My Toys - В света на играчките - 36!

  • 31 656
  • 745
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 122
Това е сайта :










http://images.mytoys.com/mytoys/images/flyer/schulflyer10/index2.html





Място за регистрация
Колко е доставката може да видите тук
Състоянието на поръчката може да следите от тук
!!!Доставката до България се извършва от DHL за територията на Германия, а след това се поема от БП, което означава че трябва да търсите пакетите си в пощенския клон, към който се води Вашата улица, като реалния срок е около месец!!!
!!!Обявените цени в сайта са с начислено ДДС за територията на Германия, след като ги добавите в кошницата Ви ще се отрази разликата с добавената стойност до ДДС на България, ако поръчката Ви ще пътува насам!!!
Преводач от немски на български
Често задавани въпроси!


За поръчката :

За да направите поръчка ,първо трябва да се регистрирате .
Избирате артикула и при поставяне в кошницата след секунди излиза малко прозорче ,което проверява дали стоката е налична , от него избирате Weitershoppen за да продължите с пазаруването или .. Zur Kasse  за да видите какво има в кошницата и поръчате .
След като приключите с избора на стоки,влезте в кошницата и натиснете Weiter zur Kasse  намиращ се отгоре вдясно над артикулите. Излизат ви данни от профила, както и самите артикули.Под адреса за доставка в дясно има каре : Gutschein / Rabatt / Gratisartikel , в него попълвате кода за намаление ,винаги с малки латински букви и потвърждавате първо с бутона до него – Einlosen , ако ви приеме кода ви връща на Weiter zur Kasse .
В ляво над артикулите имате поле  Zahlungsart, където попълвате данните на вашата кредитна/дебитна карта. След като се убедите, че всичко сте попълнили вярно слагате отметка на кутийката под сумите и натискате Bestellung abschiken.
До няколко часа ще получите автоматичен имейл за потвърждение на поръчката.
Ще ви изпратят мейл и когато поръчката ви се опакова и тръгва.
Kак да поръчате може да видите и тук

В Meine konto, в Auftragsübersicht може да следите състоянието на пратката. Там ще ви излезе и подробната фактура с поръчката,както и номера на пратката.Там излиза информацията за нейното движение


За артикулите

z.Zt. nicht lieferbar в момента артикула не се предлага
Leider Ausverkauft изчерпан артикул
Speditions-Artikel, nur in Deutschland lieferbar -не се доставя извън Германия
- отнася се за обемисти артикули ,пише го под цената .
***Всяка стока си има свой собствен артикулен номер, който можете да видите като кликнете на него в прозорчето с цената.
***При дрехи и обувки- всеки размер е с отделен артикулен номер.
***Ако правите голяма поръчка е най-лесно да добавяте стоките по артикулни номера. Линка към дадената стока завършва на този артикулен номер.
***Когато даден артикул е изчерпан, линка води на начална страница на сайта.
***Ако искате да поръчате повече бройки от един артикул, след като го добавите в кошницата избирате желаната бройка от падащо меню срещу конкретния артикул директно в кошницата.
Ако излезете от профила си преди да направите поръчка ще трябва отново да прибавяте стоките при следващото влизане- сайта не помни!!!

Кода винаги се пише с малки  латински букви !

Връщане на артикули

До сега  има пуснати поръчки с кредитни карти и дебитни визи електрон на БПБ, ПИБ, ЦКБ, КТБ,ДСК , Райфайзен банк , ПроКредит.
Картата, с която ще се плаща трябва да има поне 3 мес. валидност.
От скоро има много отказани ,неприети поръчки или такива на които искат банков превод ,когато се поръчва с карта ,на която  името на  картодържателя не съвпада с   името на /акаунта / на клиената.

С благодарности към  marianik открила този сайт и всички спомогнали за информацията в първия пост!      bouquet

                             Към първата тема   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32 33 34 35











Ако нямате собствена кредитна карта или просто не ви се занимава, има любезни мами, които предлагат комбинирани поръчки с пощенски разделени между участниците в съответната поръчка:

jijibiji


ivasl


DeCuTa


snezko


Приятно и успешно пазаруване на всички !

# 1
  • Мнения: 449
Аз първа  Grinning Хехе, днес ми е ден  Heart Eyes
Да се похваля, че още едно пакетче е тръгнало - с шейната  Party
Обаче отгоре пише, че поръчката ще бъде разделена на 2 пакета - ето те тръгнаха, а другите неща...Надявам се утре-вдругиден да изпратят и тях, че все ми е едно такова тиктакащо... Praynig
Пожелавам и на всички други "тръпнещи" скоро и успешно пристигнали поръчки Hug

# 2
  • София
  • Мнения: 324
Аз пак да се запиша на първа страница като миналия път, сега съм втора Wink

И пак да кажа: Момичета, аз продължавам да търся за малкото ми момиченце това колелце PUKYlino. Ако някой вече му е излишно, ще се радвам да ми пише.
Може и следващият размер Wink


