AVON само за представители 2019 & 2020

  • 30 671
  • 550
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 1 589
Каталогът винаги се сменя в четвъртък.
Този път са сменили каталога в поле онлайн брошура в сайта.

# 271
  • Мнения: 39
Здравейте! Искам да поръчам един часовник, но още в първия ден на кампанията го пишат, че не е наличен. Има ли начин да се абонирам за някакво известие, когато го има пак в наличност или трябва да проврявам всеки ден?

# 272
  • София
  • Мнения: 4 217
Здравейте! Искам да поръчам един часовник, но още в първия ден на кампанията го пишат, че не е наличен. Има ли начин да се абонирам за някакво известие, когато го има пак в наличност или трябва да проврявам всеки ден?

Проверявате всеки ден. Какво показва системата ( какъв е светофара)?

# 273
  • Мнения: 39
Благодаря! Пише "не поръчвай, няма наличност". Влизам през телефон и не виждам светофар или поне аз не се ориентирам Simple Smile

# 274
  • Мнения: 16 020
Благодаря! Пише "не поръчвай, няма наличност". Влизам през телефон и не виждам светофар или поне аз не се ориентирам Simple Smile

Ако не е на стр с последен шанс, често новите придукти ги зареждат като минат 4-5 дена от началото на кампанията.

# 275
  • Мнения: 210
Има ли листовка към новия каталог?

Можете ли да ми кажете какво означава, че ще е наличен на 9ти? Да изчакам ли с поръчката, или да пускам така, понеже в офертата са 2 за 6,98 /мини аромата и лосион/?

Последна редакция: нд, 19 юли 2020, 18:16 от bubanka

# 276
  • София
  • Мнения: 4 217
Има ли листовка към новия каталог?

Няма

# 277
  • Мнения: 16 020
Можете ли да ми кажете какво означава, че ще е наличен на 9ти? Да изчакам ли с поръчката, или да пускам така, понеже в офертата са 2 за 6,98 /мини аромата и лосион/?

Недостиг, ще заредят количества на 09. Ако пуснеш поръчка процентът ти не пада, втория продукт ще го получиш на цената която трябва да е. Самият лосион ще получиш в следвща поръчка пак на цената постигната в тази поръчка. За повече детайли питай координаторката си.

Последна редакция: нд, 19 юли 2020, 18:16 от bubanka

# 278
  • Мнения: 210
Благодаря. В такъв случай предпочитам да изчакам и да я пусна на 9ти.

# 279
  • Мнения: X
Ако поръчвам с наложен платеж наистина ли има допълнителна такса?

# 280
  • Бургас
  • Мнения: 5 814
Да, 2,20лв се плаща. А при плащане по банков път таксата е 1/1,50лв според това с каква карта е.

# 281
  • Мнения: X
Въй, гадничко. Малко глупави въпроси, но взимам си кашона и там на място в пощата плащам нали?

# 282
  • Бургас
  • Мнения: 5 814
В случая да Wink

# 283
  • Русе
  • Мнения: 38
Ако поръчвам с наложен платеж наистина ли има допълнителна такса?


Аз използвам това плащане само когато има подаръци. Реално те излизат по1,2лв, защото доставката за 1 поръчка в кампанията е 1лв+ такса за плащане онлайн 1лв = 2лв. и остава 1.20 за подаръка. В тази кампания той е лак и червило Лукс. Ако не ми харесат ги подарявам на клиенти.

# 284
  • София
  • Мнения: 2 151
Ако поръчвам с наложен платеж наистина ли има допълнителна такса?


Аз използвам това плащане само когато има подаръци. Реално те излизат по1,2лв, защото доставката за 1 поръчка в кампанията е 1лв+ такса за плащане онлайн 1лв = 2лв. и остава 1.20 за подаръка. В тази кампания той е лак и червило Лукс. Ако не ми харесат ги подарявам на клиенти.
Къде виждаш тези подаръци? Порових се , не намерих. Да не би само за мениджъри да е тази информация?

Общи условия

Активация на акаунт