Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните причини за нарастващото търсене на частни училища?
Какви са рисковете за частните училища при увеличаване на таксите?
Какъв процент от трафика в София се дължи на родителите, които водят и прибират децата си от училище?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните причини за нарастващото търсене на частни училища?
Основната причина за нарастващото търсене на частни училища не е само финансовата възможност на родителите да плащат такси, а по-скоро стремглавото влошаване на качеството на образованието в държавните училища. Повечето потребители на частни училища са семейства от средната класа с повече от едно дете, които поставят образованието като основен приоритет.
-
Какви са рисковете за частните училища при увеличаване на таксите?
-
Какъв процент от трафика в София се дължи на родителите, които водят и прибират децата си от училище?
-
Защо таксите за частни училища в София се увеличават?
-
Какво е общественото мнение относно увеличаването на таксите в частните училища?
. За НЕГ мога да дам мнение от първа родителска ръка, както откъм среда, така и откъм подготовка и реализация на младежите. Който иска две дипломи отива в лайстунгсклассе, но за разлика от АК не е толкова стегнато и децата имат повече свобода - никой не им досажда с адвайзърстване, участието в разни форми в гимназията е по желание, а не почти доброзорно. Който иска пак влиза в най-желани университети, но имат предимството по-лесно да им се получи в Германия. И за работа след гимназия хич не са зле - могат да си ползват немския плюс английски по подразбиране. Разбирам, че тук е темата за ЧУ, но това не означава клетва във вярност към частното образование, все пак сме свободни хора и търсим възможности за децата си, а не вярност към някаква идеология.