НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 253
  • 960
  •   1
Отговори
# 510
  • София
  • Мнения: 1 352
Не винаги промоциите са за три месеца. Ние по случай 10г Близу бяхме цяла година на пълен пакет на цена 25 лв на месец, вместо 34,90. Като изтече годината таксата си ни стана 34,90 и понеже плащам през ипей - 33,90. Между впрочем вчера попитах за Дискавъри и другите програми които липсват отскоро, казаха ми че е временно. Та се чудех дали да не поискам намаление в таксата, но прочетох в брошурката на касата, че Близу си запазва правото за промени в програмите и май не си струва да се разправям с тях.

Заслужава си!  Crazy
След като мъжът ми им писа един любезен мейл, как сме доволни от услугите им, но заради липсата на Дискавъри ще ги напуснем, ни пуснаха целия пакет HBO до края на договора! Ние бяхме с пакета 140 канала, без HBO.



Хахах, не е заради любезния мейл. На всички го пускат, които са с пакет 140 програми! Simple Smile

По същия начин на мен ми идва сметка в ипей да платя 24.90. Платих ги, но после се сетих, че може би това не ми е таксата на месец, защото е средата на месеца, а и не е 25,90. Оказа се, че са ми начислили предплащане на пакет НВО. За не знам си колко месеца напред.  Вдигнах сериозен скандал по телефона на телефонния им съпрт и те ме пратиха в офис на близу. Отивам и те ми казват, ами добре спираме ви НВО пакета и това предплащане остава като плащане на такса за следващия месец. И аз доволна си тръгвам. При което чувам, че включвали БЕЗПЛАТНО НВО И СИНЕМАКС на тези, които нямат дискавъри и са на пакет 25.90. Е ТОГАВА ПОЛУДЯХ!!!!! Викам си значи пускате го безплатно, а на мен ми взимате предплащане до не знам си кога за същия пакет!! Казаха ми, че го пускат веднага. Нямам все още - 3ти ден. Освен това от заплатените НД канали имам само 5, а трябва да са 14. Всъщност вече са 4, защото олимпиадата свърши.... Обещават от първи септември да пуснат дискавъри и ако не го направят аз им казвам довиждане. За моя радост разсеян идиот, който ми включи цифровата след1 година чакане забрави да ми поиска подпис на договора. Така, че ще си гледат работата

# 511
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Аз съм щастлива, моят договор с тях изтече и сега е безсрочен. Воала...  newsm44. Сега само остава да реша с кого да ги сменя, че пак ми лазиха по нервите в техен стил - "Извадете картата от устройството, потъркайте я магически, поставете я отново. Ааа, не става, извадете я пак, хайде сега я поставете и превъртете каналите от 1 до 60, ама бааавно, докато изпише Няма достъп на всеки един. Пак ли няма, ми изчакайте 10 мин, устройството ви е забило /ама как не забива като ми я изключват, а само като я включват, така и не разбрах/. Накрая им теглих една майна, зарязах ТВ-то да работи и отидох да си върша работата, след 45 мин дойде сигнала. Явно ми го пуснаха, а не ми беше забило устройството, но как да е. Скоро ще им бия шута, само малко свободна да остана да им намеря заместители.

# 512
  • Мнения: 164
Момичета , много ви благодаря , че споделихте за HBO - то което включват. Вчера отидох и заявих ,че са ми шушанали за тази компенсация  Grinning На секундата ми пуснаха каналите за 6 месеца на пред .Преди седмица ходих за плащане и никой нищо не каза. Какво излиза, че само който си го поиска се облагодетелства , иначе се скътават. Благодаря ви .

# 513
  • София
  • Мнения: 1 352
Момичета , много ви благодаря , че споделихте за HBO - то което включват. Вчера отидох и заявих ,че са ми шушанали за тази компенсация  Grinning На секундата ми пуснаха каналите за 6 месеца на пред .Преди седмица ходих за плащане и никой нищо не каза. Какво излиза, че само който си го поиска се облагодетелства , иначе се скътават. Благодаря ви .

Ама освен, че се скатават да не казват, на мен ми го и начислиха да го плащам... Леле пощуряла съм. Сега чакам отговор за HD каналите...

# 514
  • Пловдив
  • Мнения: 3 557
Днес се случи нещо, което може да е съвпадение, но кой знае. По обед две момчета от Близу бърникаха нещо в шахтата близо до дома ми. Няколко часа по-късно гледам кола на оператора, който явно е по-разпространен в квартала. Първо се опулих, защото при нас нямаше проблеми нито с нета, нито с ТВ. Да, обаче момчето отвори същата шахта, в която бяха пипали тези от Близуто. Явно беше екипът, който по принцип действа в квартала, защото го поздрави момиче от съседния блок и стана ясно, че е отрязан кабел на нашата фирма. Та явно доста номера въртят Близуто

# 515
  • Мнения: X
И единствения оператор на света да остане няма да се върна отново при Близу!
А, това че режат кабелите на колеги те си може само да говори какви нещастници са.

# 516
  • София
  • Мнения: 15 826
  От 165 канала се зареждат 60.Техника каза да изчакаме да се заредят , но вече две седмици не се зареждат.Този път дъщерята се прецака с едногодишен договор, срещу обещанието за опрощаване на старите неустойки.Пише го даже в договора.И след два месеца чакане на включване, въпреки,че бяха предплатени.