Диди, в предната темичка четох за кашончетата, които разнасяш насам-натам. Представям си учудените очи на пощаджийките, да не говорим, че ще стават още по-големи. Много ти благодарим!
Иве bouquet

Последна редакция: вт, 16 ное 2010, 22:39 от maminko

# 3
  • Русе
  • Мнения: 3 711
Опс и аз Simple Smile

# 4
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Мър-мяу!

# 5
  • Мнения: 22 901
Хоп-троп,ей ме на,..

# 6
  • София
  • Мнения: 2 884
Avgusta коя шейна чакате?

# 7
  • София
  • Мнения: 813
моля Ви майчета, малкия калпазанин иска нещо като пиано с микрофон
babuza има доста подобни неща, но не виждам колко ти е голям калпазанина? Примерно това -
http://www.mytoys.de/CHICCO-Deejay-Piano/Spielzeug-nach-Alter/Ch … .09.13.04/1873324
[/quote]
Ние повече от година имаме това и дали общо 2 часа са си играли с него, хич не им е интересно. Микрофона не работи, не знам защо но се чува само шшшшшшшшшшш.
[/quote]

Малена, благодаря за инфото, че се чудех дали да не го вземем. Добре че послушах мамите тук, и засега чакаме кормилото, пак на чико.
А някой да има тази китара http://www.mytoys.de/CHICCO-DJ-Mixer-Gitarre/Spielzeug-nach-Alte … .09.13.04/1873335
Не можах да намеря клипче за нея в ютюба, много симпатична ми изглежда  Thinking

# 8
# 9
# 10
# 11
  • Мнения: 288
Мини   bouquet  много си старателна и акуратна  Laughing точно на стр.50 ... нова тема. Благодаря  Hug

Позволявам си да копирам поста с въпрос на sheherazada ... доста съм технически неграмотна и не знам как да го цитирам от старата тема, тук в новата  Blush  а ми се струва важен и момичето е притеснено. Нека да й помогнем с каквото можем  Hug
Мацки , бихте ли ми помогнали, защото вече нищо не разбирам...
До преди час поръчката ми си беше - Ihre Bestellung wurde versendet
сега изведнъж излиза под всеки артикул надпис - 2 Stück retourniert am 09.11.2010 00:00.
Защо са върнати и откъде, като нищо не е стигало до мен

Дано да съм ти полезна с "догатки и предположения", тъй като не знам цялата история на поръчката ти ... По-точно на коя дата са изпратени кашоните с върнатите артикули, т.е. дали е възможно да са изпратени, пътували и пристигнали на грешен адрес и оттам да са върнати обратно в тойса. Навярно, кашона/ите са били изпратени погрешно до друг адрес за получаване и са върнати обратно в тойса. Няма да е за пръв път ...  Диди е "специалист" по гръцките адреси за получаване  Sad  И аз съм имала подобни случаи ... кашона вместо за Бг, тръгнал и пристигнал в Белгия (1 път) и Испания (1 път) ... Служебно ги върнаха в тойса и ми ги пре-пратиха отново на правилния адрес за получаване.  
2 Stück retourniert = 2 върнати броя, едва ли под всеки артикул пише числото "2"  Thinking освен ако не си поръчвала от всичко х 2 броя ... напълно възможно, но не знам дали е така, ти си знаеш. Този надпис излиза само под артикули, които действително са върнати в тойса от получател.
Има и друга "версия" за интерпретиране на случая с "върнатите" артикули, ако времето от предаване на кошона/ите е малко ... може да са предадени в ДХЛ за обработка и изпращане до теб и по някаква причина вместо към теб да е/са отпътували обратно към тойса  Simple Smile
Какъвто и да е случая, важното е, че артикулите са "върнати" в тойса и няма да плащаш за тях ... Друг е въпроса какво става оттук нататък ... варианти много ... (1) от тойса приключват поръчката ти с "върнатите" артикули и теглят от сметката ти само толкова за колкото са ти доставили (или само за доставката до Бг или нищо) и ако искаш да получиш нещо от поръчката си, ще трябва да направиш нова поръчка; (2) пре-адресират "върнатите" артикули и ти ги изпращат на правилния адрес; имам и вариант (3) и (4) но много дълго ще се обяснявам за тях Wink  Каквото и да се е случило с поръчката ти, няма да мине без кореспонденция с тойса, за да се изясните какво се случва и какво следва да се направи оттук нататък Peace
Желая ти успешно решаване на поръчката и дано  се изясни положението по-скоро  Hug

# 12
  • София
  • Мнения: 2 884
Сега пък защо затвориха сайта по никое време  newsm78

# 13
  • Мнения: 221
Хайде и аз в новата тема  Grinning
mini_79    bouquet

# 14
  • Мнения: 511
Сега пък защо затвориха сайта по никое време  newsm78
За да можем да си легнем и да поспим hahaha

Общи условия

Активация на акаунт