От Франция до България-превоз на покупките ни (11)

  • 39 088
  • 735
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 35 101
След като масово използваният онлайн магазин Ла Редут промени условията си за българските си клиенти, поръчките с доставка до България станаха финансово по-неизгодни. Но решение на проблема се намери! Можем да ползваме услугите на превозвач, което не само ни спестява пари от доставката (в повечето случаи), но и ни позволява да пазаруваме от марки и френски сайтове, иначе недостъпни за българския потребител. Трябва да имаме предвид обаче, че с използването на превозваческите услуги приемаме, че поради форсмажорни обстоятелства нашите пратки могат да пристигнат на адреса ни за по-дълъг период от време.
Френския адрес за доставка на поръчките ни, транспорта им до България и изпращането им до нас осигуряват:
Francetobg
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
http://www.francetobg.net/bg
http://www.facebook.com/pages/Francetobg/208739925821079?sk=info
За контакт:
skype: francetobg
GSM +359 888 965179
e-mail: francetobg@gmail.com
Заявка за транспорт се пуска след всяка направена поръчка.
Smart Delivery
Информация за условията им на доставка, новини и промоции:
www.smartdelivery.org
http://www.facebook.com/smartdeliveryfr?sk=info
За контакт:
e-mail: info@smartdelivery.org
Бланка за заявка на доставка или Онлайн заявяване на транспортна услуга
GSM (България):
+359 898 339323 /понеделник - петък от 10 до 17ч./
(въпроси относно доставки в България)
GSM (Франция):
+33 633205918
(въпроси относно доставки във Франция
Забележка: Превозвачите са подредени по ред на появата им като предлагащи транспортни услуги.

Упътване за вписването на френски адрес за доставка

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.
Francetobg не предлага услугата взимане на пратките от пункт.
Smart Delivery предлага услугата срещу 2 евро на всеки пакет.

Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Има разминаване от няколко дни в отразената дата на доставка и реалната дата на доставка. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.
Ето нагледно как изглежда адресът на посредниците с новия интерфейс на сайта на Ларедут:
Francetobg:
Smart Delivery:

Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Не са желателни постове от типа "кой превозвач да избера?" и "ама сигурна ли си, че искаш да избереш този?" - условията и на двете фирми са представени достатъчно ясно и изборът е личен. След като изборът е направен, тук ще си помогнем да намерим отговори на вълнуващите ни въпроси и ще сипем похвали и/или оплаквания.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10
 

С благодарност към РингиРингиРае, Ева и Хексе  bouquet

Последна редакция: ср, 11 яну 2012, 21:34 от Ms.Gorgeous

# 1
  • Мнения: 1 668
  bouquet
Пуснах днес към Смарт, малко са мудни, но ФБ ще трябва да се постараят да си спечелят пак клиентите. Crossing Arms

# 2
# 3
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
За момента предпочитам Смарт, но нещо не могат да се оправят с новата си система

# 4
  • Когато нямам работа ... просто седя и си хубавея
  • Мнения: 387
и аз на първа страница!
откога не ми се беше случвало.... Grinning

за да не е само спам:
моля за помощ- не съм пазаувала от франция от 1 година и въпроса ми е-  адреса, посочен от доставчика ли излиза като адрес за фактуриране?

# 5
  • София
  • Мнения: 35 101
и аз на първа страница!
откога не ми се беше случвало.... Grinning

за да не е само спам:
моля за помощ- не съм пазаувала от франция от 1 година и въпроса ми е-  адреса, посочен от доставчика ли излиза като адрес за фактуриране?
Не, твоя адрес трябва да е там.
Адресът за доставка трябва да се смени, с този на превозвача.

# 6
  • Когато нямам работа ... просто седя и си хубавея
  • Мнения: 387
благодаря за отговора- подозирах, че нещо не е както трябва!

# 7
  • Мнения: 3 638
в очакване на 3 пратки със СД, едната я чакам отдавна  Sad
Статус курс 27.12.2011 - 31.12.2011 - пристигал

Създаваме един курс със същата дата за пратки които не са описани в системата, но са налични в България.
Това какво ще рече, че имат още пратки преди Коледа, които не са описани предполагам, статусът на този курс е товарене, а те са били в България.
Дано, моята пратка е там, ама нямам мейл  newsm78

# 8
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
в очакване на 3 пратки със СД, едната я чакам отдавна  Sad
Статус курс 27.12.2011 - 31.12.2011 - пристигал

Създаваме един курс със същата дата за пратки които не са описани в системата, но са налични в България.
Това какво ще рече, че имат още пратки преди Коледа, които не са описани предполагам, статусът на този курс е товарене, а те са били в България.
Дано, моята пратка е там, ама нямам мейл  newsm78

Провери в NO NAME дали няма твоето име

# 9
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
Днес имам недоставена пратка, поради отсъствие на получателя на адреса на СД. Дали ще има втори опит за доставка newsm78

Препратиха ми една върната  от Бонди пратка, ако и сега се върне в сайта, ще си я видя на .... ooooh!

anbibian-  bouquet

Последна редакция: ср, 11 яну 2012, 23:20 от Теси

# 10
  • Мнения: 3 638
Дейзи, не съм в безименните, имам си заявка
Теси, често се случва, не се притеснявай до ден-два статуса ще е доставена  Peace

# 11
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 231
Аз си намерих пратката от ИР в безименните, но имах заявка в системата.

# 12
  • Мнения: 142
Днес имам недоставена пратка, поради отсъствие на получателя на адреса на СД. Дали ще има втори опит за доставка newsm78

И аз имах върната пратка, поради отсъствие на СД, нямаше втори опит. Върнаха я и ми пратиха ваучер за сумата.

# 13
  • Мнения: 1
аз по принцип смятах да стачкувам френските сайтове Laughing ама все пак пуснах пратка от ларедут до смарт - не ми се дава 7 евро Twisted Evil стисната съм Crossing Arms

# 14

Общи условия

Активация на акаунт