# 517
  • Мнения: 1 310
Днес се случи нещо, което може да е съвпадение, но кой знае. По обед две момчета от Близу бърникаха нещо в шахтата близо до дома ми. Няколко часа по-късно гледам кола на оператора, който явно е по-разпространен в квартала. Първо се опулих, защото при нас нямаше проблеми нито с нета, нито с ТВ. Да, обаче момчето отвори същата шахта, в която бяха пипали тези от Близуто. Явно беше екипът, който по принцип действа в квартала, защото го поздрави момиче от съседния блок и стана ясно, че е отрязан кабел на нашата фирма. Та явно доста номера въртят Близуто
Е, айде сега пък! Близу рязали кабелите на конкуренцията!  Joy
Случайно да ти мина през ум, че може и Близу да са си поправяли нещо?! ooooh!
Преигравате вече!

# 518
  • Пловдив
  • Мнения: 3 557
Пипи, аз вече три години не ползвам Близу - всъщност никога не съм имала отношения с тях. Имахме договор с Евроком, който беше безсрочен и беше прекратен преди да станат Близу. Факт е, че след като Близу бяха в шахтата, след няколко часа се оказа, че има срязан кабел на друга фирма в същата шахта. Та оправяли са нещо и са развалили друго.

# 519
  • Fort Worth, TX
  • Мнения: 2 119
Днес се случи нещо, което може да е съвпадение, но кой знае. По обед две момчета от Близу бърникаха нещо в шахтата близо до дома ми. Няколко часа по-късно гледам кола на оператора, който явно е по-разпространен в квартала. Първо се опулих, защото при нас нямаше проблеми нито с нета, нито с ТВ. Да, обаче момчето отвори същата шахта, в която бяха пипали тези от Близуто. Явно беше екипът, който по принцип действа в квартала, защото го поздрави момиче от съседния блок и стана ясно, че е отрязан кабел на нашата фирма. Та явно доста номера въртят Близуто
Е, айде сега пък! Близу рязали кабелите на конкуренцията!  Joy
Случайно да ти мина през ум, че може и Близу да са си поправяли нещо?! ooooh!
Преигравате вече!
Режат, режат и още как.Всички си правят мърсотии.Само щото не си ставала жертва на такива разправии не си на ясно.Я питай преди няколко години как половин Пловдив нямаше нет и цифрова, когато една компания се делеше на две.То не бяха рязане на кабели, то не беше фалшиво събиране на такси.Уж си платил, а всъщност не си.Просто ти давам пример.Аз категорично се отказвам от Близу.Да идват да си вземат приемниците и изобщо не ме ионтересуват.

# 520
  • София
  • Мнения: 15 319
Признавам, че не съм чела темата, но реших да предупредя и за моите неволи. Прекратих договора си с тях през септември 2010. Малко по-късно върнах и цифровия приемник. Още в края на 2010 започнаха да ми идват смс-и, че дължа такси. С договора за прекратяване ги изчистих. Вчера пък дойдоха в къщи с претенции, че дължа 75 лв, но ако сключа нов договор ще ми ги опростят. Отказах и проверих какви са тези пари. Оказа се, че "не съм им върнала приемника". Добре, че открих приемо-предавтелния протокол и съм спокойна, че и това ще оправя, но си представям какво щеше да стане ако съм изхвърлила тези документи. Все пак са минали 2 години от тогава.  ooooh!

Съвет - при "развод" с тях пазете всички разписки и всякакви хартийки поне 5 години. Доколкото знам толкова е давността за разни претенции.

п.п. Изчистиха ми задължението дори без да прочетат какво пише в приемо-предавателния протокол. ooooh!  Обаче се чудя колко от бившите им абонати пазят по 2 години такива документи? И кой ще ми компенсира този 1 час, в който търсех стария документ и още 1 час разкарване до офиса им? А притесненията ми през това време?

Последна редакция: чт, 27 сеп 2012, 13:14 от Тaня67

# 521
  • София
  • Мнения: 1 328
Някой може ли да ме посъветва какво да предприема, ако не отстранят технически проблем в рамките на 24 часа, както е по договор?
Нямам интернет и ТВ, обадих се вчера и ако до 24 ч след обаждането ми няма резултат искам да съм подготвена с евентуални действия.
Целта ми е да успея да мина на по-евтин пакет, което се оказва невъзможно.

# 522
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Някой може ли да ме посъветва какво да предприема, ако не отстранят технически проблем в рамките на 24 часа, както е по договор?
Нямам интернет и ТВ, обадих се вчера и ако до 24 ч след обаждането ми няма резултат искам да съм подготвена с евентуални действия.
Целта ми е да успея да мина на по-евтин пакет, което се оказва невъзможно.
Кажи им, че поради неизпълнение на договора от тяхна страна, искаш да го прекратиш едностранно. Тогава може и да ти стане номера с промяната. Имаш това право.

# 523
  • всеки тежи на мястото си, та и аз ...
  • Мнения: 728
Ще стане, ще стане номерът с предупреждение. Аз като се оплаках и поисках категорично прекратяване на договора, се скъсаха да ми звънят и предлагат всякакви изгодни условия. Лошото е че поддадох, доброто е че наистина получих изгодни условия. Но се дадох само за телевизия, интернетат абсолютно не им го поверих.

# 524
  • София
  • Мнения: 1 328
Благодаря  Hug
Така и в двата случая няма да се чувствам прецакана Wink

Общи условия

Активация на акаунт