От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 37 386
  • 713
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 104

Francetobg временно преустанови приемането на поръчки - до решаване на ситуацията със задържани и неполучени на адреса пратки.

*

След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
тел. 0888965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Бланка за заявка на доставка - изпраща се само при първата заявка за доставка или при промяна на данните на получателя или начина на изпращане и заплащане

Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга

Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:        
Smart Delivery:

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева и Хексе  bouquet
[/quote]

# 1
  • София
  • Мнения: 1 006
   Благодаря ви за всичко което правите!   bouquet
   Моля само някой да пита покрай проблема с Ив Роше какво стана с моите пратки с подаръци за децата ми, които са само до Бонди и които те най - вероятно няма да получат, а парите дори да ми върнат ще бъде след 2 месеца откакто съм платила. Аз никога не съм била клиент на Ив Роше. Кой имаше право да блокира и се разпорежда с моите пратки?!  Hug

# 2
  • Мнения: 1 480
Браво момичета, днес чак имах възможност да изгледам предаването. СТРАХОТНИ СТЕ!!!!  bouquet Дано скоро да си получим пратките, и всичко да се развие благополучно. Прегръдки на Евка И Мимиско и другите мами за труда и усилията които полагат, да се разреши това положение. Heart Eyes

# 3
  • Русе
  • Мнения: 616
Записвам се в очакване на списъка от Франсето!
Дано поръчката ми от Дамарт от 02.11. я видя там  Tired от сайта ме увериха, че са я изпратили и е пристигнала в Лил, ноооо ........ чакам!
Чакам и поръчка от Вистапринт! Също доставена в Лил според сайта...
2 от ИР, пристигнали в БГ на 24.11.
НЕ чакам поръчките от ЛР - общо 4бр, вчера са ми върнали част от парите за едната, 2 са разделени на по 2 части.

Мерси за темата   bouquet и специални Благодарности на всички, които полагат неимоверни усилия истината да излезе наяве и виновните да бъдат наказани   bouquet

# 4
  • Мнения: 685
Да се разпиша и аз, за да не изпусна новата тема. Peace

За обощение, аз каквото разбрах е, че пратките от Лил ще ги раздадат, да видим само колко и кога....
тези от Бонди са мъгла...
от СД такива (ИвРушевски) няма  #Crazy

С една дума 1 от 3 за момента  #2gunfire

Дора, не се ядосвай, мила, аз все си мисля, че каквото се прави го правим/правят момичетата за общо решение на проблема, не само за пратките от Лил примерно, не само за клиентите на Франсето.

За момента само съм си направила равносметката за мен, че с поръчки от Франция ще внимавам повече, дет` се казва, ще ги огранича до 0!!!!
Дааааааа, подлъгвам се от офертите, кодовете и подаръците, ама по-хубаво 2 паунда отгоре да дам и да ми е исугрно, отколко от тия мазни франсета да пазарувам.

п.п.
Ив Руше или Ив Роше се казва на бълг ез  Blush (че смятам да си добавя ред в подписа  Laughing но ми се ще да е грамотно написано)

# 5
  • Мнения: 2 231
Ще Ви следя  Rolling Eyes
Успех момичета, пожелавам Ви скорошна развръзка във Ваша полза  Hug

# 6
  • Бургас
  • Мнения: 258
Дано има все хубави новини в тази тема   bouquet

# 7
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
Надявам се ФБ наистина да работят извънредно и да успеят да изпратят нещата още в понеделник.
Не ми останна вече и грам търпение. Wink

# 8
  • Мнения: 6 618
Запис с пожелание за най-доброто развитие за нас за пратките към Смарт и Бонди  Peace

# 9
  • Мнения: 23
дали вече са предадени пратките на Даниела.Знае ли някой кога ще публикува списъка

# 10
  • Мнения: 6 618
С особена радост, предвид събитията от последните седмици, бихме искали да Ви съобщим следната новина: Току що получихме информация от Акт Лоджистик, че всички пратки, които бяха задържани в Лил и тук в България, са пристигнали в Русе и утре ще ни бъдат предадени, за да ги доставим до Вас- нашите клиент
Предвид голямото количество пратки, което ни предстои да обработим, бихме искали да Ви уверим, че ще работим извънредно, за да можем в най- крътък срок да ги изпратим към Вас! Очакваме това да се случи следващия вторник.

Това е от сайта на Франсето.

# 11
  • Мнения: 429
За Бонди гледам масово се печелят дипспути май.

# 12
  • Мнения: 42
Моите пратки все още са в SO Colissimo - Agence Seine-Saint-Denis.

Според мен ДК се е отказала да се занимава с транспорт, защото за всички е ясно, че ако сега се поразрови, прояви инициатива, а не да чака да й занесат пратки, за да ги транспортира, ще може да продължи да осъществява дейността си.

Това излиза в SO Colissimo:
SAINT DENIS PRINCIPAL            12 ALLEE VERTE                        93200 SAINT DENIS
SAINT DENIS CASANOVA BP    65 RUE DANIELLE CASANOVA        93200 ST DENIS
SAINT DENIS BARBUSSE DIEZ    2 RUE HENRI BARBUSSE                93200 ST DENIS
SAINT DENIS REPUBLIQUE    59 RUE DE LA REPUBLIQUE        93200 ST DENIS

Тя самата има пратки с играчки, може по нейните номера даже да търси. Ако трябва и ние можем да предоставим нашите. Ама няма желание май newsm78

# 13
  • Мнения: 591




п.п.
Ив Руше или Ив Роше се казва на бълг ез  Blush (че смятам да си добавя ред в подписа  Laughing но ми се ще да е грамотно написано)

Ив Роше Simple Smile

# 14
  • Мнения: 1 480
Да, дам отчет, за 4 поръчки от Бонди, вече ми върнаха парите. Така че от там няма да чакаме пратки, май. Всички пратки са ми от Ларедут. Успех!

Общи условия

Активация на акаунт