От Франция до България- превоз на покупките ни (9)

  • 32 555
  • 724
  •   1
Отговори
  • Мнения: 324
Francetobg временно преустанови приемането на поръчки - до решаване на ситуацията със задържани и неполучени на адреса пратки.

*

След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:        
Smart Delivery:

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8
 

С благодарност към Ms.Gorgeous, Ева и Хексе  bouquet

# 1
  • София
  • Мнения: 9 517
благодаря за новата тема   bouquet

влизам да посъветвам тези, които се опитват да пренасочат пратките си от ИР към СД - днес е последния срок да пуснем заявки за тях и те да ги приемат, от утре, 07 ноември 2011 г., няма да приемат заявки за такива пратки.

"Забраната влиза в сила от дата 7.12.2011г (сряда). Всички заявки направени до тази дата ще бъдат обработени и обслужени от Smart Delivery."

аз отивам да пращам  Peace

# 2
  • Мнения: 166
За темата   bouquet
Едно от условията да получават пратки там, които не са на тяхно име е, даденият телефон при поръчката да съвпада с техния. Т.е. те имат всички основания да отидат в пощата и да поискат пратките.

Явно съм пропуснала - това от правилата на пощите ли е?
................
Да , от правилата на пощите е. Нашите пратки са "distribution sans signature". Има и такива с подпис като вариант. Намерете си стари кутии и проверете.

РингиРингиРае, имам предложение за една анкета в стил "пуснахте ли жалба - да, не, няма да пусна" или нещо подобно.

Последна редакция: вт, 06 дек 2011, 11:44 от delda

# 3
  • Варна
  • Мнения: 17 958
http://www.colissimo.fr/particuliers/Track_a_parcel/FAQ_delivery.jsp

Тук има информация за френските пощи, която може да бъде полезна.

# 4
  • Мнения: 5 790
Хайде дано тази драма приключи бързо!

# 5
  • Мнения: 547
Хайде дано тази драма приключи бързо!
Дано!

# 6
  • Мнения: 81
Дзвер, съчини ли текста на жалбата, за да може всеки да я изпрати на този адрес:


http://www.ruse.mvr.bg/contactus.htm

Естествено, който не е от Русе или пък и от Русе да е, ако не му се ходи до РПУ!

# 7
  • Мнения: 1 738
И аз в очакване на текст за жалба. Омръзна ми да чакам и да ме правят на идиот. Поръчките ми се разхождат из Франция. От 4 не мога да локализирам нито една къде точно е. Писах на Ла Редут за пренасочване на адреса и от там мълчание. Ще поръчвам от БГ сайт и се надявам детето ми да не остане без подарък за Коледа.

# 8
  • София
  • Мнения: 9 517
аз съм я написала, чакам да я види един човек и ще я постна

Пипи, аз поръчах от Амазон  Peace

# 9
  • Мнения: 620
Имам една пратка в Лил и възнамерявам да изчакам, защото вярвам, че ситуацията е провокирана от французите, т.е. вярвам на Даниела /подчертавам, че не оправдавам поведението и/.

Денс 22, , нещо много кампанийно го даваш  Simple Smile.
Хората, пишещи тука не са неграмотни, предполага се, че който желае, ще се справи не по-зле от теб /нали вече имаш пусната една жалба срещу Акт/.

# 10
  • Мнения: 429
А тези, които могат да си проследят пратките от Редута, какво става?
В смисъл за моята, която е от 21/11 до Бонди, вече не знам какво да си мисля  Tired
Писах на Редута още в петък, до 6 работни дни щели да ми отговорят и до там.
Гадая дали е върната на Редута, дали е в пощенски клон  newsm78 , та поне да искам парите си обратно, то ясно вече, че този подарък не го искам, ако ще и в цял камион да се вози сам

# 11
  • София
  • Мнения: 9 517
мойта с проследяване от 23-ти се връща към ларедут, но кога не е ясно, пък и инфото не е актуализирано от 2 декември  ooooh!

# 12
  • Мнения: 81
Имам една пратка в Лил и възнамерявам да изчакам, защото вярвам, че ситуацията е провокирана от французите, т.е. вярвам на Даниела /подчертавам, че не оправдавам поведението и/.

Денс 22, , нещо много кампанийно го даваш  Simple Smile.
Хората, пишещи тука не са неграмотни, предполага се, че който желае, ще се справи не по-зле от теб /нали вече имаш пусната една жалба срещу Акт/.
Просто тежестта ще е по-голяма, ако не само аз се оплаквам. Извинявай, ако се чувстваш пресирана.

# 13
  • Мнения: 591
Не че в момента точно това ми е наболялия въпрос, ама някой лично уведомил ли ви е за създалата се ситуация? ФТБ (Даниела) пратила ли е на всеки нейн клиент по един и-мейл с обяснение (което вече всички знаем, че не дава много много информация) за какво иде реч?
Защото у мойтО поща нЕма никой   Outta Joint

Ами ако не съм фен на форума, ами ако нямам ФБ, ще съм в е..и и неведението...
...друг е въпросът, че и баба на село вече разбра, че съм излъгана...

просто си размишлявах (за да не е само запис), че би било нормално да драсне по един ред на всеки един клиент, от който си вади парите, ей така от уважение...

..ама то пък каква ли съвест да се очаква след всичко, което се случи и продължава...










# 14
  • Мнения: 620
Имам една пратка в Лил и възнамерявам да изчакам, защото вярвам, че ситуацията е провокирана от французите, т.е. вярвам на Даниела /подчертавам, че не оправдавам поведението и/.

Денс 22, , нещо много кампанийно го даваш  Simple Smile.
Хората, пишещи тука не са неграмотни, предполага се, че който желае, ще се справи не по-зле от теб /нали вече имаш пусната една жалба срещу Акт/.
Просто тежестта ще е по-голяма, ако не само аз се оплаквам. Извинявай, ако се чувстваш пресирана.
Не се  Simple Smile, ама не съм привърженик на "Дайте да дадем".  Sunglasses
Пратката ми от Бонди е върната, пуснала съм диспут в Пейпал, там проблемът, надявам се, няма да се закучи.

fannyy, и копи-пейст има, та наистина си е въпрос на човещина, възпитание и елементарни обноски. Селска история.

Общи условия

Активация на акаунт