От Франция до България - превоз на покупките ни (5)

  • 46 737
  • 742
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 2 296
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:        
Smart Delivery:


Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4

Последна редакция: чт, 01 сеп 2011, 22:12 от Evа

# 1
  • София
  • Мнения: 35 104
Евелин, благодаря  bouquet
Слънчогледка Hug

# 2
  • Мнения: 870
  bouquet Благодаря за новата тема!

Аз съм все още в очакване на инфо от Petit Soleil, според мен прекалиха. Най-търпеливо изчакахме дългия им отпуск, ясно е че сигурно са затрупани с мейли, но поне едно съобщение на сайта можеха да сложат  #2gunfire

# 3
# 4
# 5
  • Русе
  • Мнения: 3 711
И аз тук, чакаща пратка от франсето, само още не е получена от тях Simple Smile.

Ева, поредния заслужен   bouquet

# 6
  • Мнения: 2
някой опитвал ли е днес да смени адреса си с френски, защото при мен нещо не се получава

# 7
  • близо до морето
  • Мнения: 85
Незнам какво става със СД, но отдавна трябваше да ми пратят имейл с получена пратка , а те си мълчат. Сега им писах да видя какво ще ми отговорят.  Crossing Arms

П.П. И да задам малко тъп въпрос но нещо не ми е ясно  Blush , защо искате да ви обединяват пакетчетата ако са повече от 1 бр. Нали цената е на кг. , ако единия пакет е 1,5 кг , а другия 2кг. цената нали си е пак същата, освен ако не са по леки де, тогава наистина има смисъл.  Thinking

Последна редакция: чт, 01 сеп 2011, 17:37 от Sheli

# 8
  • Мнения: 99
някой опитвал ли е днес да смени адреса си с френски, защото при мен нещо не се получава

Аз цял ден не можах, но преди минути успях. Май се оправи сайта, пробвай и ти.

# 9
  • София
  • Мнения: 1 175
П.П. И да задам малко тъп въпрос но нещо не ми е ясно  Blush , защо искате да ви обединяват пакетчетата ако са повече от 1 бр. Нали цената е на кг. , ако единия пакет е 1,5 кг , а другия 2кг. цената нали си е пак същата, освен ако не са по леки де, тогава наистина има смисъл.  Thinking

Мисля, че това го заявяват хора, които не са в София и Русе и ползват куриер. Така получават всичко наведнъж, а и излиза по-изгодно. Може и да има и друга причина, де, аз моите ги взимам на място  Simple Smile

# 10
# 11
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Незнам какво става със СД, но отдавна трябваше да ми пратят имейл с получена пратка , а те си мълчат. Сега им писах да видя какво ще ми отговорят.  Crossing Arms

П.П. И да задам малко тъп въпрос но нещо не ми е ясно  Blush , защо искате да ви обединяват пакетчетата ако са повече от 1 бр. Нали цената е на кг. , ако единия пакет е 1,5 кг , а другия 2кг. цената нали си е пак същата, освен ако не са по леки де, тогава наистина има смисъл.  Thinking

Идеята е ако имате няколко по-дребни поръчки да не плащате на превозвача за всяка минимума от 1,5 евро.

# 12
  • София
  • Мнения: 3 664
Какво означава ПРАТКА № на Франстубг?

# 13
  • Мнения: 11 607
Какво означава ПРАТКА № на Франстубг?

Това е номера на експедиция.....

Еве, Слънчогледка Hug Hug

# 14
  • София
  • Мнения: 3 664
Мама Цоцоланка, благодаря  bouquet

Общи условия

Активация на акаунт