мнения: 62 595
Бандера, сори, ама разсъждаваш като 13-годишна! В добрата среда обикновено са отличниците, най-малкото защото са готови да спазват дисциплина, за да учат. Малко трудно ще разбереш урока още в клас, ако има пет човека, че и повече, които всячески пречат и пребиваването им в училище е колкото да не им пишат отсъствия. Учителите също се мотивират повече, когато работят в добра среда и поне не им се налага да усмиряват подивял клас, на който не му дреме, стига да избута четворката или тройката.  Едното върви с другото и си влияят взаимно.
Какво означава пукниче?

# 213
  • Мнения: 9 052
Andariel я престани да ме определяш!

# 214
  • Мнения: X
Ама естествено! Как не се сети по рано!

Темата е за оценките. Та ако целите средата, а си знаете, че интереса на детето ви е другаде ...защо този зор за отличен.

Защото с лоши оценки шансът да попадне в кофти среда е огромен.

# 215
  • Мнения: X
Темата е за оценките. Та ако целите средата, а си знаете, че интереса на детето ви е другаде ...защо този зор за отличен.
Каквито и да са интересите на детето, то ще трябва да постигне достатъчно високи резултати, за да го приемат в желаното училище. Всеки трябва да кандидатства след завършване на основно образование, ако иска да продължи да учи, а образованието е задължително до навършване на шестнайсетгодишна възраст.

# 216
  • София
  • Мнения: 62 595
Бандера, направих същото, което направи ти, така че се дърдИ на себе си.

# 217
  • Мнения: 9 052
Значи системата е порочна и ограничава хората в развитието и упражняването на талантите им и на силните им страни.
Ако искаш да си в добра среда правиш каквото ти се каже. А после на къра и се надяваш да имаш средства и време за @хоби@

# 218
  • Мнения: 9 052
Andariel нямаш едно мнение в което да не ме определяш. Престани защото ми е неприятно . Пак те моля да си намериш някой друг да се занимаваш с него.

Аз не те определям и нямам желание да се занимавам с теб.

Престани да ме адресираш и да ме определяш. Не ми е приятно.

# 219
  • Мнения: X
Как предлагаш да се отсеят кандидатите, ако са примерно 1000 за 100 места?

# 220
  • София
  • Мнения: 62 595
Ако искаш, можеш да вдигнеш революция за собственото си дете (не зная дали имаш, колко имаш и колко големи) в седми клас - изправяш се гордо и казваш "системата е порочна, детето ми няма да се подготвя за изпитите повече, отколкото в клас, затова си гледайте работата+ и да развееш знамето.
На мен за системата не ми дреме, а ако ми дреме то е дотолкова, доколкото децата ми могат да извлекат максимални ползи от настоящото й състояние. Едното вече завърши, сега и другото, така че за мен резултатите са изцяло положителни

# 221
  • Мнения: 1 807
Значи системата е порочна и ограничава хората в развитието и упражняването на талантите им и на силните им страни.
Ако искаш да си в добра среда правиш каквото ти се каже. А после на къра и се надяваш да имаш средства и време за @хоби@

Всъщност е точно обратно, стремиш се към " добра среда", за да правиш това което ти е важно и да упражняваш талантите и силните страни. Това за къра са частни случаи.
Системата като цяло не я коментирам.

# 222
  • Мнения: 9 052
Не съм сигурна, защото в темата за кой какво иска да работи се оказва, че масата работи не каквото иска и си упражнява дипломите защото ги има и за повече пари ... и не са особено щастливи.
Виж темата.
А иначе на теория ...

Всъщност е точно обратно, стремиш се към " добра среда", за да правиш това което ти е важно и да упражняваш талантите и силните страни. Това за къра са частни случаи.
Системата като цяло не я коментирам.

може би.
Практиката ли е важна или теорията.

# 223
  • София
  • Мнения: 62 595
Бандера, ти какво правиш или би направила, когато всичко това, което пишеш, засяга твоето лично дете? Дотук всички, които сме писали в темата, сме все с големи деца, с които или сме минали през мелачката, или баш в мелачката. Децата ни успешно са преминали или са почти на финала на училищната система и знаем как работи системата, къде са й бъговете и как да насочваме децата си. Доколкото познавам някои потребители по описаното във форума през годините, на всички децата са отличници, преборили се и изкарали в най-добрите гимназии и си продължават по житейските и професионални пътища по живо по здраво. Все успешни деца са, а то е и защото никоя тук не е дрямала и не е разтягала локуми на тема колко е гадна системата и колко недооценено е чадото.

# 224
  • Мнения: 1 807
Не съм сигурна, защото в темата за кой какво иска да работи се оказва, че масата работи не каквото иска и си упражнява дипломите защото ги има и за повече пари ...
Виж темата.
А иначе на теория ...

Всъщност е точно обратно, стремиш се към " добра среда", за да правиш това което ти е важно и да упражняваш талантите и силните страни. Това за къра са частни случаи.
Системата като цяло не я коментирам.

може би.
Практиката ли е важна или теорията.
Всичко е важно!
Темата, за която ми казваш съм я видяла и честно казано не ме интересува- всеки си пише каквото си иска;)

Общи условия

Активация на акаунт