Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как можем да използваме услугите на превозвачите за доставка на поръчки от френски онлайн магазини до България?
Какви са условията за доставка и промоции на превозвачите Francetobg и Smart Delivery?
Как можем да проследим движението на поръчка от френския адрес на превозвача до България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как можем да използваме услугите на превозвачите за доставка на поръчки от френски онлайн магазини до България?
Можете да използвате услугите на превозвачите за доставка на поръчки от френски онлайн магазини до България, като след направена поръчка в уебсайта и получаване на потвърдителен имейл, трябва да уведомите избрания от вас превозвач, като му изпратите заявка за доставка на пратката ви от Франция до България. Важно е да имате предвид, че при използване на превозваческите услуги те приемат, че поради непредвидени обстоятелства пратките ви могат да пристигнат на адреса ви за по-дълъг период от време.
-
Какви са условията за доставка и промоции на превозвачите Francetobg и Smart Delivery?
Francetobg предоставя информация за условията на доставка, новини и промоции на http://www.france-to-bg.net/. За контакт можете да използвате Skype: francetoBG, телефон +359 888 965179 или имейл: francetoBG@gmail.com. Smart Delivery също предлага информация за условията на доставка, новини и промоции на своя уебсайт и има данни за контакт: имейл: info@smartdelivery.org, телефон (България): +359 898 339323 и телефон (Франция): +33 633205918.
-
Как можем да проследим движението на поръчка от френския адрес на превозвача до България?
-
Какво означава статусът "в изпълнение" на поръчка и какво следва след него?
-
Как мога да разбера кога ще бъдат изпратени поръчките ми от Smart Delivery?