Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да използвам услугите на превозвач за пазаруване от френски уебсайтове?
Какви са условията за доставка и проследяване на поръчки от френски адрес на превозвача до България?
Какво означава статусът "очаква номер на пакет" при проследяване на поръчки?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да използвам услугите на превозвач за пазаруване от френски уебсайтове?
Можете да използвате услугите на превозвач, като направите поръчка във френски онлайн магазин и след получаване на потвърдителен имейл, уведомете избрания от вас превозвач, като му изпратите заявка за доставка на пратката от Франция до България. Ако не е посочено So Colissimo, пратката ще бъде доставена в пункт вместо на адреса на превозвача. За безпроблемно вземане на пратката от пункта, френските имена на получателя трябва да бъдат написани правилно. След получаване на номера за проследяване можете да следите движението на поръчката си.
-
Какви са условията за доставка и проследяване на поръчки от френски адрес на превозвача до България?
При използване на превозвачи, поръчките се доставят до България или в пощенски офис, или директно до адреса на превозвача. Ако не е наличен So Colissimo, пратката ще бъде доставена в пощенски офис. За вземане от пункт трябва да се свържете с превозвача и да предоставите адреса на пункта. За пратки с дължина 100 см или повече те ще бъдат таксувани по обемно тегло. Обемното тегло се изчислява чрез умножаване на дължината, ширината и височината по 6000 и разделяне на резултата на 6000 в сантиметри. Номерът за проследяване може да бъде получен след получаване от уебсайта.
-
Какво означава статусът "очаква номер на пакет" при проследяване на поръчки?
Статусът "очаква номер на пакет" вероятно означава, че данните за пратката са въведени или потвърдени в системата на превозвача. Този статус може да се появи преди пратката да е тръгнала от Франция към България. Обикновено този статус се променя, когато пратката е в процес на обработка или е готова за изпращане. Въпреки че този статус може да създаде объркване, той вероятно е свързан със софтуерната обработка на данните и не означава непременно, че пратката вече пътува към България.
-
Какви са сроковете за доставка на LaRedoute, например?
-
Как мога да проследя пратката си, ако е в пощенски клон?