Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 ян. 2020, 00:34 ч.

Booking.com /Тема 3/

  • 6 962
  • 184
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 1 601
Хоста вероятно е съгласен да се канселира резервацията, но не е съгласен да покрие таксата за Букинг. Т.е. тези 100 евро няма да отидат при хоста, а ще си останат в Букинг като комисион. Упорствайте и им пишете, че сте говорили с хоста, и че той е съгласен да се отмени резервацията без такса.

# 166
  • София
  • Мнения: 3 890
А хоста какви такси дължи на букинг като няма да се осъществи реервацията? Тоест не се ли дължат такси когато има резервация?

# 167
  • София
  • Мнения: 1 575
Препратете отговора от хоста на букинг. В краен случай си махнете запаметената карта от профила в букинг или я изпразнете.
Аз в крайна сметка успях да си анулирам резервацията безплатно. Първоначално писах на хоста и 1 седмица не получих никакъв отговор. След това писах на Хелп центъра на букинг и на следващия ден ми анулираха резервацията без такси. В анулацията пише, че хостът се бил съгласил на безплатно канселиране.

# 168
  • Мнения: 1 601
А хоста какви такси дължи на букинг като няма да се осъществи реервацията? Тоест не се ли дължат такси когато има резервация?

Резервацията е осъществена през сайта. Зависи какви са му условията по договора. Принципно знам, че когато хост отменя резервацията, остава да дължи комисион.

Дори и да махнете картата от сайта, тя вече е изпратена на хоста при резервацията. Има я и в базата на сайта. Дали сте разрешение от нея да се тегли. Дори и да я изпразните, ако е кредитна, някои банки позволяват осчетоводяване на операции над лимита в случай, че са оторизирани. Единствено е да я блокирате и закриете.

# 169
  • Мнения: 15 454
Единственият печеливш играч в тази ситуация се оказаха букинг. Прибраха си всевъзможните комисионии, и се потулиха. Нагли, безскрупулни, алчни. Това ми е мнението за тях. Никога вече не бих ги ползвала мисля, много ми опротивяха. Никаква грижа за клиентите им, защото не само хостовете, и ние сме им клиенти, все пак

# 170
  • Мнения: 438
В последната седмица - две някой имал ли е късмета да му бъде върната сума, която е била невъзвръщаема? Предвид ситуацията...?

# 171
  • Мнения: 843
На мен ми писаха вчера от Букинг, че нищо няма да ми върнат, защото хостът не се съгласил.

# 172
  • Мнения: 438
Хм Rage на мен хостът също ми отказа при пряко адресирано до него съобщение. Сега чакам официално от Booking да върнат същия отговор. Но няма да се откажа. Booking за колко време ви върнаха отговор? Аз чакам от средата на седмицата. Може би съм припряна Smile

# 173
  • Мнения: 843
Аз също писах на хоста и след като отказа писах на Букинг през асистента. Върнаха отговор след 3 дни.

# 174
  • Мнения: 743
Имах резервация  през  Booking  за хотел  в курорт до Валенсия.  Там ми бяха  удържали  парите за  една нощувка  и резервацията  беше с частично  възвръщане  на сумата.  От хотела  бяха  много  любезни и  ми отговориха, че по процедура  да очаквам да  ми върнат  парите. Това преди  10-на дни. Но  booking   са посредници и може би  се потулиха  и нищо няма да  ми върнат. Чакам. Парите  не са много,  само да сме здрави. Но booking  не са коректни  в случая.

# 175
  • Sofia
  • Мнения: 3 071
На мен ми канселираха неотменяема резервация, но парите не бяха теглени.

# 176
  • София
  • Мнения: 3 890
На мен ми писаха вчера от Букинг, че нищо няма да ми върнат, защото хостът не се съгласил.
А къде е била резервацията и за кога?


Аз се свързах с букинг по телефона. Обясних ситуацията, те говориха с хоста и хоста се съгласи да преместим датата, но не и да ми върне някакви пари ..... сега се чудя - от къде да знам какви дати да измисля????? Също така от Букинг по телефона ми казаха /лошото че няма меил за тая работа/, че връщат парите ако държавата е обявила затваряне на хотелите.

А вие с невърнатите пари- мислихте ли за завеждане на иск към букинг - особенно за страни които официално имат забрана да им работят хотелите - Италия, Испания, Германия, Швейцария ... сигурно има и други

# 177
  • Мнения: 743
Може ли някакви  телефони на  booking  да пробвам да  ги чуя другата седмица,  има опция да говоря  на български,  предполагам.

# 178
  • Мнения: 438
Аз се свързах с букинг по телефона. Обясних ситуацията, те говориха с хоста и хоста се съгласи да преместим датата, но не и да ми върне някакви пари ..... сега се чудя - от къде да знам какви дати да измисля????? Също така от Букинг по телефона ми казаха /лошото че няма меил за тая работа/, че връщат парите ако държавата е обявила затваряне на хотелите.

А вие с невърнатите пари- мислихте ли за завеждане на иск към букинг - особенно за страни които официално имат забрана да им работят хотелите - Италия, Испания, Германия, Швейцария ... сигурно има и други
dioni, Как да разбера кои страни са затворили хотели? В гугъл явно не успявам да си формулирам търсенето подходящо, нищо не ми излиза като информация? Мен ме вълнува Франция.
А какво имаш предвид под иск? Съдебен? Аз смятам да повдигна въпроса пред Европейската комисия за защита на потребителя. Друго засега не ми идва наум.Disappointed

# 179
  • София
  • Мнения: 3 890
кокошчица аз търсих инфо в сайта на втрешното министерство на съответната страна. Например мен ме интересува Германия - там имат забрана до 16-ти април. Съответно има подобни разпоредби за Италия и Испания, но не съм ги проучвала. А и за Германия и Швейцария има и затворени граници .... тоест аз като чужденец, не работещ там, няма как да отида да се разхождам по улиците.
Относно иска - мислех за някакав иск - жалба към букинг .... то същият проблем май ще го има и с авиокомпаниите които не искат да дават компенсации за билети до страни в които има и забрана за влизане на чужденци.....


Iki70 аз звънях на тел 008001194467 - изчаква се около 4-5 минути в зависимост от натовареността. Говорих с българин, съответно той на два пъти ми връща обаждане. Успех и пиши какво е станало.

Общи условия

Активация на акаунт