От Франция до България - превоз на покупките ни (7)

  • 27 809
  • 731
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 17 958
Francetobg
Временно се преустановяват поръчки, до изясняване на причината за неполучени на адреса пратки от последните дни!!!



След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:      
Smart Delivery:


Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5
 Важно! Когато липсва So colisimo, изберете това!      Снимката се отнася само за Ларедут!

Старата тема : http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=619556.0

Приятно пазаруване!

С благодарности на Слънчогледка, Ева и nanu4e  bouquet



Последна редакция: нд, 27 ное 2011, 16:34 от Хексе

# 1
  • София
  • Мнения: 35 101
Хексе, тъкмо подготвих темата....но, благодаря!

# 2
  • София
  • Мнения: 9 517
Благодаря, Хексе, половината от снимките не се виждат, поне при мен  Peace

# 3
  • Варна
  • Мнения: 17 958
Мислех, че те няма нану4е. Пусни нова тема ако искаш. Копирала съм твоят първи пост, не знам защо не излизат снимки. Thinking

# 4
  • София
  • Мнения: 35 101
Да, не знам защо не излизат, сега ще видя....качи само линк към старата тема, да не е пропуснал някой нещо Laughing

# 5
  • Мнения: 4 447
Записвам се с надеждата скоро да имаме добри новини! Peace

# 6
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Записвам се с надеждата скоро да имаме добри новини! Peace

Или някакви новини

# 7
  • Русе
  • Мнения: 3 711
И аз тук с надежда за добри новини и бързо и безпроблемно разрешаване на случая и най-вече дано си получим подаръците за децата.

Хексе,   bouquet.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 209
Хексе ,благодаря !    bouquet

То и Иванка Вълчева да пише, и Димитър Стоянов, пак не означава че пратките са тяхна собственост /според мен/! Ох, как искам да се включи някой юрист в темата и да изясни аджеба кой какви права има smile3508

Хриси,аз също смятам така. Peace
И друго относно СД - Иванка Вълчева е законов съдружник във фирмата с още 2 лица.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Записвам се да следя темата. Не съм пряко заинтересвана от случващото се с ФТБ, но имам изградено становище, което за момента ще задържа за себе си.

# 10
  • София
  • Мнения: 9 517
Записвам се да следя темата. Не съм пряко заинтересвана от случващото се с ФТБ, но имам изградено становище, което за момента ще задържа за себе си.
е, това не е честно, ако ще казваш, казвай, и без това всички сме в "зоната на здрача"  Wink

# 11
  • София
  • Мнения: 5 193
И аз се записвам да следя драмата с Франсето.  Tired Стискам палци скоро нещата да се уточнят. Аз лично съм с една неполучена пратка от Ларедут, върната обратно при тях.  Peace

# 12
  • Мнения: 42
То и без това само гадаем, ами да вземем да се преброим. Аз със с 4 пратки доставени на стария адрес и с 5 (+две разделени) недоставени поради форсмажорни обстоятелства.

# 13
  • София
  • Мнения: 9 517
аз съм с 3 пратки от Рошето на новия адрес, неясно какво е станало с тях - нямам достъп до суивито си, писах им мейл, да ги питам какво става и с 5 пратки от ларедут, 4 от тях с къщичката, т.е. неясни, разделени на незнам колко си части - около 6-7 и една с колисимо, без части... всичките са със статус експеди, тази с колисимото е в пощата, не е правен още опит да се достави  Peace

# 14
  • София
  • Мнения: 2 296
Кати, благодаря за темата!   bouquet

Чоки,  много бих искала да прочета твоето професионално мнение по въпроса!  Praynig

Общи условия

Активация на акаунт