От Франция до България- превоз на покупките ни (8)

  • 27 835
  • 736
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 104
Francetobg
Временно се преустановяват поръчки, до изясняване на причината за неполучени на адреса пратки от последните дни!!!




След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:      
Smart Delivery:


Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на трите фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания. Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7
 Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

С благодарност към Слънчогледка, Ева и Хексе  bouquet

Последна редакция: пт, 02 дек 2011, 00:34 от Ms.Gorgeous

# 1
  • Варна
  • Мнения: 17 958
Записвам се в новата тема, макар да няма засега какво ново да кажа.

Нану4е,   bouquet

# 2
  • Мнения: 685
И аз тук, с пратки някъде там: http://photo.parismatch.com/media/photos2/grand-prix-photo-repor … o_paysage_std.jpg

 newsm78 В предната тема се молихме за новини, в тая май за чудо бива да се молим!

Някой да е поръчвал самобръсначка:
http://photo.parismatch.com/media/photos2/grand-prix-photo-repor … o_paysage_std.jpg

# 3
  • Мнения: 317
И аз тук, с пратки някъде там: http://photo.parismatch.com/media/photos2/grand-prix-photo-repor … o_paysage_std.jpg

 newsm78 В предната тема се молихме за новини, в тая май за чудо бива да се молим!
Да, много си права  Praynig

# 4
  • Мнения: 1
Гол запис (щото не исам влиза в дискусия) да следя какво ще стане с пратките ми Embarassed

# 5
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 662
А не може ли да помолим хората от Смарт да помогнат?
Ако трябва,ще им се плати техен човек от Франция да види какво става в Бонди.
Да освободи и прибере пратките. Thinking
Все пак сме клиенти.Дали на едните или другите няма значение.

Ани стига Joy Joy Joy
Мъжът ми се чуди кво се хила на лаптопа.

# 6
  • София
  • Мнения: 9 517
не вярвам да се замесят, да не са луди...
между другото в СД има голяма неяснота относно пратките от ИР - няма нито една, а на онзи 17-ти с безплатния артикул, доста хора бяха направили поръчка до техния адрес  Peace

сега, като видях адреса, ми стана ясно, защо като са получили 200 пратки, платени с различни карти, са ги арестували, същото би станало и в България... само не знам Даниела с кой акъл ни насочи натам...

# 7
  • Мнения: 591
Защо ми се струва, че Даниела трябва да я свърши тази работа.
Вместо да дава съвети как да пишем по сайтовете, да си търсим парите и т.н. да врътне един телефон... да разберем кво става там... то за другото и сами се сещаме..

# 8
  • Мнения: 0
Вече виждам как полицията в Бонди раздава пратките ви на всеки, който ги поиска...Смарт или някой друг...

И за да приключи темата с гетото, ето снимки на адреса в Бонди. Далеч от гето е:
http://maps.google.bg/maps?hl=bg&q=32+RUE+DU+4+SEPTEMBRE+931 … p;ved=0CBoQ8gEwAA

# 9
  • София
  • Мнения: 35 104
Момичета, чного сте бързи Laughing
С огромното желание, в тази тема само хубави неща да се случват Hug
Желая успех и на Франсето и на Смарт Деливъри Hug
 Момичета, Бонди не е Столипиново, моля ви....

# 10
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Защо ми се струва, че Даниела трябва да я свърши тази работа.
Вместо да дава съвети как да пишем по сайтовете, да си търсим парите и т.н. да врътне един телефон... да разберем кво става там... то за другото и сами се сещаме..


Защо да го прави, ще иска да и платим сумата ако дойдат нещата дори без да е направила нещо.

# 11
  • SOFIA
  • Мнения: 158


Някой да е поръчвал самобръсначка:
http://photo.parismatch.com/media/photos2/grand-prix-photo-repor … o_paysage_std.jpg
[/quote]

 hahaha hahaha
темата май взе да ме развеселява, май се простихме с нещата си  #Cussing out #Cussing out #Cussing out

# 12
  • София
  • Мнения: 1 209
Ms.Gorgeous ,благодаря за новата тема !    bouquet

Дано в тази тема има само добри новини !

Писах вчера на ИР за  една от поръчките ми от 17.11.
Днес получих отговор ,че е изпратена на 18.11 и нищо друго съществено.

Bonjour Madame Ivanova,

Votre demande concernant votre commande a retenu toute notre attention et nous vous remercions de l'intérêt que vous portez à notre marque.

Je vous confirme que votre colis beauté a été expédié le 18 novembre 2011 de nos ateliers et soyez assurée qu'il vous sera remis très prochainement.

Pour plus de facilité, je vous invite à suivre votre commande dans un délai de 24h après sa validation sur notre site https://services.yves-rocher.fr en indiquant votre numéro de cliente................ et votre code postal.

Nos conseillères sont à votre écoute du lundi au vendredi de 8h à 21h et le samedi de 8h à 19h au 0805.02.30.40 (appel gratuit depuis un poste fixe).

Cordialement,

Florence
Votre conseillère Yves Rocher

Може пък до 23.11 да е получена на адреса в Бонди след като не пишат ,че е върната при тях.

Последна редакция: чт, 01 дек 2011, 23:11 от tedichka07

# 13
  • Мнения: 182

 hahaha hahaha
темата май взе да ме развеселява, май се простихме с нещата си  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
[/quote]

Самобръсначка не съм, но поне пяна за бръснене да беше поръчал някой - вижте го чиляка   с душ гел ли,  с шампоан ли се бръсне hahaha.

# 14
  • Испания
  • Мнения: 206
Досега само ви четях и проследявах развихрилите се страсти . Развеселихте ме и мене с тия снимки,лошоооо  Mr. Green
Имам две пратки от 21.11 до адреса в Бонди , парите  за едната  са изтеглени,от ИР.
За капак на всичко са адресирани до друга съфорумка,бях писала за преплитането на акаунти,нищо че аз получих вторите мейли.Ние с нея се разбрахме и няма да имаме проблем,за което й благодаря ,ама  пратките къде са  #2gunfire Пък и ей това е голямата обърквация-на нейно име,платени с моя карта...а доказвай  Crossing Arms В суивито си пък хич не мога да вляза от доста време.
Само се моля да не вземат да ми теглят пари и за други пратки ,които вече уж отписах,че тогава вече не знам.Те са до Лил .Тъмна индия ми е  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт